Allemaal gefeliciteerd met jullie mijlpalen!!
En Mirretje, een ochtendslokje telt ook mee hoor!
Ik hoop dat ik dat ooit ook nog zo kan doen.
yara krijgt nu nog volledig bv maar het lijkt me ooit wel mooi om het zo te blijven doen.
Dames Top!!! ga zo door!!! :dance:
Katoke: jij alweer 20 mnd
5 maanden vandaag!! :dance:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Goed hoor Mirretje!
En affie :thumbup: 5 maanden alweer, gefeliciteerd!
Hier 8 maand :dance: momenteel 3 voedingen. Maar vanmiddag is de laatste middagvoeding. Dan houd ik nog de ochtend en de avond over, hopelijk tot 9 maanden. Want ik ga langzamerhand dus wel afbouwen, ik wil zo graag mijn energie eens terug…Bovendien had ik nooit kunnen dromen dat ik de 8 maand zou halen. Dus ik ben trots 8)
WoLa elke maand “ontmoeten” wij elkaar hier! Onze kereltjes verschillen precies 3 maanden :inlove:
Jij alweer 8 maanden, hopelijk blijft het bij mij zo lekker lopen en ga ik de 8 ook halen
@Affie wrote:
WoLa elke maand “ontmoeten” wij elkaar hier! Onze kereltjes verschillen precies 3 maanden :inlove:
Jij alweer 8 maanden, hopelijk blijft het bij mij zo lekker lopen en ga ik de 8 ook halen![]()
Haha, ik zie het ja, jouw kereltje is ook 's nachts geboren zie ik. Niek om 02.58 uur, jouw ventje om 01.36? :mrgreen: Ik hoop met je mee dat je de 8 maanden net zo makkelijk mag halen als wij!
@WoLa wrote:
Haha, ik zie het ja, jouw kereltje is ook 's nachts geboren zie ik. Niek om 02.58 uur, jouw ventje om 01.36? :mrgreen: Ik hoop met je mee dat je de 8 maanden net zo makkelijk mag halen als wij!
Ja! :inlove:
5 maanden vandaag!
:dance: Goed zeg TaMa!
Applausje dames… voor sommigen gaat het minder makkelijk dan voor anderen… dus dubbel schouderklopje… doorzetters :thumbup:
Meiden allemaal gefeliciteerd met de geweldige mijlpalen die weer gehaald zijn
Hier 9 maanden en stil on going :dance:
Jemig… heb ik dit topic al die tijd gewoon niet goed gezien he!!!
Wat een mijlpalen zeg!!
EN Af en Tama… vijf maanden :dance:
Ik ben oko zo blij dat het nog gaat… moeilijke start en af en toe daarna dat ik bang was niet genoeg te hebben…
Inmiddels drinkt Tara 4 keer per dag… en als ik flesjes BV meegeef voor het KDV zit daar 240 cc in (mevrouw houdt van BV geloof ik…)
DIe kolf ik dus niet in 2 keer af, maar heb elke avond een extra momentje om ff bij te kolven, zo vul ik ze mooi
EN als ik dan al deze verhalen ook lees… denk ik DAT DOEN WE TOCH MAAR MOOI!!!
Wilde ik ff kwijt…
iedereen gefeliciteerd met de mooie mijlpalen!!!
hier vandaag een half jaar
van te voren (net als velen waarschijnlijk) bedacht dat dit mijn einddoel was. Maar dat was t allang niet meer, meer een tussendoel. Sinds 3 weken nu op hypo-allergeen dieet (ei, melk, soja, tomaat). Dit maakt t wel wat zwaarder, maar ik vind het fantastisch om te zien dat haar wangetjes weer lekker zacht worden en haar beentjes niet meer zo knalrood zijn. Nu de jeuk nog weg
Wij gaan iig nog even door, want heb helemaal geen zin in hypo-allergene KV enzo en het bevalt ons prima zo.
Nu nog hopen dat t kolven wat beter gaat gaan, want zou wel weer graag een beetje voorraad op gaan bouwen (de mini voorraad die ik had is niet hypo-allergeen) en als ik werk kolf ik maar 3/4 van wat ik meegeef, dat kolf ik dan s avonds nog bij en de overige 4 avonden (ik werk 3 dagen) kolf ik s avonds voor de voorraad.
@tantetoe wrote:
en als ik flesjes BV meegeef voor het KDV zit daar 240 cc in (mevrouw houdt van BV geloof ik…)…
Hier hetzelfde.
Yara drinkt ook 240cc BV per keer uit een flesje als ik werk.
Ik ben ook elke avond aan het kolfen, de late voeding die ze niet meer krijgt kolf ik af en verder tussendoor overdag kolf ik nog kleine beetjes om die flessen vol te krijgen.
Complimenten voor iedereen, vooral degene waar het allemaal wat moeizamer loopt een dikke :thumbup:
Vandaag ook alweer 6 maanden bv voor mijn lieve meisje. En ondanks dat ze op het kdv nog steeds bijna niks drinkt, gaan de live voedingen prima. We gaan samen nog lekker door!
:dance: :dance: :dance:
Ga zo door girls!!!
vandaag is mijn ‘kleine’ vent 10 maanden en krijgt hij al 10 maanden bv
nog 2 maanden en dan is hij al weer een jaar (zucht, snel)
dan stop ik met kolven.
en de life-voeding? ach, als hij zelf zegt: “mama, ik heb liever iets anders” is het vroeg genoeg toch?
:dance: vandaag toch echt alweer 6 maanden :dance:
( :inlove: en meer feest want alweer 2.5 jaar getrouwd!! en ja goede rekenaars, Boudewijn is op onze tweede trouwdag geboren :inlove: )
Wat leuk, je kleintje op je trouwdag geboren!
Hier vandaag 4 maanden :dance: . Hij komt wel ontzettend weinig aan, tussen 2 en 3 mnd maar 220 gram en tussen de 3 en 4 mnd maar 310 gram, maar vooralsnog zit ie nog niet onder de onderlijn, dus ons krijgen ze niet klein, wij gaan samen lekker door!