Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

Ik geef op deze tijd precies 1 jaar bv :dance:

Ben zo trots :oops: Na n hoop ellende en Fieke die heel erg ziek geweest/ is met

veel medicatie om de bv op gang te houden en soms weken van 2 dagen in de week 11 x per dag kolven

om zo voldoende voor Fieke te blijven houden heb ik t dan gehaald en als t aan mij ligt dan stop ik nog

niet. Ga er wel minder mn best voor doen en we zien wel hoelang t dan nog duurt :wink:

Nu nog eerst genieten van die momentjes :inlove:

@moeder van 2 wrote:

Ik geef op deze tijd precies 1 jaar bv :dance:

Ben zo trots :oops: Na n hoop ellende en Fieke die heel erg ziek geweest/ is met

veel medicatie om de bv op gang te houden en soms weken van 2 dagen in de week 11 x per dag kolven

om zo voldoende voor Fieke te blijven houden heb ik t dan gehaald en als t aan mij ligt dan stop ik nog

niet. Ga er wel minder mn best voor doen en we zien wel hoelang t dan nog duurt :wink:

Nu nog eerst genieten van die momentjes :inlove:

Wauw, klasse zeg! :thumbup: Wat ontzettend knap van je!

:clap: voor jou!

Moeder van 2 en TaMa, supergoed meiden!! :clap: Gefeliciteerd!!

Hier ook de 6 maanden gepasseerd!!!

Heerlijk vind ik het, en ben nog lang niet van plan om te stoppen :dance:

Een tijdje hier geen mijlpalen komen noemen…

maar nu 9 maanden!

Voelt inderdaad erg speciaal.

We doen het nog steeds met veel plezier.

Ik had alleen gehoopt vanaf nu wat minder te kunnen gaan kolven…

En dat kan ook, maar helaas niet omdat Emma minder is gaan drinken bij me, maar omdat ze sinds een maand ongeveer flessen weigert op het kdv. Ze krijgt het nu uit een bekertje, maar daaruit wil ze vaak maar een paar slokjes. Daarom geef ik nu ook minder mee, ik vind het zo zonde. In plaats van 3 keer, kolf ik nu 2 keer op mijn werk.

In verband met allergien, wil ik haar nog geen yoghurt geven. Zelf ben ik op hypo-allergeen dieet, maar eigenlijk ben ik niet zeker van of ze allergien heeft. Het is alleen lastig te testen (dmv introduceren), omdat ik pas op dit dieet ben gegaan, vlak voor ze met de bijvoeding startte. Daardoor loopt het allemaal een beetje door elkaar heen.

Maar goed, bij mij thuis wil ze destemeer drinken, wat ook wel weer een soort compliment is. Dan wil ze ook niets van bijvoeding weten, terwijl ze op het kdv enorm goed eet…

In ieder geval hoef ik voorlopig niet bang te zijn dat de produktie terug gaat lopen, want we zitten nog steeds op 6 a 8 voedingen per etmaal…

Op naar de 12 maanden!

Gefeliciteerd dames! Hier eigenlijk een beetje vergeten de meldingen te maken! Nu alweer bijna 16 maanden! :dance:

Fieke… gefeliciteerd met je verjaardag! Een mijlpaal voor jullie allebei! Laat je goed verwennen vandaag hoor! :-*

Allemaal gefeliciterd met jullie mijlpalen!! :inlove: :dance:

Hier de laatste mijlpaal van 8 maanden, op DE dag (afgelopen woensdag) kreeg hij voor het laatst bv uit de fles als laatste voeding en sliep als kadootje door! :shock:

:lol: Vervolgens kwam hij vannacht wel gewoon weer hoor

Af dik vet applaus voor jou hoor! :clap: :clap: Je hebt genoeg voor je kiezen gehad en Lenn heeft wel mooi 8 maanden lekker gesmuld!!!

Hier een verlate 8 maanden mijlpaal… we waren op vakantie, maar op 17 augustus kreeg Tara alweer 8 maanden BV. Nu krijgt ze alleen nog de ochtend en de avond, en tussen de middag 1 keer FV, maar het gaat wel goed zo!

En… op vakantie waren we boven op een torenhoge berg (zo een waar je met zo;n eng liftje op moet) trekt ze ineens (was 11 uur) mijn shirt naar beneden… uhm duidelijk… madame wilde ff extra drinken :inlove:

Gefeliciteerd! 8 maanden! Super hoor! :clap: :dance: :clap:

Gefeliciteerd :-* :mrgreen: :mrgreen:

Ik ben nog niet zo ver als jullie! :shock: :clap:

Maar vandaag toch al 3 maanden borstvoeding! :dance: :inlove:

Oh…zie dit nu pas…had net een veren-in-m’n-eigen-reet-steek-topic geopend…

Anyway…hier zijn we afgelopen zaterdag het jaar gepasseerd…

Ben erg benieuwd hoelang Eli nog door wil gaan…

Gefeliciteerd meiden allemaal!!!

@Bietje wrote:

Gefeliciteerd meid! Ik heb maar weinig mensen in m’n omgeving die aan de 3 maanden komen…in m’n direkte omgeving (familie e.d.) lijkt 3 maanden al niet haalbaar laat staan uberhaupt beginnen aan BV…dus wees trots op jezelf…

Iedereen bij deze gefeliciteerd met al de behaalde maanden bv :clap:

Ik geef nu boven mijn eigen verwachtingen ook alweer 5 maanden bv. Voel me er erg trots onder, omdat het niet altijd makkelijk is gegaan en het kolven veel van me vergt op het werk, want het werk moet wel af. Toch ga ik door, vind het nu jammer om te stoppen, Sanne doet het prima op mama’s melk. :inlove:

Morgen alweer 7 maanden!!

Liefs Moirah

Iedereen :dance: :dance:

Hier bijna 16 maanden :dance:

Had het nooit gedacht, maar het gaat zó vanzelfsprekend :dance:

@mandy_d. wrote:

@Bietje wrote:

Gefeliciteerd meid! Ik heb maar weinig mensen in m’n omgeving die aan de 3 maanden komen…in m’n direkte omgeving (familie e.d.) lijkt 3 maanden al niet haalbaar laat staan uberhaupt beginnen aan BV…dus wees trots op jezelf…

Dankje! :inlove: :-*

gisteren hier 16 maanden en daar komt nog genoeg bij :lol: !!!

Vic: jij morgen aan de beurt! :wink:

gefeliciteerd allemaal meiden!

Wow…16 maanden klinkt best ver weg nog…geen idee of ik het ga halen,maar als ik het zo lees gaat het allemaal vanzelf…

:clap: ook voor diegene die minder ver zijn,maar bij het allemaal niet zo vanzelfsprekend en soepel gaat!

Mandy… die eerste maanden is het echt het moeilijkst hoor, daarna gaan ze vanzelf. Mijn oudste had tot 18 maanden en toen had ze er genoeg van. Maar dat wijt ik zelf nog steeds aan het feit dat ik opnieuw zwanger was…

Verle is echt een (.)fan hoor :lol: