Borstvoedings-mijlpalen, deel 2

morgen alweer een maand aan de BV.

vandaag gewogen bij het CB en ze is 810 gram aangekomen in die tijd.

net als bij de eerste geef ik dus bij de tweede ook slagroom ipv magere melk :lol:

ondanks de pijnlijke toeschietreflex en wat persoonlijke ongemakken gaan we wel door.

Morgen alweer 6 maanden!!! :dance:

En we gaan vrolijk door! :smiley:

Allemaal gefeliciteerd met jullie mijlpalen!!

:thumbup:

Boefje en Esther, :thumbup: !! Goed gedaan! Vooral doorgaan.

5 maanden!!! Bij mijn eerste geen BV gegeven

Ik ben dus erg trots :mrgreen:

Wawa, meid: :clap: :clap: :clap: ( Staand dan, hè)

:dance: :dance: :dance: :dance:

OOhhhhhhhhh als ik dit lees he. Mis ik die geweldige tijd. Waar blijft de tijd.

Ik dacht dat ik hier geen mijlpalen meer te melden zou hebben nu we de 4 jaar zijn gepasseerd. Maar ik zat te bedenken dat we nu op 50 maanden borstvoeding zitten. Welliswaar nog maar 1 keer per dag.

WÃ Ã Ã Ã Ã `t?!?!? Allemachtig! Dat is lang. Dat is zeker een mijlpaal te noemen. Gefeliciteerd!

@Wawa wrote:

5 maanden!!! Bij mijn eerste geen BV gegeven

Ik ben dus erg trots :mrgreen:

Wat goed zeg!!

Bij mijn eerste is het ook niet gelukt, en nu dus alweer 6 maanden.

dan ben je dubbel trots he… :dance:

jha jha ook ik ben nu 3 weken verder dan ik ooit geweest ben met bv, en voel me zo trots als een pauw…

wat goed allemaal! leuk om te zien dan iedereen er zo blij en trots van wordt!

ik ben ook blij en trots, 7 maanden al weer!

Ikke ook weer 2 maanden… ben zo trots en blij!! :inlove: op naar de volgende 2 :wink: enz.

Die van mij is vandaag geeindigd, op 3 dagen na, 7 maanden BV gegeven.

Ze drinkt nu alleen 's morgens nog als ze vroeg wakker wordt, maar dat is meer om haar nog even tevreden te houden tot het een fijner tijdstip is om op te staan :oops: want veel komt er niet meer uit.

Ik vind het best jammer, 2 aan de borst had me ook een uitdaging geleken, maar mijn doel was 6 maanden en daar zit ik ruim overheen, dus mag ik daar best trots op zijn al zeg ik het zelf :angel:

Nog maar even genieten van de ochtendslokjes, maar die gaan vast ook niet zo lang meer duren. :frowning:

Met hangen en wurgen en kruipend over de finish, maar jawel, we hebben het gehaald: 3 maanden 100% moedermelk voor Tessiebeertje… :dance: .

Mirretje, ik vind ochtendslokjes ook tellen hoor! Op naar de 8 maanden.

Allemaal gefeliciteerd!!!

Nou Lena, dat is niet over rozen gegaan hè? Gefeliciteerd hoor!!!

3 maanden Lena :dance:

Vandaag 9 maanden.

9 maanden terug viel ik eindelijk in slaap, met een miniLevje op mijn buik :inlove:

@lydia wrote:

9 maanden terug viel ik eindelijk in slaap, met een miniLevje op mijn buik :inlove:

Ohhh, ik zie het helemaal voor me… :inlove:

2 x negen maanden lev… ik weet nog dat ik je feliciteerde mt je zwangerschap en dat je zei dat zwanger worden niet het probleem was, maar zwanger blijven. En moet je nu eens kijken hoe goed het gelukt is :smiley: .

Iedereen gefeliciteerd!!! Toch knap als je zo leest wat voor problemen iedereen zo tegenkomt :thumbup: :thumbup:

Na het lezen van Mickeys topic valt dit in het niet maar ik ben toch erg blij met mijn 4 maandjes :dance: