wat goed cyra!
op 14 oktober vorig jaar voor het laatst buiten gevoed en de eerste keer van dit jaar hebben we ook weer gehad!
het was vrijdag zo lekker in de tuin, dat we even in het zonnetje zijn gaan zitten en prompt krijgt meneer honger.
en natuurlijk in slaap vallen aan de borst (gaf hem geen ongelijk, we sliepen bijna samen :mrgreen: )
en voor ik het weer vergeet: iedereen gefeliciteerd, zag weer een paar mooie mijlpalen voorbij komen!
GEFELICITEERD allemaal!!! :dance: :thumbup: :inlove:
GEFELICITEERD!!!
Hier een mijlpaal: 3 maanden vandaag :dance:
Op naar de volgende 3!
vandaag 1,5 jaar :inlove: :mrgreen:
Tja, baas boven baas :mrgreen:
Gefeliciteerd allemaal!!!
Zo hee 1,5 jaar, daar kan ik me nog even niks bij voorstellen…
zeker niet nu Yara tandjes krijgt, vind het nog een eng idee en ben erg bang dat ze gaat bijten…
We hebben de 17 maanden NIET gehaald. Yvar is er definitief mee gekapt twee weken geleden.
Ik vind het wel heel jammer hoor. Ik had hem graag 2 jaar gevoed net zoals zijn zussen en broer.
MAAR: Bij beeb gaan we er weer voor :dance:
Dames, ik ga jullie even verlaten dus. Tot snel :mrgreen: :-
En gefeliciteerd met de vele mijlpalen, dat er maar velen mogen volgen!!
:- Anita
Voor jullie allemaal!
Knap hoor!
Kort of lang vind het allemaal top!!
Anita je hebt echt mooi doorgezet joh!
Echt wel knap hoor :thumbup:
Hier een mijlpaal van een ander soort :lol: nét gestopt met de bv na ruim 15 maanden…en ik ben nu ongesteld voor het eerst sinds 25 maanden :shock: :o :mrgreen:
Dat lijkt me heerlijk Renzosmam
Mag ik ook even … mijn eerste maandje fulltime kolven is ook een feit!!! :mrgreen:
@Suuusje wrote:
Mag ik ook even … mijn eerste maandje fulltime kolven is ook een feit!!! :mrgreen:
Dubbel knap…kolven vind ik :thumbup:
Ja was heerlijk maar werd wel tijd hoor…op een gegeven moment hoort het er ook gewoon weer bij hé :shifty:
@Suuusje wrote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: Super!!!
Zie net mijn banner op 8 maanden staan!!
3 MAANDEN !!! YEEEHAAA !!!
Gisteren de 6 maanden mijlpaal bereikt :dance: :dance: :dance: :dance:
Hij voelt alleen niet echt… euh… compleet, aangezien ik al een paar keer een flesje FV heb moeten geven 's avonds
Maar goed, ik geef nog steeds (op het moment volledig zelfs, want mevrouw heeft buikgriep gehad en verteert alleen maar mamamelk :inlove:) en ik ben nog niet van plan te stoppen.
(Ondanks dat ik, als het goed gaat, in November weer mama wordt :oops: , dan maar 2 aan de borst, misschien )
@Mirretje2 wrote:
Gisteren de 6 maanden mijlpaal bereikt :dance: :dance: :dance: :dance:
Hij voelt alleen niet echt… euh… compleet, aangezien ik al een paar keer een flesje FV heb moeten geven 's avonds
Maar goed, ik geef nog steeds (op het moment volledig zelfs, want mevrouw heeft buikgriep gehad en verteert alleen maar mamamelk :inlove:) en ik ben nog niet van plan te stoppen.
(Ondanks dat ik, als het goed gaat, in November weer mama wordt :oops: , dan maar 2 aan de borst, misschien )
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:inlove:
Wat leuk!!!
gefeliciteerd! :-*
jhaa ik heb ook een meilpaal bereikt…
ik heb met lucas helas maar 3 weken bv kunnen geven en met thomas 6 weken…
iris is nu 6 weken en de bv loopt nog steeds als een tierelier…dus nu is alles mooi meegenomen, en ben van plan het nog heeeel lang te mogen doen
Kim!!
:inlove: :thumbup: :dance:
Mirretje, van harte, zowel met de 6 maanden, als je nieuwtje. Wauwie!!
Kim, wat fijn dat het dit keer zo goed gaat, wees maar trots op jezelf!!
Verder 3, 8, 25, bijna 17 maanden, en 1 maand fulltime kolven, allemaal grote mijlpalen, applaus dames!!
Anita, tot snel dan maar
Hier de 14 maanden gepasseerd tijdens de vakantie in Amerika :mrgreen: En voor het eerst gevoed TIJDENS het opstijgen van het vliegtuig 8) Anouk had oorontsteking en ik had al over allerlei manieren nagedacht om haar te laten slikken terwijl ze in de gordels op schoot moest zitten. Maar door een annulering van onze vlucht kwamen we bij een andere maatschappij, waarbij het kind los op schoot zit ( :? ) en op die manier kon ik haar aanleggen. Ze vroeg er toevallig zelf om vlak voor het taxiën, en zo klokte ze grote slokken naar binnen op het moment dat we loskwamen van de grond. Geen oorpijn dus voor Anouk :thumbup: , en best een bijzondere ervaring voor mama
Mirretje… :shock: Wauw!! Wat een leuk nieuws!! Hoe ver ben je? Gefeliciteerd joh!