evi en lola drinken nu ruim een half jaar uit de borst…en we genieten er allemaal nog van!
Gefeliciteerd.
Knap hoor
En een leuke foto
Ow esther :inlove: :inlove: Heerlijk hè, twee van die ukken aan de borst! :dance:
(Houden jouw meiden ook steeds elkaars handjes vast? Dat doen de mannen hier namelijk wel, zijn steeds met elkaar aan het ‘spelen’ onder het drinken of ze liggen lekker rustig hand in hand :mrgreen: )
ooh wat een fotos :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
nog ff en dan hoop ik ook weer te mogen :inlove:
:inlove: :inlove: Wat een mooie foto! Heerlijk! En knap hoor, een tweeling een half jaar aan het voeden.
Esther, ik vind je een BIKKEL… :o :inlove:
esther wat moooooooooi!! :inlove: :dance:
ik vandaag 7 maanden bv!!
:inlove: :inlove:
Vandaag ook mijn half jaar mijlpaal :dance:
Vandaag ook een foto schieten :inlove:
Yona, goed zeg… :inlove: :thumbup:
5 maanden alweer :shock:
Man wat gaat het snel!!!
4 maanden alweer :dance: :dance:
als ik dat allemaal lees :o kom ik aan met mn 6 weken :mrgreen: maar ik is wel trots op daisy en mijzelf :inlove:
@maria74 wrote:
als ik dat allemaal lees :o kom ik aan met mn 6 weken :mrgreen: maar ik is wel trots op daisy en mijzelf :inlove:
En terecht dat je trots bent, super!

Hier vandaag 4 maanden… Zucht… het gaat allemaal veel te snel. Over 2 maanden mag ze al bijvoeding hebben en dan verandert de oranje-bv-poep in “echte” poep :sick: :mrgreen:
Mama Esther, mooie foto hoor van de dames aan de borst!
Wat ik me afvraag bij tweelingen: voed je die altijd tegelijkertijd?
Ja, hier ook een half jaar een tweeling aan de borst! :dance: :inlove:
Tedski: ikzelf voed ze vaak tegelijk, heb ik vanaf het begin zo gedaan anders was het met 7 a 8 voedingen per dag bijna niet te doen. En nu hebben ze meestal hetzelfde ritme. Soms loopt het wel eens anders en voed ik ze apart, is ook geen probleem dan.
daisy heeft doorgeslapen tot kwart voor 7 :dance: vind dat ook wel een mijlpaal :mrgreen:
hai damens
hier de 5 maanden ruim gehaald en we gaan door
:-* natas en lina
voor de dames!!!
Ben mijn mijlpaal vergeten hier neer te zetten :shifty: :mrgreen:
6 maanden!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Wie had dat nou gedacht, ondanks alles en nu middenin een verbouwing :wall: .