Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

geen aanleg foto, wel het resultaat van mijn inspannigen :inlove: :inlove: :inlove:

ikke ZOOOOOO TROTS

Oh Laura, wát een mooi poppetje!

Ben hier de 14 maanden voorbij!! :dance:

:clap: :clap:

Hier 15,5 maand…maar vannacht voor het eerst weer doorgeslapen (sinds hij 4 maanden is niet gebeurd).

Ben benieuwd of het vaker gaat gebeuren en wat het voor m’n productie gaat doen…maar…de 15,5 maand is iig al binnen!

Applause voor iedereen hier!!! idd wat iemand zegt…2 dagen, 2 weken, 2 maanden of 2 jaar…maakt niet uit! Eraan beginnen lijkt tegenwoordig al een hele opgave!

Vandaag 23 maanden :smiley:

:clap: :clap:

vandaag 3 maanden en een dag :inlove:

jeah :inlove: :clap:

@Frischling wrote:

Ruim drie jaar nu;-)

Drie jaar en drie maanden! En straks in februari twee jaar aan het tandemen en hopelijk ben ik in juli 2009 aan het triangelen…hihi

Ik zou je zo graag een 3e tiet toewensen… :thumbup: :inlove:

Maarre toppie hoor!!

Serieus aan het triangelen straks?

Hoe zie je dat voor je, serieus…

Heb ook wel eens aan gedacht, stel je wordt nu zwanger… dat worden er dus 3 aan de borst… maar hoe… :think: :angel:

Petje af hoor… :thumbup:

Applausje ook voor de andere BV mama’s… :clap: :clap: :clap: :clap:

Hier alweer 3jr BV en anderhalf jaar tandem…

Gaat zo snel joh… :o

Voor mij een enorme mijlpaal

Toch stug bv blijven geven terwijl manlief het anders zou zien :roll: Maar goed, ik ben stronteigenwijs en wil dit graag doen dus… :mrgreen:

zelfde verhaal hier… :mrgreen:

@Andromaca wrote:

zelfde verhaal hier… :mrgreen:

Ben eigenlijk wel blij te lezen dat ik niet de enige ben met zo’n man :mrgreen:

hij heeft zich daarbij neergelgd nu :mrgreen:

drie borsten wil ik niet hoor! dat is toch geen porem?:wink: de oudsten moeten soms gewoon even wachten dan. maar de oudste zit dan ook al op school he… die vindt zich dan misschien ook al veel te groot voor mijn borst… :wink:

ikzelf zet als mijlpaal 4 maanden, tegen dan ga ik terugwerken denk ik…en als het echt lukt 6 maanden, niet langer…ik denk dat ik verdre me ongemakkelijk zou voelen…weet niet…

Gisteren mijn mijlpaal van vier maanden. :dance: :dance: :dance:

Al één maan dlanger dan van Lucas (ben toen gestopt omdat ik moest werken en kolven en werken neit zag zitten).

Nu ondertussen ook aan het werken en kolven en het gaat super!!!

Mijn meisje geniet nog steeds van haar lekkere mamamelk. :inlove: :inlove: :inlove:

:clap: :clap: :clap: :clap: Voor alle andere bv mama’s. :wink:

Goedzo Ilse :clap: :clap:

Hier ook al over de 4 maanden!!