@victoria wrote:
Joh als Sas zegt ik ga bij mama tietuuuhhh … dan rent ze op mijn af … liefst hapt ze zo door mijn truitje heen … en hem duwen … wordt nog wat met de baby :shifty:
hebberd :inlove: :lol:
@victoria wrote:
Joh als Sas zegt ik ga bij mama tietuuuhhh … dan rent ze op mijn af … liefst hapt ze zo door mijn truitje heen … en hem duwen … wordt nog wat met de baby :shifty:
Oh verrek!
Al weer 4 maanden!
Bij Sofie heb ik echt de dagen en weken bijgehouden.
Bij Suus gaat het zo vanzelf :inlove:
Het zou de nachten best wat minder mogen (3 of 4x is geen uitzondering :shifty: ), maar als ze je dan met een mega smile aankijkt tijdens het drinken… sjucht… daar wil ik wel voor wakker worden hoor :inlove:
Slapen is voor mietjes, komt over een jaar of wat wel weer 8)
that’s the spirit Mirjam :inlove: :mrgreen:
Wauw een hoop mijlpalen zeg!!!
Toppie allemaal
Dat er nog vele nog mogen volgen.
Hier nu alweer 5 maanden…lijkt veel korter.
Bij Charissa lijkt het allemaal van zelf te gaan.
Een echt tiet kind :inlove: (fles hoeft voor haar niet).
Na alle hobbels die we hebben doorstaan bij Maurice had ik hier alleen maar van kunnen dromen.
Echt een genot voor mijn en me meisje.
alweer 3 maanden borstvoeding en we genieten er nog steeds van. Heerlijk om thuis te komen van werk en dat je mannetje eerst lekker bij mama wil drinken :inlove: :inlove:
Ja heerlijk hé meiden :dance:
geen leuke mijlpaal: jayden begint te bijten tijdens drinken :eh: (hij heeft 2 ondertandjes :silenced: )
6 wkn !!! YEAH
hai hai ik heb de 4 maanden gehaad woe hoe en ga door ook , heb wat srubbelingen gehad mijn verhaal staat ook op borstvoeding.com met mijn borstvoeding mijn trots
we hebben gister weer gewogen en gemeten bijna 2 cm er bij en 50 gram lina weegt nu 6090 en is dus bijna 60 cm
Ik ook Natas!! Ik ook alweer 4 maanden :dance: :-*
Applausje dames… :dance: :dance: :dance:
Amy, pink erbij… zodra je merkt dat ie bijt (ik ZAG het altijd aan mn dochter haha) stop de pink ertussen, is niet prettig voeden maar na een tijdje vind ie er niks meer aan… ik gaf geen kik (daar deed ze het om denk ik hihi) dus geen reactie van mama, niet leuk… was t zo over… :mrgreen:
Veertje, 6 wkn vol… :inlove: :thumbup:
Natas, Debbie… de 4 mnd… Deb, had je dat durven dromen? Wat goed he :inlove:
Lina heb ik al gezien aan de borst, mooooi donker poppetje…
3 maanden :dance: :dance:
Om eerlijk te zijn Fai, nee niet echt.
Ik had echt zoiets van, we zien het wel hoever we komen. Nu wordt het echt makkelijker. De eerste drie maanden dronk Levy 45 min per voeding en dat om de 2 uur. Hoe vaak ik wel niet op het punt heb gestaan om het op te geven. Maar sinds een week drinkt hij max 20 min en ik heb ineens zeeen van tijd over :thumbup:
Ik vond ook de eerste maanden het zwaarst, daarom vind ik persoonlijk dat ook de mooiste mijlpalen… dat is soms bikkelen…
Cariska… :inlove: :thumbup:
hai dames
hey debbie ik miste je al alles goed nu een beetje ? samen 4 maanjes woe hoe
faiza nee had ik niet durven dromen ook ik heb de nodige stribbelingen mee gemaakt en bijna gestopt maar heb deze keer goede hulp gehad met de andere kids dus niet en was het weg voor de 3 maanden hihih ja ze heeft echt marokaans temperament ook hihihi heerlijk ik geniet echt
cariska jij ook gefeliciteerd
@Nathascha wrote:
hai dames
hey debbie ik miste je al alles goed nu een beetje ? samen 4 maanjes woe hoe
faiza nee had ik niet durven dromen ook ik heb de nodige stribbelingen mee gemaakt en bijna gestopt maar heb deze keer goede hulp gehad met de andere kids dus niet en was het weg voor de 3 maandenhihih ja ze heeft echt marokaans temperament ook hihihi heerlijk ik geniet echt
cariska jij ook gefeliciteerd![]()
Mijn eigen kleine grote mijlpaal: ik voed zonder pijn!!!
Bij Dana heb ik 13 weken lang met pijn gevoed, vaak tot huilens toe (ik word er nog emotioneel van als ik er aan denk ). Zij bleek een verkeerde haptechniek te hebben (tongetje niet over de onderkaak), dat is na een aantal weken ontdekt maar pijnloos is het gewoon nooit geweest.
En nu… nu voed ik inmiddels 16 dagen, waarvan zo’n 10 zonder pijn!! Ik ben er zó blij mee, en er zó trots op! Dit had ik niet meer helemaal durven hopen.
een hele lieve mijlpaal!!!
Ella neemt een paar slokjes, laat los en zegt urre en drinkt dan weer lekker verder ze doet dit een paar keer!
2 jaar, 20 uur en 15minuten!!! :inlove: :dance:
1 jaar en 2 maanden
en ik ga nog door tot ze zelf aangeeft wanneer niet,
bv is alles voor haar
ze vind het nogsteeds heerlijk
en ik geniet er ook nog steeds van.
:inlove: