Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

één maand en één dag!!! :inlove: :inlove:

Ella doet het goed op mama melk!!! of zoals wij zeggen Ella wil TIETIE!!! in 13 dagen 500 gram aangekomen :mrgreen:

2 maanden!!!

(bij m’n eerste 4 wkn volledig en met 6 wkn gestopt, dus ik ben al een eindje verder :smiley: )

@lonneke1980 wrote:

Ella doet het goed op mama melk!!! of zoals wij zeggen Ella wil TIETIE!!! in 13 dagen 500 gram aangekomen :mrgreen:

pas er maar mee op… als ze 1 zijn gaat ze het zeggen… als ze 2 zijn gaan ze het roepen en als 3 zijn gaan ze het schreeuwen… midden in de supermarkt: tietuhhhhhhhhhhhhhhhh… :mrgreen:

Mooie mijlpalen!!

geweldig Faiza, het klopt Lucas is twee!! EN ja hoor hij roept heel de dag:

Mama!!

Daphne tiet geven!!

Slurp slurp ook dat geluid he dat hij erbij maakt gek ventje :inlove: :mrgreen:

@veertje wrote:

Mooie mijlpalen!!

geweldig Faiza, het klopt Lucas is twee!! EN ja hoor hij roept heel de dag:

Mama!!

Daphne tiet geven!!

Slurp slurp ook dat geluid he dat hij erbij maakt gek ventje :inlove: :mrgreen:

hihi… stiekem zo lief he… :mrgreen: :inlove:

EEN HALF JAAR!!! :dance: :dance:

@faizaa wrote:

pas er maar mee op… als ze 1 zijn gaat ze het zeggen… als ze 2 zijn gaan ze het roepen en als 3 zijn gaan ze het schreeuwen… midden in de supermarkt: tietuhhhhhhhhhhhhhhhh… :mrgreen:

Het klopt inderdaad :lol: : als Sophie wil drinken zegt ze heel lief “tietie??”

15 maanden alweer. En ik geniet meer dan ik ooit gedaan heb van de bv.

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

vandaag een half jaartje bv :inlove: :inlove: :inlove:

Bij mij wijst Verle naar mijn borst en zegt dan nog heeeeeeeel beleefd: Mjam mjam? :inlove:

Mooie palen dames… Moet zeggen dat ik alweer een tijdje niet gepost heb, maar hier dus ook alweer over de 22 maanden

@faizaa wrote:

@lonneke1980 wrote:

Nee Sophie zegt het met een hééééél lief piepstemmetje … tietuhhhh :inlove:

Maar zit wel al in je shirt te roeren … of trekt het open en kijkt en zegt dan tietuuuuhhhh :inlove:

@Cyra wrote:

Bij mij wijst Verle naar mijn borst en zegt dan nog heeeeeeeel beleefd: Mjam mjam? :inlove:

Ja smakgeluiden maakt Sophie … ook als ze haar poppen BV geeft … maakt ze smakgeluiden … zo cute en ik heb dat haar niet eens geleerd :inlove:

Wat goed dames… :inlove:

Nenna lag vandaag op de stoel boven op zolder… was bed aan t verschonen en ineens lag Bolle op haar, :oops: had ze dr truitje omhoog… zegt ze: nee Ai.sah deze tiet… :mrgreen: En hij happen he… :oops: :oops: :oops: :oops:

@victoria wrote:

@Cyra wrote:

Ja smakgeluiden maakt Sophie … ook als ze haar poppen BV geeft … maakt ze smakgeluiden … zo cute en ik heb dat haar niet eens geleerd :inlove:

HIER OOK JA!!! Zo lief he!!! :inlove:

@faizaa wrote:

Nenna lag vandaag op de stoel boven op zolder… was bed aan t verschonen en ineens lag Bolle op haar, :oops: had ze dr truitje omhoog… zegt ze: nee Ai.sah deze tiet… :mrgreen: En hij happen he… :oops: :oops: :oops: :oops:

:lol: :lol:

ja echt… ik keek en moest zooo lachen… gekke kids…

@faizaa wrote:

haha… ik kan Thijs zoooo op de kast jagen door Verle te zeggen dat ze maar bij papa moet drinken :lol: Helaas weet ze uiteraard ondertussen al wel even dat daar niks te halen valt :lol:

Joh als Sas zegt ik ga bij mama tietuuuhhh … dan rent ze op mijn af … liefst hapt ze zo door mijn truitje heen … en hem duwen … wordt nog wat met de baby :shifty: