Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

Ik vergeet hier steeds te posten, maar ben toch alweer lekker op weg. De tijd gaat zo snel!

Liefs Moirah

7 maanden and still going strong!!!

gefeliciteeeeeeeeeeeeerd allemaal…

JOEHOEEE vandaag 14 maanden (jij ook aan Aisah Fai :wink: )

en we gaan vrolijk verder.

andere dames top!!! :clap: :clap: :clap:

@Jolanda24 wrote:

JOEHOEEE vandaag 14 maanden (jij ook aan Aisah Fai :wink: )

en we gaan vrolijk verder.

andere dames top!!! :clap: :clap: :clap:

Och verrek ja… :o :oops: :oops:

:inlove: :inlove: :inlove:

:-* voor jou en je mijlpaal Jo… :thumbup:

14 maanden ;-)!!!

Maar ik vind 3 maanden of 4 weken ook supermijlpalen hoor!!

Lev was vorige week jarig: 1 jaar!!! We hebben het gewoon gehaald :dance:

Jippie!!! Hier vandaag ook 1 jaar BV!

GE-FE-LI-CI-TEERD allemaal :dance:

Gisteren 11 maanden :dance:

Zouden we dan toch t jaar gaan halen :pray:

Dat ga je vast halen :thumbup: .

bijna 6 maanden op half volle kracht :dance: :dance: :dance:

Supper allemaal al zo lang bv :dance: :clap: :clap:

Ik ben trots op elke week dat ik weer langer bv geef. Over een week alweer 4 maanden :dance:

@kimmetje23 wrote:

bijna 6 maanden op half volle kracht :dance: :dance: :dance:

Hier ook !! Super goed!!

Andere meiden ook :thumbup:

Hoera, vandaag vieren we hier Wout z’n 9de vermaand-dag en vieren we dat ie nog lekker aan de borst drinkt. Op naar het jaar!

Omdat ik op vakantie was even een verlate 7 maanden mijlpaal! :mrgreen: :dance: :dance: :dance:

Jeetje, wat is dit knap van jullie!! Ik hoop zo dat ik dat ook ooit ga halen! Hier loopt de borstvoeding niet zo goed. Mats drinkt niet voldoende door aan de borst. Maar ik heb het nog niet opgegeven. Toch al bijna 4 weken (klinkt erg zielig vergeleken met jullie mijlpalen) elke 3 uur kolven, aanleggen en vervolgens borstvoeding geven via de fles zodat meneer toch voldoende binnen heeft. Ben er toch wel een beetje trots op!

Hopelijk drinkt Mats uiteindelijk net zo goed als jullie beebjes en haal ik ook zo’n geweldig lange tijd!

Klasse dames!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ik heb er heeeeeel veel respect voor!!

Ik vind jullie ook allemaal kanjers hoor!! :clap: :dance: :inlove: :-*

Hier vandaag 2 maanden!! :inlove:

Voor mij toch wel iets speciaals aangezien Broes maar 8 weken borstvoeding heeft gekregen en Senne maar 6 weken.

Nu loopt de borstvoeding nog steeds als een tiet! :lol: :dance: :inlove:

Hier alweer 6 maanden!

Liefs Moirah

gisteren was mijn kleine man jarig, plots is hij geen kleine man meer, maar een echte vent met een eigen willetje

en 1 van de dingen die meneer nog heel graag wil is mamamelk!

JIhoeee

We zijn idd alweer ruim 7 maanden verder

En hoewel ik nu overdag 240 FV geef (kolven was echt niet mer te doen) heb ik nog steeds een happy mama en happy kind in de ochtend en avond… we gaan vrolijk door!

Een half jaar vandaag!!!

Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje jammer dat de eerste 6 maanden erop zitten, nu is zijn voeding niet meer exclusief voor hem en mij, maar worden mijn (.) (.) vanaf nu wat minder belangrijk omdat ie groenten mag. :cry: Stom eigenlijk hè, tis gewoon een moedergevoel wat ik heb :oops: .