Ook hier zijn de 6 maanden binnen!!!
:dance: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :dance:
Het was zo’n drama in het begin, zo’n pijn gehad, maar zoooooo blij dat ik heb doorgezet!! Ben helemaal emo opgestaan :oops: :shifty:
Jippie, vandaag de 4 maanden binnen :dance: :inlove: :inlove: :inlove: Had het niet verwacht met de vorige keer nog erg vers in het geheugen, maar wel gehoopt Nu op naar de 6 maanden
:inlove:
7 maanden vandaag alweer
erg leuk om hier steeds weer dezelfde mensen te zien een paar dagen voor me… allemaal weer een maandje verder
gefeliciteerd met jullie mijlpalen allemaal (en tot volgende maand :mrgreen: )
Gister was onze mijlpaal 6 MAANDEN!!! :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove:
Verder iedereen gefeliciteerd met jullie mijlpalen! :-*
Meiden allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie mijpalen
Hier bijna 1 jaar :shock: En anne is helemaal tietgek,Dus denk dat wij nog wel een poosje doorgaan :mrgreen:
Gefeliciteerd dames!! :dance: :inlove:
Hier onze eerste mijlpaal, 1 maand! :dance: :lol: :inlove:
Je moet bij het begin beginnen hé! :mrgreen:
Natuurlijk bij het begin beginnen, wie weet hoe lang je het gaat doen.
Hier vandaag 5 maanden! oooo, wat is het heerlijk om te geven. Ik hoop nog lang door te gaan.
En vandaag is het zoveer ik geef 1 jaar bv
Nooit gedacht toch gehaald,Had verwacht de eerste week niet door te komen.Al was het 1 jaar terug een moeilijke start,anne hapte niet aan.
12 juli om 7:00 sochtends hapte ze pas aan,Wat was dat een pak van mijn hart,Ze Kon en wilde dus wel (.)(.)
Ben zo trots op deze mijpaal :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance:
En hoop nog lang niet te stoppen :inlove: :dance:
Kimmiejj, gefeliciteerd!!
Kimmiejj gefeliciteeerdddddddd
Kimmie Gefeliciteerd :dance:
@Bietje wrote:
Gefeliciteerd dames!! :dance: :inlove:
Hier onze eerste mijlpaal, 1 maand! :dance: :lol: :inlove:
Je moet bij het begin beginnen hé!:mrgreen:
Zo is het!! en het begin is het zwaarst… zodra het loopt wordt het meestal veel makkelijker… :inlove:
Femke fataal… top!!! nog een maandje en dan de 6 mnd vol… :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kimmiejj…

Afglopen zondag alweer 3 maanden bv en sinds een kleine week slaapt ze door 's nachts :dance: :dance:
Gefeliciteerd allemaal!!!
Hier inmiddels de 9 maanden gepasseerd! :dance:
3x per dag krijgt ze nog en we hopen daar nog lekker mee door te gaan!
Ik vind 9 maanden wel mooi symbolisch…
9 maanden in mijn buik gevoed en 9 maanden daarbuiten, maar wel met mijn eigen lijf!
Is inderdaad ook een symbolische mijlpaal, gefeliciteerd!
HIer de mijlpaal van 1 jaar en ongeveer 3 maand.
Wessel heeft nu geen zin meer in Memmie Molke. Af en toe een slokje maar ik denk dat door de zwangerschap van de 2e de bv ook wat afgenomen is of van smaak veranderd is.
In iedergeval hij wil niet meer. Misschien wil hij weer als zijn broertje of zusje geboren is. :dance:
Gisteren was Yari een halfjaar, hij krijgt nu dus al 6 maanden mammamelk :dance: .
Ik hoop zo dat we nog even door kunnen blijven gaan, bij Sharon liep de bv heel snel terug toen ik ging bijvoeden.Sinds vorige week krijgt Yari nu wat groente en fruit, en ik heb hem geprobeerd sávonds een flesje te geven omdat hij s’nachts nog steeds 2 keer wakker wordt.Helaas blieft hij geen kv en ik kan niet kolven dus doen we het nog eventjes zo.
Ik vond 9 maanden ook zo symbolisch. 6 maanden ook (de periode zonder bijvoeden), 1 maand ook (de eerste maand :mrgreen: ), en natuurlijk 1 jaar… Hahaha, zo heb ik voor elke maand wel wat te verzinnen volgens mij
Vandaag voed ik 18 maanden, oftewel 1,5 jaar :shock:
Toen ik begon met voeden, had ik nooit gedacht, maar wel gehoopt de 18 maanden te halen. Met mijn gezondheid had ik niet verwacht dat het haalbaar was. En kijk nu eens 8) En dat dus ondanks het ziek zijn en de nodige andere tegenslagen die we helaas de afgelopen periode door hebben moeten maken Maar die boobs geven niet op, blijkbaar heeft melk produceren eerste prioriteit, want hoe kapot, verdrietig, ziek of wat dan ook ik ben, Anouk krijgt voldoende melk :inlove: Best een ingenieus systeem, dat vrouwenlichaam :thumbup: Gelukkig was het de afgelopen maanden vooral ook heel erg leuk hoor, nit alleen kommer en kwel. En ookdan deden de fabriekjes braaf hun werk :thumbup:
Ik ben benieuwd hoe lang we nog doorgaan. Al een paar keer dacht ik dat ze er genoeg van had, maar elke keer gaat zo’n periode snel weer over, en is ze weer verslaafd als altijd. Ze krijgt nog steeds op verzoek, wat nu neerkomt op 2 voedingen per dag, 1 na ontwaken, 1 voor slapengaan. Heel soms komt ze nog eens 's nachts, of een extra keertje overdag, maar meestal is er dan iets aan de hand (pijn, ziek…) Zo gaat het prima dus!!
9 maanden en 6 dagen :inlove:
@Niek! wrote:
Ik vond 9 maanden ook zo symbolisch. 6 maanden ook (de periode zonder bijvoeden), 1 maand ook (de eerste maand :mrgreen: ), en natuurlijk 1 jaar… Hahaha, zo heb ik voor elke maand wel wat te verzinnen volgens mij
Vandaag voed ik 18 maanden, oftewel 1,5 jaar :shock:
Toen ik begon met voeden, had ik nooit gedacht, maar wel gehoopt de 18 maanden te halen. Met mijn gezondheid had ik niet verwacht dat het haalbaar was. En kijk nu eens 8) En dat dus ondanks het ziek zijn en de nodige andere tegenslagen die we helaas de afgelopen periode door hebben moeten makenMaar die boobs geven niet op, blijkbaar heeft melk produceren eerste prioriteit, want hoe kapot, verdrietig, ziek of wat dan ook ik ben, Anouk krijgt voldoende melk :inlove: Best een ingenieus systeem, dat vrouwenlichaam :thumbup: Gelukkig was het de afgelopen maanden vooral ook heel erg leuk hoor, nit alleen kommer en kwel. En ookdan deden de fabriekjes braaf hun werk :thumbup:
Ik ben benieuwd hoe lang we nog doorgaan. Al een paar keer dacht ik dat ze er genoeg van had, maar elke keer gaat zo’n periode snel weer over, en is ze weer verslaafd als altijd. Ze krijgt nog steeds op verzoek, wat nu neerkomt op 2 voedingen per dag, 1 na ontwaken, 1 voor slapengaan. Heel soms komt ze nog eens 's nachts, of een extra keertje overdag, maar meestal is er dan iets aan de hand (pijn, ziek…) Zo gaat het prima dus!!
Erg knap van je niek

cebe gefeliciteerd