Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

:clap: :clap: :clap: :clap:

Wat gaan we goed met z’n allen!! :dance:

Ik zie allemaal 4 maanden :inlove: :inlove: :inlove:

:dance: goed van jullie zeg :thumbup:

hier een mijlpaal van 3,5 maanden gehaald, eigenlijk nog niet lang genoeg, maar beter een paar maanden dan helemaal niet denk ik maar.

Probeer er trots op te zijn, dat ik het toch nog zolang heb volgehouden, al had ik het graag anders gezien, maar het is niet anders.

vanavond, nét…in overleg met tom…mijn laatste borstvoeding gegeven :inlove: :cry:

3 jaar…ondanks onze moeilijke en moeizame start

ben trots op mijzelf

en blij dat tom zolang wilde :inlove:

meiden: voor al jullie mijlpalen een dikke :thumbup: :clap:

pfff petje af hoor Guusje 3 jaar :clap: kan me voorstellen dat het emotioneel was :hug:

Suus ondertussen alweer 6,5 weken :inlove:

AL vind ik het eigenlijk geen mijpaal meer, vind ik pas als ik de 8,5 maand van Sofie voorbij ben.

Ik ga voor minimaal een jaar :inlove:

@Guusje

3 Jaar :shock:

Geweldig!

Petje af hoor

:slight_smile:

:clap: voor iedereen!! :thumbup:

Guusje, en wat vind je zoontje er van dat je nu stopt? :-

Mirjam, je moet bij het begin beginnen hé dus ik vind à lles een mijlpaal! :wink: :-

:dance: :inlove: 7 maanden :inlove: :dance:

Gefeliciteerd allemaal… mooie mijlpalen, die moeilijke eerste paar maanden zijn al overwonnen…

Tammy, elke dag is er 1… dusse, zeker trots! :thumbup:

Guus, das dan weer een voordeel he, die leeftijd… kun je het iig overleggen samen… :mrgreen: :thumbup: goed gedaan hoor… :thumbup: Is er een speciale reden dat je stopt of had je er gewoon genoeg van… (wat ik goed kan begrijpen)

overmorgen 3 maan al :dance: :dance:

bietje, fai…

ja ergens in mn achterhoofd knaagt -terwijl ik wéét dat het niet zo is- dat het niet zwanger worden/blijven deels ook komt door de bv.

dus toen het misging…heb ik gezegd…oud en nieuw is een mooi symbolische dag…kan ik tegen tom goed uitleggen en dus zo ging het.

samen het vuurwerk gekeken en de dagen ervoor en erna continue herhaalt…als het vuurwerk geweest is…is de bv klaar.

en ondanks dat hij elk slaapje nog om de tiet vraagt accepteert hij dit antwoord :thumbup: want oud genoeg om te stoppen vind hij zichzelf nog lÔng niet :cool: :lol: :wink: en zijn verjaardag wilde ik niet koppelen aan stoppen met de bv. dus toen maar oud en nieuw.

heb wel veel stuwing, hoofdpijn en harde bobbels…ging van 2 voedingen naar niks meer :oops: :shifty: maar met handkolven en veel masseren in warm bad gaat het wel :shifty:

ik mis het vreselijk :? maar ben ook blij dat ik niet meer verplicht elk slaapje erbij hoef te zijn…dus ook een stukje vrijheid in de dagindeling terug…ach elk nadeel heb zn voordeel :stuck_out_tongue:

guusje ik weet wat je bedoelt!Ik had het ook super moeilijk bij Phebe toen ik ging stoppen…maar ja di vrijheid…Toch maak ik mij zorgen! Alsd Keana ergens even gaat logeren en krijgt FV (eentje maar, zo een keer of 2 in de maand)…dan constipeert ze…

6 weken en 2 dagen nu :inlove:

Dames goed zeg :thumbup: :thumbup: , het is zo knus (al is het de eerste maanden soms wat minder, mijn ervaring)

Guusje en 3 jaar volgehouden, knap hoor :thumbup:

Ik geef nu inmiddels ook alweer 9 maanden voeding en momenteel 2 x daags en dat gaat eigenlijk nog best goed. Geniet ook nog volop van die momenten.

Wat een mooie mijlpalen allemaal!!!

Hier vandaag precies 9 maanden, ben er best trots op… Bij Ymke heb ik het 8,5 maand volgehouden (was toen alweer 2,5 maand zwanger)

Geef nog 3 voedingen per dag. Hoop dat we het nog een tijdje volhouden!

15 maanden inmiddels!! :dance:

maar ik denk er wel over om te stoppen :frowning:

om verschillende redenen die ik maar niet allemaal ga noemen.

ze drinkt alleen nog 's ochtends maar ik sla ook wel eens over als ik vroeg moet werken en ze nog slaapt…

ruim 20 maanden alweer :smiley:

wat goed zeg, super!!

hoe vaak drinkt ze nog bij je?

hier nog even iets bijmelden :inlove:

mijn man heeft gisteren voor de eesrte keer gezegd(uit zijn eigen hoor…omdat we nooit daarover praten) dat hij fier op mij is dat ik bv geef en dat hij mij hiervoor heel veel respecteert! Ik was echt van gepakt omdat hij absoluut geen bv fan is en geen keer liet om mij te vragen om te stoppen…ben dus echt fier op hem :inlove: