Jolanda, wat goedhoedddd… :inlove:
Ilse, jij ook alweer 5 maanden, lekker gevoel he… :thumbup:
voor alle mijlpalen…
Wilde even mijn mijlpaal van vandaag melden: 18 maanden!
En groot applaus voor alle andere mijlpalen ; de eerste maanden zijn het moeilijkst vond ik, nu gaat het gewoon vanzelf… dus petje af hoor!
Gefeliciteerd Paultje… anderhalf jr alweer… :o :thumbup:
Thanks :-* , ja, 't gaat zo snel… Ze is gewoon opeens al weer anderhalf, zucht…
afgelopen zaterdag 2 jaar!!!
Ik dacht altijd dat ik zou stoppen als ze erom kon vragen, maar ik voed dus nog steeds.
In fact vanavond lag ze aan de borst, ineens stopt ze, trekt aan een haar ( :oops: ) aan mijn borst en zegt; die hoort hier niet! :lol: :lol: :lol:
Vandaag alweer 10 maanden bv. We gaan gewoon nog een paar maandjes door. De middagvoeding wil ze niet meer van mij, maar de avond en ochtend gelukkig wel.
Voor de rest van de dames een groot
zondag… 4maand :dance: :dance:
zucht :inlove: ben er zo fier op eh!
:inlove: :inlove: :inlove:
Zondag alweer 2 maand! En Teije huilt al 2 maand en hoewel ik al bezig was af te bouwen omdat ik het niet meer trok (dacht ik) bedacht ik me opeens dat ik helemaal niet moe werd van de borstvoeding maar van het feit dat Teije huilt! Dus hier weer gewoon alleen maar borstvoeding! :dance: Nu wel bezig met hypoallergeen eten, das ook niet echt fijn maar goed, ik heb er veel voor over!
hier intusse de 1,5 jaar voorbij! bijna 1 jaar en 7 maanden :dance: :dance:
@Fryskefaam wrote:
Zondag alweer 2 maand! En Teije huilt al 2 maand en hoewel ik al bezig was af te bouwen omdat ik het niet meer trok (dacht ik) bedacht ik me opeens dat ik helemaal niet moe werd van de borstvoeding maar van het feit dat Teije huilt! Dus hier weer gewoon alleen maar borstvoeding! :dance: Nu wel bezig met hypoallergeen eten, das ook niet echt fijn maar goed, ik heb er veel voor over!
Wat goed zeg!!

Kimmiejj, wauw! Dat is lang!
Andromaca, jij bent ook al zo goed bezig!
:thumbup: voor alle mijlpalen.
Hier vandaag 1 jaar! :dance: :dance: :dance: :dance:
wat goed alle mijlpalen… :thumbup: :thumbup:
wij vandaag precies 6 weken :thumbup:
en vorige week woog ze 4175 gram (laatste kraamdag 3430) en was ze 54cm lang :thumbup:
gaat zo lekker, echt genieten hoor vind ik :inlove:
yes Heleen, gaat goed!!!
Ivan zit boven de 5 kilo :inlove: 5280 gram, in een week tijd 400 gram gegroeid :inlove:
geboorte gewicht 2980, afgevallen tot 2600 gram en nu gewoon 5280 gram Volgende week al weer 2 maanden :inlove:
Jeeeeeeetje wat goed joh!!! :shock:
Appppplaaausje voor alle BV mijlpalen…
Andromaca, mooi meiske is dat zeg… halfbloedje?
FryskeFaam… take it easy he… :-*
hahhhahaha ja,half belg (mijn man) en half…ITALIAANS!!! Mijn eerste is blond met blauwe ogen en deze hte tegenovergestelde :inlove: :inlove: :inlove: