Borstvoeding en zelf afvallen.... of juist niet??

Ooh Esther ik zie je foto nu pas! Wat een mooie buik!

(Meen ik echt hoor, ik vind dikke zwangere buiken wel bijzonder maar helemaal niet zo mooi :oops: :oops: maar dunne wel, zou jouw buik wel willen hoor!)

Hier trouwens 1,5kg aangekomen in de afgelopen 3 weken ondanks bv, dus mezelf koekjesverbod opgelegd :shifty: en misschien toch maar eens wat actiever sporten…

:o Esther… :o wat een mega strak buikje… :inlove:

Mooi hoor… :thumbup:

Mellie, dankje :-*

Ester, wat een prachtig lijntje heb jij zeg en over welk buikje heb je het nou? :think: :mrgreen:

Ik was van Julia maar 9 kilo aangekomen, 3 dagen na de bevalling op mijn start gewicht (niet gek met een dame van 4,2 kilo) Ik ben sindsdien met borstvoeding 4 kg aangekomen :shock: :think: Eet ik dan echt zoveel???

Dus helaas ik had gehoopt dat de kilos eraf zouden vliegen maar nee…

@Sija wrote:

Ooh Esther ik zie je foto nu pas! Wat een mooie buik!

(Meen ik echt hoor, ik vind dikke zwangere buiken wel bijzonder maar helemaal niet zo mooi :oops: :oops: maar dunne wel, zou jouw buik wel willen hoor!)

Hier trouwens 1,5kg aangekomen in de afgelopen 3 weken ondanks bv, dus mezelf koekjesverbod opgelegd :shifty: en misschien toch maar eens wat actiever sporten…

ik ben ook aangekomen, dikke kilo zwaarder dan vorige week, balen.

voel me er helemaal niet lekker bij, dikke pens… zit in de weg voor mijn gevoel.

teveel gesnaaid, chocotofs waren in de aanbieding bij C****. :drool:

hopen dat ik em weer kwijt raak…

o, bedankt voor de complimentjes, maar zo plat als op de foto is m’n buik nu even niet, heb het idee dat die kilo in z’n geheel op m’n buik is geplakt.

En ik heb deze week zelfs elke avond op de step gestaan en buikspieroefeningen gedaan en 2 liter water gedronken, maar niks helpt…