@Mamalena
Geen flauw idee, ik denk zo rond de 6/7 weken :shifty:
Moet nog een afspraak bij de gyn maken… heb er alleen nog steeds geen zin in, ontkenningsfase denk ik, want ik was er in de 1e instantie niet zo heel erg blij mee… :oops:
Een typisch gevalletje van “oeps” :shifty: :silenced:
Maar ik kan er steeds vaker wel blij van worden hoor, moet gewoon erg wennen nadat we er eigenlijk van uit gingen dat Sofietje ons laatste kindje was.
maar weer ff ontopic :shifty:
Gefeliciteerd gekke muts!
Ik ben trots op je dat je al 6 maanden bv geeft :-*
En wat betreft dat andere…hihihi. Weet je dat je ook 7 weken zwanger was van Sofie toen je bij mij kwam logeren? A.s. zondag kom je weer op bezoek :mrgreen:
hahaha joos en mirretje misschien moeten jullie elkaar maar even met rust laten :mrgreen:
of mirretje moet eerst een zwangerschapstest doen als ze bij jou op bezoek gaat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
maar meid van harte gefeliciteerd…hier was het ook even wennen aan het feit dat ik zwanger was, maar oohh ik zou echt niet anders meer gewild hebben :inlove:
Hier 3 maanden! Ben superrrrtrots! :dance:
(maandag gaan we de kleine reus weer wegen, ben benieuwd!)
Gefeliciteerd iedereen!!! Wat een mijlpalen zeg :thumbup:
Enne, Mirretje, jij dubbel gefeliciteerd :shock: :dance:
Ik hoop dat je al wat meer aan het idee gewend bent.
Mirretje, gefeliciteerd met je 6 maanden :dance: Wel fijn dat je er nu ook een beetje blij van kunt worden, dat verdiend ook dit kindje wel :-*
Affie, goed zeg, die drie maanden, die zijn het moeilijkst en die heb jij dus binnen :thumbup:
Smiley 14 maanden al! Gefeliciteerd! En wat toevallig dat het voeden zo uit kwam met het opstijgen, scheelde dus mooi oorpijn :thumbup: Maar een kind van 1 los in het vliegtuig :think: wat is dat voor maatschappij? Dat ze in het vliegtuig geen kinderzitjes hebben eigenlijk…
Kimmetje, die 6 weken zijn dus alweer je tweede mijlpaal :thumbup: goed zeg! op naar de 3 maanden :thumbup:
mamalena, gefeli met je 3 maanden, ook voor jou het moeilijkste al binnen :thumbup:
Nou ikke: VANDAAG 6 MAANDEN :dance: :dance: Ben heel trots dat ik dat heb gered (wout 5 weken ), en ook ik ga nog niet stoppen 8)
Iedereen gefeliciteerd met jullie mijlpalen, harstikke goed :thumbup:
Hier vandaag 3 maanden!!!
supermijlpalen weer dames!! :thumbup: :thumbup:
Hier vandaag precies 7 maanden en het gaat nog steeds supergoed! :dance:
Wola, fijn dat het deze keer wel is gelukt!
Tama, :thumbup:
Sofie’s mom, still going strong!
Afiie, ook 3 maanden. Fijn hè!
Mirretje, ben je al een klein beetje aan het gewend? Hoe voel je je?
jeuj 4 maanden
Meiden wat n goede mijlpalen allemaal weer :dance:
Hier gisteren 7 maanden en ik ben zo blij
Ik ben nu van 40 cc kolven door relactatie met domperidom naar 180 cc gegaan :dance:
ZO blij dat ik terug xtra ben gaan voeden
@WoLa wrote:
Nou ikke: VANDAAG 6 MAANDEN :dance: :dance: Ben heel trots dat ik dat heb gered (wout 5 weken ), en ook ik ga nog niet stoppen 8)
gefeliciteerd!!!
we gaan gelijk op he?
ik bij noa ook maar 6 weken en nu ook bijna 6 maanden!
Mijn laatste mijlpaal: 13 maanden en 3 weken :dance: Ben er nu mee gestopt want Sarah wilde eigenlijk niet meer en het deed ontzettend pijn maar vind het toch wel een beetje jammer.
Mooie mijlpalen weer hoor
Hier toch nog steeds bezig Hoera vandaag 7 maanden :dance:
en ongemerkt zitten we alweer op 8 maanden
en dat zitten is tegenwoordig letterlijk: meneer heeft ontdekt dat hij ook zittend naast me kan drinken en lachen dat hij dan doet!
ook weet hij donders goed waar die lekker melk vandaan komt. als hij zin krijgt in een slokje strekt hij z’n armpjes uit naar mijn borsten. :inlove: en begint hij hoge gilletjes te slaken :inlove: :inlove:
gefeliciteerd aan alle mamas en beebs met hun mijlpalen!!
hier wal weer 10 maand :dance: :inlove:
gefeliciteerd!!!
hier vandaag ook 10 maand!!
Gefeliciteerd allemaal met jullie prachtige mijlpalen. BV-moms rule 8)
Klavertje 4! nog een kindje geboren op 07-06-07 :lol: dan zijn we er al 3 op kok !!!
Wuahahahah :lol:
nee 8 juni