Morgen 18 maanden :shock: :dance:
hey meiden
ik wou even melden dat ondanks alles(een baby die slecht drinkt, borstonsteking enz…) ik ook een mijlpaal heb !! 4 weken! ik zit nu aan twee flesjes kv per dag sinds in ziekenhuis…en heb verder niet meer afgebouwd…dus ben trots op mijn eigen :inlove:
Ik wil zeker tot minimum 3 maanden bv geven…hopelijk lukt het…
mijn mijlpaal: Evi en Lola eindelijk tegelijk aan de borst! :dance:
Oh mama Esther, wat geweldig en wonderlijk om te zien!
wat zul jij super trots zijn om je beide meisjes zelf te kunnen voeden
Goed zeg!
:dance: :dance: :Joehoe! Vandaag de 9 maanden Mijlpaal! Wat een heerlijk gevoel! :dance: :dance:
Wat een mooie foto’s, Heerlijk zo’n kleintje. En de tweeling tegelijk! Goed man!
Ohw, Evi en Lola… :inlove:
Wat heerlijk, Esther! Ik hoop dat er nog vele maanden voor je mogen volgen!!!
5 weken, en een tweede borstonsteking op komst :naughty:
maar als ik deze foto zie :inlove:
Voor iedereen:
Afgelopen zaterdag mijn mijlpaal behaalt: 2 jaar bv!!!
Al kun je de laatste weken niet meer helemaal meetellen. Sinds ik zwanger ben loopt bv toch errug terug. Ach, Zita vindt het gewoon lekker om nog een paar keer per dag lekker te tutten en mijn geur op te snuiven :inlove:
Al hoop ik wel dat ze onderhand gaat afbouwen, want tandemmen zie ik niet zo zitten… :silenced: :silenced:
Liefs Pinot
Vandaag 6 maanden! :dance: :inlove:
Daar hoort een foto’tje bij hé!?
ooooo, helemaal vergeten!
Maar hier inmiddels 1 jaar!!! :inlove: :inlove:
Ruim 2,5 week alweer :inlove:
En ze is zoooo lief als ze drinkt (en daarbuiten ook uiteraard 8) )
Hier ben ik ook weer!! Voed M.erle nu alweer 22 maanden!!! Gaan de 2 jaar wel halen denk ik. Moet wel zeggen dat het maar één keer is, voordat ze naar bed gaat. OOk wel als ze 's morgens lekker bij ons komt liggen in bed. En als ze erg verdrietig is bijv (of tijdens inenting ). Zolang zij wil, gaan we door.
Sinds kort gaat ze wel eens naar bed zonder mijn borst, terwijl ik wel in huis ben. De eerste keer vond ik dat wel weer even lastig hoor…toch een stukje loslaten…
Meiden, veel succes en genieten allemaal!
2 maand :dance: :dance: :dance:
goed zo!
2,5 weken, 22 maanden, 2 maanden, ik vind het allemaal echt super :thumbup:
Zag net mijn banner… 16 maanden :shock: Ik had echt gedacht dat ik het na 3 maanden al gezien zou hebben.
ik was een dag na de bevalling al aan het opgeven in ziekenhuis :mrgreen:
Voor alle BV-ers! Geweldig dat jullie het aller-aller-allerbeste aan jullie kids geven! :thumbup:
Hier vandaag 10 maanden. En nog steeds 3 voedingen per dag.
18 dagen, al 15 meer dan bij Lana :dance: :dance:
Ruim drie jaar nu;-)
Drie jaar en drie maanden! En straks in februari twee jaar aan het tandemen en hopelijk ben ik in juli 2009 aan het triangelen…hihi