Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

Gister precies een maand :lol:

@Andromaca: ooh heerlijk is dat he als je man dat zegt! Super!

Andromaca, ja dat weet ik nog… en ook hoe moeilijk je het had met de BV in het begin… dusse, petje af…! :thumbup:

Voor alle mijlpalen trouwens, speciaal mijn lieve mei mama Cyra :inlove:

dank u meiden :-*

Inmiddels 1 jaar en 2 dagen :wink:

:dance: :dance:

Al begint Yari lichtelijke voorkeur te tonen voor zijn flesje melk.

:clap: :clap: :clap: :clap:

Mijn laatste mijlpaal hier :frowning: Vanochtend heb ik Anouk haar laatste voeding gegeven, op haar tweede verjaardag. Ik heb er een mooi filmpje en een foto van, die heb ik HIER geplaatst :slight_smile:

Meiden, zet hem op met al jullie mijlpalen, elke dag, week, maand is er eentje!! :clap:

proficiat!Amaai!2 jaar!chapeau :clap:

Morgen alweer een maand BV :inlove:

@mamma van sharondenise wrote:

Inmiddels 1 jaar en 2 dagen :wink:

:dance: :dance:

Al begint Yari lichtelijke voorkeur te tonen voor zijn flesje melk.

wat een heerlijke mijlpaal, knap hoor… :thumbup:

@Niek! wrote:

Mijn laatste mijlpaal hier :frowning: Vanochtend heb ik Anouk haar laatste voeding gegeven, op haar tweede verjaardag. Ik heb er een mooi filmpje en een foto van, die heb ik HIER geplaatst :slight_smile:

Meiden, zet hem op met al jullie mijlpalen, elke dag, week, maand is er eentje!! :clap:

oww ik ga even kijken… maarre, 2 jaar… top zeg… ze heeft haar dosis vitamines binnen… :inlove:

@Karin1981 wrote:

Morgen alweer een maand BV :inlove:

jij bent mevrouw slagroom… :inlove: :thumbup:

hey meisjes

ik heb een vraagje…ik heb sinds drie dagen het gevoel dat ik bijna geen melk meer heb…kan dat??? Ik ben nu zo een 3 maand bv aan geven!

Als Keana drinkt, is erg nerveus en weent…en ik zie niet echt veel melk uitstromen…Heb geprobeerd om 2 voedingen fa e kolven…Omdat ze toen an slapen was toevallig(wanneer ze normaal wel een hele voeding had) en ik had eerst maar 120 ml…de tweede keer …; 4 uur van de laatste keer dat ze aan de borst gedronken had…maar 60 ??hoe kan dat?tot een paar weken geleden had ik 200 ml per voeding? Ik leg ze regelmatig aan…Ze drinkt nog steeds om de 3 uur… :cry: :cry:

3 maanden :dance: :dance: :dance:

Wie had dat gedacht :smiley: ?

Ikke…flessenvoeder nummer 1, zit al 3 maanden bv te geven :mrgreen: :lol: .

Weet dat het nog niet veel is vergeleken bij anderen, maar met onze voorgeschiedenis en nog 2 oudere zussen die rondrennen, ben ik heeeeeeeeeeeeel trots.

Daar mag je trots op zijn hoor!

:clap: :clap:

@Jolanda wrote:

3 maanden :dance: :dance: :dance:

Wie had dat gedacht :smiley: ?

Ikke…flessenvoeder nummer 1, zit al 3 maanden bv te geven :mrgreen: :lol: .

Weet dat het nog niet veel is vergeleken bij anderen, maar met onze voorgeschiedenis en nog 2 oudere zussen die rondrennen, ben ik heeeeeeeeeeeeel trots.

Natuurlijk ben je trots! En wij met jou!

:-*

maar nu hebben de dames luis en ik voel alles kriebelen, maar mag niet behandelen ivm de bv…help… :cry:

wassen met veeeeeeeeel balsam, en met de natte kam metode.;alles weghalen! Zo heb ik ook Phebe behandeld toen, ze te klein was voor die producten!

Goed laten nakijken door iemand, alle eitjes verwijderen en…azijn met de laatste spoeling

Vandaag 5 maanden!!! Nooit gedacht. En … we gaan door. HEERLIJK!!

Jaaaaaaaaa Ilse :dance:

SM heeft zojuist de oudste 2 behandeld en meegenomen.

Noor ligt nu te slapen, dus dan even een was er in (was nr 10000000000) en dan gauw onder de douche en kammen kammen kammen.

Manlief heeft vanochtend gekeken en zag niks, maar ik voel alles kriebelen :shifty: :shifty: :shifty: