Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

hey hey hier de 6 maanden gehaald wie had dat ooit duren dromen :slight_smile:

7 Maanden!

Al denk ik wel dat het einde nabij is :?

Drinken gaat heel kort, heel weinig en ze wil soms gewoon niet.

Ze wil dan ook niet altijd een fles hoor… maar bij mij drinken is in elk geval geen hot item op het moment.

Ze vind brood en ander soort voedsel veel leuker en lekkerder :?

Oh well… 7 maanden is ook al leuk :mrgreen:

En we zijn nog niet aan het stoppen, dus hopelijk ben ik hier volgende maand gewoon weer :pray:

Vandaag precies 5 maanden! En we gaan gewoon door, ondanks dat ik nu op een koemelkvrij dieet zit.

Ik heb het graag voor mijn mannetje over!

Yesssssssssss hier ook alweer de 6 maanden gehaald !!! :dance: :dance: :dance:

Nooit gedacht dat het zou lukken aangezien het begin zo klote was.

Verdorie ik had 4 dagen geleden op mijn verjaardag een mijlpaal…

En 30 jaar geworden en 3,5 jaar borstvoeding… :inlove:

Op naar de… euhm… :think: :mrgreen:

Gefeliciteerd nog met alle mijlpaaltjes dames… voor sommigen met veel bloed, zweet en tranen bereikt… applausje… hoe goeddddddd voelt het dan he… :inlove: :inlove: :inlove: :drool: :drool:

@faizaa wrote:

super faizaa!!! wauw 3,5 jaar op naar de 10???

ook voor alle andere dames :thumbup: keep up the good working!

6 maand gehaald :inlove: :dance: :dance:

maar ik ga beginnen met afbouwen Hij wil niet meer overdag aan de borst. in de ochtend en voor het slapen gaan vaak nog wel .

@faizaa wrote:

wauw :inlove:

Ik heb de 7 maanden volgehouden na een moeilijke start en moet heelaas stoppen omdat de productie ineens heel sterk afnam en dochterlief soms de borst weigerde of er juist heel lang over deed

@lonneke1980 wrote:

@faizaa wrote:

super faizaa!!! wauw 3,5 jaar op naar de 10???

ook voor alle andere dames :thumbup: keep up the good working!

Ik hoop t niet… :silenced: :mrgreen:

Allemaal gefeliciteerd met jullie mijlpalen! :clap: :dance: :thumbup:

Hier gaan we vandaag de halve verjaardag van mijn meisje vieren met een extra slok melk en een worteltje :inlove:

Op naar het volgende halfjaar!

Allemaal gefeliciteerd.

Wat ik me afvraag hoe kun je 3,5 bv geven.

Stel je geeft dan nog 1 x borstvoeding per dag houd het dan niet een x op die borstvoeding.

Lees veel verhalen dat de bv terug loopt, en dat de meeste mensen niet eens een jaar halen.

Nee hoor, zolang je kindje blijft drinken valt dat reuze mee!

@romata: hoe langer je bv geeft, hoe minder nodig is om het niet terug te laten lopen, dan zijn je borsten daar flexibel in geworden. Vanaf een jaar ofzo is het meestal geen probleem om maar 1 of 2 keer per dag te voeden. Maar dit verschilt per vrouw en kind.

Wauw wat een mijlpalen :shock: !

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Hier vandaag 8 maanden, maar tevens de laatste mijlpaal…

De voedingen overdag zijn eraf, maar het lukt niet om de voedingen 's avonds en 's morgens in stand te houden, hoe langzaam ik ook heb afgebouwd…

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr, :lol: :lol: :lol: ben er wel heel trots op dat het zolang gelukt is.

Wie had dat nou gedacht; ikke de superflessenvoeder :lol: !

Plus een giga relfux van Noor, 6 maanden lang 's morgens aan de ene borst Noor aan de andere de kolf voor de nutriton en medicatie, 3 kids en mezelf in de kleren, gewassen en gestreken naar school, elke voeding een spuitje met nutriton aanmaken, dus niks gemak met bv, maar driedubbel aan het werk, plus ook nog eens een fikse verbouwing hier :roll: …ikortom; k ben trots op mezelf, klaar uit :mrgreen: .

Maar ik vind bv geven wel keihard werken en had het ook niet zo kunnen doen als ik daar niet de gelegenheid voor had gehad in de vorm van ouderschapsverlof.

Qua groei maakt het bij onze dames dus niks uit; ze volgde exact de curve van Britt, wel grappig voor de statistieken :lol: .

Maar goed, ik denk niet dat ik ooit nog in dit topic mag schrijven :cry: (of de crisis moet volgende week uit z’n dip zijn en ik moet over een week of 3 de staatsloterij winnen of zo :think: :lol: ), maar als ik een startende bv-er de tip mag geven…spaar je suf aan levensloop als je zwanger bent, zodat je zolang mogelijk thuis kan blijven na je zwangerschapsverlof al dan niet fiks minder kan werken de eerste paar maanden.

(voor fiscale-tips wat betreffenden ouderschapsverlof even pb-en).

Allemaal bedankt voor de tips en de steun!

Liefs :-* ,

Jolanda

Natuurlijk ben je trots op jezelf Jolanda!

Noor alweer 8 maanden… wat gaat dat hard zeg!

Nog een weekje dan is het de 29ste en dan zijn wij ook alweer 6 maanden aan de borstvoeding, wat gaat dat snel man! :shock:

Ik heb het gevoel nog maar net bezig te zijn…

we gaan gewoon nog lekker door in ieder geval :thumbup: :inlove:

hier de 7 maanden gehaald en gaat nog goed

lina eet overdag der hapjes en wil nog gewoon de borst er bij :slight_smile: het liefst drinkt ze om de 2 uur nog steeds :slight_smile: dit gaat niet altijd maar we doen ons best om dat zoveel mogenlijk wel te doen en nu het zo warm is maak ik der zelfs wakker als ik ga slapen om extra te kunnen drinken en hier maakt ze dan ook gretig gebruik van en valt ook snel weer in een diepe slaap :slight_smile:

5 maanden :dance: en we gaan nog lekker door :inlove: