zet um op dames!! :dance: :dance:
vandaag 9 maanden! (wel hier en daar een fles KV hoor, maar dat mag de pret niet drukken!)
we gaan nog even door hoewel ik dat kolven echt wel gehad heb!
Hier zijn we de 8 maanden gepasseerd!!
En we gaan vrolijk door.
ze krijgt nog steeds full time bv, meestal nog 4 of 5 x per dag en een enkele keer 's nachts.
daarnaast krijgt ze natuurlijk allerlei ander eten.
Ik kolf ook nog steeds voor als ik moet werken of er een keer niet ben.
fv heeft ze nog nooit gehad op een paar “spuitjes” na in de kraamweek voor nood omdat de bv niet op gang kwam.
ze weegt inmiddels ruim 8 kilo en is 72 cm ongeveer!
trouwens is het zo dat met 9 maanden je “kolfrecht” op je werk stopt?
(als ik het daar met mensen over heb, zeggen sommigen: O, maar tegen die tijd kan ze toch wel wat anders drinken? met andere woorden, ze heeft nu toch wel lang genoeg bv gehad??
Ik kan niet zo goed tegen die opmerkingen, ik wil helemaal niet stoppen en ben dat ook zeker niet van plan!! :evil: )
GEfeliciteerd Iedereen!!!
Hier alweer 1 JAAR bv !!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove:
Esther, het klopt dat je kolfrecht dan officieel afgelopen is. Maar misschien is het kolven dan niet meer nodig op het werk. Hoeveel voedingen geef je nog op een dag?
@Femke Fataal wrote:
Esther, het klopt dat je kolfrecht dan officieel afgelopen is. Maar misschien is het kolven dan niet meer nodig op het werk. Hoeveel voedingen geef je nog op een dag?
4 of 5 x
ze krijgt namelijk geen ander drinken, hooguit een keer wat thee uit een flesje, verder niks
alle vocht krijgt ze via mijn melk
misschien vraag ik wel of ik in mijn middagpauze mag kolven
kan ik in ieder geval nog 1x per dag kolven.
Misschien doen ze er niet eens moeilijk over op je werk. Ik geloof niet dat ze op mijn werk moeilijk zouden doen. Ik mag zelf inplannen wanneer ik kolf, als ik al mijn taken maar uitvoer. Maar ja, ligt natuurlijk erg aan het soort werk dat je doet en de werkgever. Maar ze kunnen je natuurlijk nooit verbieden het in je pauze te doen, toch?
Hier gister de 11 maanden gepasseerd :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance:
Nu Op naar het 1 Jaar!!!
Ben zo Trots op mijzelf en op Ons mooie meisje,We boksen het toch maar voor elkaar met ons 2en :mrgreen: :mrgreen: Maar zij geniet nog net zo van de tiet als dat ik er van geniet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Femke Fataal wrote:
Misschien doen ze er niet eens moeilijk over op je werk. Ik geloof niet dat ze op mijn werk moeilijk zouden doen. Ik mag zelf inplannen wanneer ik kolf, als ik al mijn taken maar uitvoer. Maar ja, ligt natuurlijk erg aan het soort werk dat je doet en de werkgever. Maar ze kunnen je natuurlijk nooit verbieden het in je pauze te doen, toch?
dat denk ik ook hoor, ik werk op kantoor dus kan makkelijk even apart gaan zitten.
en of ik nou in mijn pauze even een rondje ga lopen of ga kolven dat maakt vast niemand wat uit.
ga het binnenkort maar even bespreken met de directeur
Ik kolf nu op werkdagen na het ontbijt en tegen/in de lunchpauze, dat gaat prima…
Ik denk dat het nu echt is gestopt…
Precies 8,5 maand lang…
Al een poosje alleen de ochtendvoeding en soms een troost tiet bij pijn of ziek zijn… maar vanmorgen had mevrouw er geen interesse meer in.
Ze nam een paar slokjes en liet dan weer los om zich om te draaien en weg te kruipen.
Als ik weer aanbood werd ze alleen maar boos en ging ze bijten :shifty:
Wel fijn dat ze het zelf aangeeft, maar ik had haar toch best wel langer een paar slokjes willen geven in de ochtend
Nu vestig ik mijn hoop op langer dan een jaar voeden bij baby nr 4
En geen zwangerschap die mij nog gaat tegenwerken, want hierna gaat de knip erin :twisted:
Dus hopelijk zie ik jullie in November weer :-*
:dance: Vandaag geef ik en krijgt Yari precies 5 maanden volledige bv :dance:
Iedereen gefeliciteerd met de prachtige mijlpalen :dance: :dance:
Wij hebben deze week zo maar het eerste jaar vol gemaakt :mrgreen: En voorlopig nog geen eind in zicht :inlove: , ook al wil ik de nachtelijke voedingen toch gaan beperken…
Jeetje ik ben al dolgelukkig dat ik morgen alweer 9 weken bv geef. Ik hoop op dit moment dat ik ook met mij;palen als 6 maanden etc mag komen. :dance:
Welkom, elke dag is er eentje hoor. Lekker zo doorgaan gewoon :thumbup:
5 maanden, 12 maanden, 8, 5 maand, mirretje, op naar de volgende :mrgreen:
Joehoeee… vandaag is Tara een half jaar… en krijgt ze ook alweer een half jaar borstvoeding!!!
Was ff vechten in het begin… maar is het zooooo enorm waard geweest!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Gefeliciteeeerd allemaal damessss :-*
11 maanden!!! Nog 1 maandje
En de laatste dagen was hij ziek en zielig en heeft hij goed veel gedronken. Beter dan de afgelopen maanden.
Ben trots op m
JAAAA, WE HEBBEN DE 6-MAANDEN-MIJLPAAL BEHAALD!!! Ik ben zóóótrots op mijn kleine meisje en mijzelf!!
mamaelena
wat een mijlpaal.
hier 13 maanden vandaag :dance:
Jo :dance: hier ook 13 maanden (alweer bijna 14 maanden) :dance:
Maar ik denk dat mijn meisje er nog lang mee doorgaat, die is tiet verslaafd :mrgreen: 8)