Gefelciteerd iedereen! 16 maanden :shock: das echt goed! :thumbup:
De borstvoeding loopt hier dan wel niet zo geweldig… ik houd het toch alweer 2 maanden vol vandaag! :dance:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Voor alle mijlpalen.
Hier vandaag alweer 7 maanden!
Gefeliciteerd en dikke pluim voor alle mijlpalen! :thumbup:
Hier vandaag de 11 maand gepasseerd!! :dance:
wie had dat ooit gedacht, ik niet na mijn dramatische ervaring met Noa.
Yara drinkt nog minimaal 3x per dag, + af en toe een extraatje bij slapelozen avonden of nachten…
op naar 1 jaar!!
Allereerst, iedereen gefliciteerd met de prachtige mijlpalen!
Hier vandaag de mijlpaal van 2 jaar bereikt :inlove: .
@katoke wrote:
Allereerst, iedereen gefliciteerd met de prachtige mijlpalen!![]()
![]()
Hier vandaag de mijlpaal van 2 jaar bereikt :inlove: .
Wat goed!!! :dance: :dance: :dance:
Wauw, wat goed allemaal! :dance: :inlove: [/quote]
Binnen enkele minuten geef ik 4 maanden borstvoeding! :dance: :inlove:
Bietje! Gefeliciteerd: de 4 maanden zijn binnen :thumbup:
Katoke! Gefeliciteerd! 2 jaar! geweldig! En daarnaast gefeliciteerd met je meiske he! Fijne verjaardag! :dance:
Jullie vinden dit vast geen mijlpaal maar ik wel! Ik heb mijn eerste maar 2 weken borstvoeding gegeven en daarna tot aan 5,5 week afgekolfde melk in een flesje waarna ik ben overgestapt op flesvoeding.
(dochter had kiss waardoor ze niet goed kon drinken, kwamen we te laat achter…)
En nu geef ik al 6 weken volledige borstvoeding en ik ga nog lang niet stoppen!!! :dance: :dance: :dance:
Natuurlijk is dat een mijlpaal! Volhouden!
Hier vandaag 8 maanden alweer!
Wow, geweldig toch die 6wkn! 8 mnd is super! En 2 jaar, fantastisch!
Elke mijlpaal is TOP!!!
GEFELICITEERD allemaal!!!
Het mooie is dat je er van te voren niet bij stil staat… Je hebt besloten dat je je kindje bv gaat geven, klaar!
En vandaag is mijn kleine meisje 14mnd en krijgt ze dus nog steeds bv!
En we zien wel wanneer ze niet meer wil… Ik bekijk het maar per dag!
hier wil mijn smurf nog steeds niet stoppen, laatste paar maanden nog maar 1 borst…sinds gisteren nog maar 1 voeding savonds…33 maanden alweer :inlove:
gefeliciteerd met alle mijlpalen!!
Hier een jaar gepasseerd!!
Bij mijn eerste heb ik (doordat hij prematuur was) 4 maanden gekolft, Jurjen was te zwak voor an de borst…
Gisteren alweer 1 maand dat Wilco BV krijgt!!
Heerlijk!
xx
famke :dance:
Wat een mooie mijlpalen weer allemaal!
Hier vergeet ik de laatste maanden mijn eigen mijlpalen helemaal, zo gewoontjes is het ondertussen geworden :lol: Een paar dagen geleden zijn we de 21 maanden gepasseerd, toch wel weer het melden waard vond ik
Ik probeer nu 1 voeding te laten vallen, dan blijft er nog 1 per dag over. Zo bouw ik het laatste stukje langzaam af. Maar Anouk’s wil is wet hierin hoor, hahaha, als ik probeer de voeding ‘stiekem’ weg te laten in de avond, dan vraagt ze om ‘mama-drinken’, bied ik het aan, dan roept ze hard ‘nee’ :lol:
Jeej Niek, 21 maanden alweer!
Ben benieuwd of wij dat ook halen… als ik zie hoe Emma nu is denk ik het wel
Maar ja, je weet maar nooit he.
famke, goed hoor alweer een maand! Op naar de volgende!
Esther28: Gefeliciteerd met de 1 jaar mijlpaal!
Guusje: Wauw he, 33 maanden alweer, nog 3 maanden dan alweer 3 jaar!
mamavan4: Knap hoor 14 maanden en dan heb je er nog 3 rondlopen! Mijn moeder heeft mij 6 weken gegeven, ik was de 3e thuis en doordat ze het gewoon te druk had, had ze te weinig melk, het lijkt mij erg zwaar hoor! Petje af!
Femke: Ook jij gefeliciteerd met 8 maanden… nog een maandje en dan zt je op die speciale 9 maanden (9 maanden in de buik, 9 maanden uit de buik) erg bijzonder vond ik zelf…
LovelyMirrie: Ik vond zelf de eerste 6 weken het moeilijkst, heb aan het begin ook steeds gezegd, eerst die 6 weken doorkomen en dan zien we wel. Daarna ging het makkelijker en makkelijker (op een dipje na) en nu vind ik het (van mezelf) eigenlijk helemaal geen prestatie meer dat ik nog voed, eerder juist makkelijk
Super hoor, 6 weken!
hier ook al een tijdje niet gepost, maar ik voed nog wel steeds hoor
Nog een dikke week en dan alweer 11 maanden… dat jaar gaan we makkelijk halen, want Emma is werkelijk waar verslaafd!
helemaal vergeten mijn moeder der mijlpalen van 1 jaar te melden
Ik hoop zo dat de nieuwe zwangerschap het niet al te veel meer gaat tegen werken…
De rest natuurlijk ook gefeliciteerd !!! :dance:
Voor mezelf de mijlpaal van 3 maanden bereikt :inlove: BV begint nu af te nemen, maar probeer alles eraan te doen om het zo lang mogelijk vol te houden. (vaker aanleggen etc. helaas lukt kolven helemaal niet dus alles moet live, maar ja, zolang het nog gaat houden we vol)
Heerlijk hè zo’n kleintje aan je borst :inlove: :lol:
Wat een mooie borstvoedingsfoto longlegs! :inlove: :thumbup:
Broes kreeg maar 8 weken, Senne maar 6 weken en daarom voor mij des te meer een mijlpaal, vandaag al 5 maanden borstvoeding voor Cas! :dance: :inlove:
9 Maanden!!! :dance:
Liefs Moirah