volgens mij is die ene buurvrouw de boosdoener.
Dat is wel de persoon die absoluut niet mee wil werken
Wat denken jullie; gaat hier een oplossing komen?
Ik denk ook dat die ene buurvrouw de gene is die de boosdoener is. Haar man toont tnt bereidwilligheid.
Ik denk dat er geen oplossing gaat komen. Ja hooguit voor kort termijn maar denk dat de problemen na verloop van tijd toch weer de kop op gaan steken.
Nee…je moet wel willen…en dat wil ze niet.
volgens mij voelt ‘die ene buuf’ zich een beetje beter dan de rest… Ze kijkt ook zo zuur…
vind haar maar eng :silenced:
zou zelf ook binnen een dag ruzie met haar hebben
Ik zou ook zo ruzie met haar gehad hebben. Bah wat een nare houding nam zij aan.
Vind het ook raar dat ze enkel voor haar man de strijdbijl naast zich neer legt. Hoop dat ze ooit inziet dat dit de juiste keuze is geweest (niet voor haar man) en ook blij is met die keuze. Dat ze er voor 100% achter staat.
Ik moet zeggen dat ik de beide stellen van gister liever niet als mijn buren zou hebben…Maar fijn dat ze elkaar op het einde een hand konden geven, niet verwacht…
Volgens mij gaat deze niet opgelost worden…
Nou zeg…die was saai…zo opgelost…
Oh…nu nog 1…
wat een mooi verhaal van die boom.
hij moet gewoon blijven staan :snooty:
@joseetje wrote:
wat een mooi verhaal van die boom.
hij moet gewoon blijven staan :snooty:
dat vind ik ook! Ben blij dat ik leuke buren heb waar we goed mee kunnen praten…wat een ellende allemaal
Tis indd wel een mooi verhaal van de boom, maar ik vind wel dat ie wel gesnoeid mag worden.
Hier de buren hebben ook een hele grote wilde boom in de tuin (die ook over onze schutting helemaal heen komt) en echt, je hebt er echt enorm veel last van als die niet gesnoeid wordt!
Blijven staan oke, maar wel onderhouden zo’n grote wilde boom.
Onze buren willen dus ook niet snoeien niks :shifty:
Huppa 1 grote miscommunicatie.
En wat respectloos om te zeggen dat mevrouw alles op de oorlog gooid.
Ze heeft niet zomaar wat gedaan…
@joseetje wrote:
Huppa 1 grote miscommunicatie.
En wat respectloos om te zeggen dat mevrouw alles op de oorlog gooid.
Ze heeft niet zomaar wat gedaan…
Ja dat is het toch bijna altijd als je kijkt naar die ruzies, allemaal communicatie :?
ps. had je volgens mij laatst gespot op hyves :mrgreen:
(zelfde naam, zelfde plaatje)
:thumbup:
Hoe is het nou afgelopen met die boom? Heb het gemist vanaf dat John en Natasja met alle partijen gesproken hebben.
De tak boven de kas word vastgehangen en wanneer het mag word de boom gesnoeid.