Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

M.erle is nu 2 jaar en bijna 3 maanden en we gaan ermee stoppen! Ze drinkt de laatste dagen al bijna niets meer. Ze is nu logeren en heb gezegd dat het daarna klaar is… :?

Maar het is goed zo! :slight_smile:

Hier vandaag precies 21 maanden :dance: !

En Sophie is nog laaaang niet van plan om te stoppen…

Komende woensdag hier 17 maanden. Ik hoop dat er nog heel wat maanden zullen volgen, maar we moeten zien, want ik ben woensdag 7 weken zwanger. Ik hoop dus dat het niet terug gaat lopen…

Ik hoop over een weekje of 12 ook weer een klein frummeltje BV te kunnen geven :inlove:

@Rijntje wrote:

Komende woensdag hier 17 maanden. Ik hoop dat er nog heel wat maanden zullen volgen, maar we moeten zien, want ik ben woensdag 7 weken zwanger. Ik hoop dus dat het niet terug gaat lopen…

:shock: :shock: :shock: :dance: :dance: :dance:

Wat een geweldig nieuws :dance: !

Gefeliciteerd!

en hier de 4 maanden gehaald!!

@Rijntje wrote:

:clap: :clap:

Op welke momenten voed je dan?

's morgens op bed en 's avonds na het eten. En heel af en toe 's nachts 1 keer.

8 MAANDEN!!!

YEAH!!! Ik ben zo trots op mezelf :shifty:

@Paultje wrote:

Hier vandaag precies 21 maanden :dance: !

En Sophie is nog laaaang niet van plan om te stoppen…

Hier had ik voor het gemak even over heen gelezen!

:clap: :clap: :clap: :clap:

Mirjam ook voor jou een applaus

:clap: :clap:

Ik geloof dat ik mijn laatste mijlpaal kom melden: 15 maanden!

Ik ben er heel blij mee, maar ook een beetje verdrietig. Er komt al een paar maanden bijna niks meer uit omdat ik zwanger ben, en dat werkt voor beiden soms erg frustrerend. Nu denk ik dat het beter is te stoppen. Dan is onze Ralf het ook vergeten als de volgende beeb mag.

15 maanden super! :thumbup: straks weer zo’n heerlijk klein hummeltje aan de borst Femke :inlove:

wat een mooie foto en mooie lieve verhalen van de tweelingen, elkaars handjes vasthouden :inlove: (foto?)

Hier alweer 4 maand aan de BV :inlove: en van de week voor het eerst in het openbaar gevoed in het zwembad, gezellig een beetje afgedekt wel met een grote handdoek :thumbup:

6 Maanden vandaag!!! :dance: :inlove:

Zo te zien geniet mevrouw er nog volop van en ik vind het alleen maar makkelijker worden, dus we gaan er zeker nog even voor :inlove:

Op naar het eerste jaar hoop ik :pray:

6 maanden is bijzonder hè. Dat vond ik wel, 6mnd alleen maar bv.

5 maanden :dance: :dance: :dance: :dance:

ook na de 2e keer ongesteld geworden zijn, doorgezet met bv :dance: nu is het bijna over ( de ongesteldheid) en ik merk meteen dat daisy rustiger drinkt, en mn borsten voller zijn.

eerlijk is eerlijk, ik heb de afgelopen week wel gedacht: brrrr, zo is er niks aan: een onrustig meisje, en je borsten die leeg voelen :frowning: maar ben toch trots en blij dat ik heb doorgezet :dance:

mooie mijlpalen!

ik heb voor het laatst op 12 mei live gevoed, dus net geen 8 maanden live bv :frowning: maar hij krijgt nog wel gekolfde bv :inlove:

morgen 4 maanden borstvoeding!!!

ben zo trots op mijn meisje :inlove: ze groeid er super op!

ze vind het nu trouwens leuk om een paar slokken te drinken en dan te blazen en dan zeg ik: “het is geen ballon, ze hoeven niet nog groter!!!”

Hier ook de 4 maanden mijlpaal :mrgreen:

Voed al vanaf het begin met spruw en heb nu 3x een borstonsteking achter de rug.

Maar Caesar is zo tevreden en gek op mama haar borstjes. :inlove:

Spruw is sinds enige dagen weg dankzij 3 wk flucanozol pillen slikken. :dance:

Ben zo blij, eindelijk pijnvrij.

5 maanden gehaald!!!