Wow, prachtige buik zeg :inlove: :inlove:
Dankje Tama!
Nog even 1 om het af te leren…
En dan hou ik op want dit is geen buik show topic :mrgreen:
Dit is 36+5
Ik ben gek op grote zwangere buiken dus hier geen bezwaar hoor :inlove:
Prachtig en wat HUGE!!!
@TaMa wrote:
@renzosmam wrote::shock:
Echt Tama???
Ooooooooooooooooooooh wat erg…hij is 4 maanden!!!
:naughty:
Let it go hoor…mafkezen!!
En ik ging bij R ook later een beetje afvallen van de bv pas…maar uiteindelijk woog ik na een jaar gewoon wat ik daarvoor woog,dus dat komt echt wel ‘‘goed’’ want uhm…als ik je op foto’s ziet…zie jij er heel goed uit voor een mama van 3 kids :thumbup:
:-
:oops: :oops: dankje!!! :mrgreen: :-
TaMa: gewoon meppen! Ik heb al een paar foto’s van je gezien en je bent gewoon een lekker wijf :-*
Tama wat een onbeleefde opmerkingen zeg, ongelooflijk, heb je klappen uitgedeeld, ik zou echt ontploffen!
Eshter heb je nog een foto van je buik nu?
Ik was 25kg aangekomen en sinds een paar weken weer op oude gewicht.
Terwijl ik me suf eet, pakken koekjes inderdaad en heel veel brood, in de lunchpauze eet ik langer dan alle collega’s (maar ik eet brood en fruit en zij kroketten of dik belegde broodjes :roll: ) en krijg daar wel opmerkingen over “goh wat een stapel boterhammen”
Overigens zitten mijn oude spijkerbroeken nu veel beter, het lijkt of t vet op mijn benen net van de probleemzone is afgegaan, super! Nou m’n buik nog.
Overigens is dit wel een extra stimulans hoor, om door te gaan met borstvoeding, het eerste half jaar was alleen voor Wout en nu voor ons allebei
Wil wel stoppen met die pakken koekjes trouwens, iemand een tip, moet ik nou nog meer boterhammen?
@Sija wrote:
Eshter heb je nog een foto van je buik nu?
Sija, bij deze, speciaal voor jou gemaakt :mrgreen:
Esther… een buikje??? Wáár dan…!? :shifty: Dat ziet er toch hartstikke goed uit joh, prachtig figuurtje hoor :thumbup:
:shock: idd een prachtig figuurtje :thumbup:
hier helaas nog een dikke blubberbuik :?
ik ben ook 30 kilo aangekomen :shock: :mrgreen: woog 91 op t end en de dag na de bevalling woog ik 84 en zit nu op 74 :thumbup: t gaat langzaam maar ik val wel af…
dank u, dank u :oops:
Ik snap soms nog niet hoe zo’n enorme buik weer zo weg kan trekken :shock:
Hier doet BV dus wonderen
@enidan23 wrote:
ik ben ook 30 kilo aangekomen :shock: :mrgreen: woog 91 op t end en de dag na de bevalling woog ik 84 en zit nu op 74 :thumbup: t gaat langzaam maar ik val wel af…
Nou dat gaat al heel goed toch?
Het is ook beter als het langzaam gaat zeggen ze altijd.
Hier op het laatst 106 kilo
En nu 77 :dance:
(normaal bij niet zwanger 85/86)
Je ziet er echt strak uit!!
Ik heb meer buikkie hoor en ik weeg 68/69kilo bij 1.75 :shifty:
Maar ik heb ook streepjes,maar het boeit me verder weinig
Bij mijn 2e ben ik idd wél eerder in shape gegaan door de bv,bij mijn eerste echt niet toen bleef ik mooi steken op 76 kilo tot ik stopte :lol:
Ik zou willen dat ik er zo uitzag. Durf haast niet te zeggen wat ik weeg. En al die mensen die inderdaad denken dat je van bv geven afvalt, ik geloof dat dat alleen voor degene weggelegd is die voorheen ook al slank waren, en dat was ik niet. Soms kijk ik in de spiegel en denk ik, wat een dikkerd. Maar als ik onze Ralf dan weer zie, wordt ik toch helemaal happy. Maar ja, ik heb onze Ralf niet 24 uur per dag bij nu ik weer werk. Ik moet eerlijk zeggen, soms zit het me echt wel heel dwars hoe ik er nu uitzie. En ik heb vaak ook mega honger en dan gaan mensen denken dat ik beter niet zoveel moet eten. Die zullen wel niet begrijpen dat de bv belangrijker is.
Die tijgerstrepen die ik heb maken het trouwens ook niet echt aantrekkelijker.
@Femke Fataal wrote:
Ik zou willen dat ik er zo uitzag. Durf haast niet te zeggen wat ik weeg. En al die mensen die inderdaad denken dat je van bv geven afvalt, ik geloof dat dat alleen voor degene weggelegd is die voorheen ook al slank waren, en dat was ik niet. Soms kijk ik in de spiegel en denk ik, wat een dikkerd. Maar als ik onze Ralf dan weer zie, wordt ik toch helemaal happy. Maar ja, ik heb onze Ralf niet 24 uur per dag bij nu ik weer werk. Ik moet eerlijk zeggen, soms zit het me echt wel heel dwars hoe ik er nu uitzie. En ik heb vaak ook mega honger en dan gaan mensen denken dat ik beter niet zoveel moet eten. Die zullen wel niet begrijpen dat de bv belangrijker is.
Die tijgerstrepen die ik heb maken het trouwens ook niet echt aantrekkelijker.
Meid 4 maandjes geleden zat hij nog in je buik!!
Ik ging ook niet zo snel hoor (en ben gewoon middelmatig van postuur zeg maar) maar toen hij 1 was zag ik ineens dat mijn lijf weer ‘‘normaler’’ werd beter in verhouding en die strepen genezen een heel end,ik stoor me er nu niet aan verder,ze zijn nu witter en je ziet ze heus nog wel maar ze vallen niet zo op als toen.
En 1 troost misschien…bij mijn 2e heb ik er geen streep bij gehad en werkte het bv geven ineens wel op mijn gewicht…maar voor nu…geef het de tijd en eet gewoon als je honger hebt en eet gezond dat is veeeeeeeeeeel belangrijker idd voor je bv op dit moment hoor :-*
Femke Fataal, ik was eerder helemaal niet slank hoor!
ik was altijd rond de 85 kilo bij 1m80. Dus echt niet slank
Ik denk dat het gewoon per persoon heel verschillend is of je wel of niet af valt van bv geven.
En het is dus jammer dat iedereen denkt dat iedereen af valt van bv want dat is dus niet zo.
Maar joh, het is bij jou nog veel korter geleden!
Toen Yara 3 maanden was zag ik er nog heel anders uit hoor!!
Ik heb ook veel geduld moeten hebben en me er toe moeten zetten om wat meer te gaan bewegen, want dat helpt natuurlijk ook mee.
Het is niet alleen de bv.
Maar het helpt me wel een heel eind op weg gelukkig
@enidan23 wrote:
O ja, ik zie dat Silke ook nog maar 3 maanden is, dan hoef je echt nog niet weer op je oude gewicht te zitten hoor!
Zoals ik al zei, bij mij begon het alvallen toen pas een beetje.
Bij Noa gaf ik geen bv (

Maar goed, wat Femke Fataal ook zegt, je hebt er een prachtig beebje voor gekregen, dus je moet alleen maar trots zijn op je lijf en je niet nu al druk maken om je gewicht terwijl je beeb nog zo jong is.
Inderdaad gezond eten is veel belangrijker voor je bv :thumbup:
De rest komt wel
Tussen de oren weet ik het ook allemaal, maar gevoelsmatig is het wel eens ff balen. (dus kom ik dan maar op KOK af en toe klagen). En wat betreft bewegen, daar zal het bij mij ook niet aan liggen. Ik wandel sowieso elke dag minimaal een half uur met hond en kind. En ik ben alweer een paar keer wezen sporten en een klein rondje hardlopen.
Ben benieuwd hoe ik er over een half jaar uitzie, en of mijn streepjescode dan een beetje vervaagd is.
Meiden, thanks voor de oppeppers!
@Femke Fataal wrote:
Ben benieuwd hoe ik er over een half jaar uitzie, en of mijn streepjescode dan een beetje vervaagd is.
Dat vervaagt zeker hoor!
Ik heb ze op m'n heupen en binnenkant bovenbenen en zelfs aan de onderkant van m'n (.) (.), omdat ik in de pubertijd in korte tijd erg uitgedijd ben.
ze waren eerst paars en nu zie je alleen nog zilverwitte lijntjes.
Dat bewegen doe je dan inderdaad al goed hoor!
Dus geef het gewoon de tijd en schrijf het intussen maar hier van je af als je het kwijt moet want dat je ermee zit snap ik heel goed.
Ik ben altijd erg onzeker geweest over m'n figuur, altijd lange wijde kleding over m'n heupen, vreselijk.
Dus ik snap je heel goed.
Alleen nu na een zwangerschap kun je er niks aan doen dus probeer je daar niet rot over te voelen.
Makkelijk gezegd, ik weet het.
Probeer elke keer als je zo'n rotgevoel heb te denken waar je het voor gedaan hebt en dat het heus nog wel beter wordt.
Het is nog veel te kort geleden meid!!
:-*
Ohhh ik heb ook nog een mega zwemband :shifty:
Maar verder ben ik wel lekker afgevallen door BV :mrgreen:
Alleen nu nog stoppen met snoepen … en buikspieroefeningen :shifty:
Esther28 wat had jij een prachtig mooie buik en nu een prachtig mooie strakke buik :inlove:
Victoria, dankje! :oops:
Ik snoep ook nog veel te veel hoor…
anders zou ik denk ik nog wel sneller afvallen.
Deze week een zak chocotofs weggewerkt en net nog een bakje ijs :drool:
Ik ben zo’n zoetekauw he… :snooty: