Iedereen superrrrrrrr!!
YES!!! Verle 1 jaar BV (op 05-05)! Door een verkoudheidje had ze zelfs bijna de hele nacht liggen drinken… Gevolg: ik liep de hele ochtend rond met lekkende (.)(.)… Haha… moest bijna mijn compressen weer pakken. :lol:
Er gaan zoals het er nu uitziet, nog heeeeeeeel wat maandjes bijkomen :mrgreen:
En morgen zijn er ook weer 1 jaar meldingen
Super mijlpalen meiden!!!
Verle een jaar bv en idd Jayden en Sophie een jaar!!!
Super!
Dat ga ik ook doen
Vandaag 7 maanden!! :dance:
jhaaaa de 3 maanden zijn gepasseert :dance: :dance: :dance:
Hier de 10 maanden gepaseert :dance: :dance: :dance:
Vandaag 16 maanden borstvoeding voor Anouk. Terwijl ik dit tik, ben ik best even trots. Met al die uitdagingen tot nu toe, had ik niet kunnen bedenken zover te komen,maar kijk nu eens :mrgreen:
Ik merk dat het aan het minderen is. Dat vind ik jammer, maar ook mooi, Anouk regelt het helemaal zelf, ze krijgt aldie maanden alles op verzoek en bouwt het netjes zelf af, van 12 voedingen per dag, naar nu nog maar 2 per dag. Soms wil ze zelfs nog maar 1 keer op een dag, en mijn lijf past zich daar blijkbaar aan aan, ik heb amper stuwing als ze 24 uur tussen 2 voedingen laat. Er is ook duidelijk minder melk de laatste tijd, maar meer heeft ze blijkbaar niet nodig…
Tja kleine meisjes worden groot, en daar hoort het afbouwen van de borstvoeding ook bij. Maar wie weet hoe lang ze nog die ochtend- en avondslok wil
We hebben ook maar weer eens foto’s gemaakt vanavond. HIER staan ze
Hier het jaar gepasseert :dance: :dance:
Nooit gedacht … ik doe eigenlijk maar wat :mrgreen:
@victoria wrote:
Hier het jaar gepasseert :dance: :dance:
Nooit gedacht … ik doe eigenlijk maar wat :mrgreen:
… en ik denk dat het ook zo hoort… niet nadenken, gewoon DOEN wat goed voelt :inlove: mooi hoor al een jaar!
En Niek… 16 maanden!

Iedereen gefeliciteerd :thumbup: :thumbup:
Hier alweer 5 maanden :dance:
Victoria, ik doe ook maar wat hoor, ik doe dat wat goed voelt, en dat gaat prima. Nooit problemen gehad met (het idee van) te weinig melk enzo. Wat Affie zegt, zo hoort het volgens mij ook, je instinct, en vooral je kind , geven wel aan of het goed gaat of niet.
Oja, en natuurlijk van harte met een jaar BV en de 1e verjaardag van Sophie!!! :dance:
Affie, even off-topic, gaaaave avatar :mrgreen:
Bambi, 5 maanden, jippie, over een maandje ben je bij de magische 6 maanden grens!
Vandaag geef ik precies 6 maanden bv! Bij Jesse nooit verder gekomen dan 6 weken… Ben eigenlijk best wel trots! :dance:
JEEEEJ DRIE MAANDEN! :inlove: :inlove:
:dance: :dance: :dance:
Vooral doorgaan meiden :dance:
:-* :-* :-* :-* voor iedereen en alle mijlpalen :inlove:
Marije en Suusje, ga zo door joh :thumbup:
En ook de anderen: super!!!
Ik zie net mijn banner en ik zie dat Lev nu 10 maanden is :mrgreen:
Dus… 10 maanden :dance:
:shifty: Telt een ochtendslokje ook nog mee :shifty:
Al 8 maanden lang krijgt ze nog elke dag het beste van moeder natuur :inlove:
T is niet veel meer, maar er komt wel wat uit :mrgreen:
Ze heeft na een uur toch echt wel weer honger, maar gezellig is het nog wel :inlove: (behalve als ze me bijt :evil: maar dan berg ik de (.) ook weer op :snooty: )
Ze mag zolang ze wil bij me drinken 's morgens.
En zoals het er uit ziet, gaat het ritueel nog niet stoppen voorlopig, want zodra ze me 's morgens ziet wil ze de (.) (.) wel uit mijn pyama kijken 8)
alle dames gefeliciteerd met jullie mijlpalen. TOP!!!
Hier 1 jaar!!! borstvoeding. :dance:
Niet verwacht maar ben er best trots op.
Gefeliciteerd Jolanda!!!
En Julia, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Hier trouwens ondertussen 20 maanden
ik vergeet mijn mijlpalen steeds maar…
over 11 nachtjes alweer…
:dance: 6 maanden!!! :dance: