Bonje met de buren

Ik ben zelf ook van italiaanse komaf maar ik zou me toch doodschamen als de buren steeds kunnen meegenieten :oops: :silenced:

Ik herken wel dat als er emotie bij komt kijken dat mijn stemvolume ook best wel omhoog gaat :shifty: of dat ik met een leuk liedje enorm mee kan bleren

Whaha ik zou het ook genant vinden hoor!! En ook die muziek enzo, ik snap dat het af en toe heerlijk is, ff het volume voluit en meeblehren… maar hey, elke dag?! Daar zou ik ook gek van worden hoor!

Echt aso dat je zo weinig rekening houdt met je medemens. Bord voor hun kop.

Die Hedwig blijft echt heel netjes en rustig!

Net een stukje gezien - volgens mij is die siciliaans knetterstoned oid.

Het blijft lastig - het zijn wel twee verschillende levensstijlen naast elkaar en dat met een dun muurtje.

Ze schrokken wel van die seksgeluiden, ineens slaan ze helemaal om…

Haha LOL, zou me doodschamen als de buren moet horen hoe wij het doen :mrgreen:

Op t laatst dacht ik echt van dit komt niet meer goed…

Wou haar vriend niet mee doen aan het programma, of woont hij niet bij haar in ?

@Tamara30 wrote:

Wou haar vriend niet mee doen aan het programma, of woont hij niet bij haar in ?

Jawel hij woont daar ook maar was bewust niet in het programma. Ik weet niet waarom…

@Affie wrote:

@Tamara30 wrote:

Jawel hij woont daar ook maar was bewust niet in het programma. Ik weet niet waarom…

Misschien vond hij de nachtelijke geluiden lang niet zo erg als zijn vriendin :mrgreen: :oops:

Geintje natuurlijk haha

@Tamara30 wrote:

Zo hadden we hier in de straat paar jaar terug buurt bbq en dat werd ook nog erg lachwekkend door een stel dat duidelijk niet bij de bbq was, maar het ook erg gezellig had samen :lol:

Ik zou dan volgens mij nooit weer over straat durven als ik zo gehoord was… en ik zeker wist dat het gehoord was (want de aanwezige heren bij de bbq hebben dat wel even laten weten :o )

@mamaMarije wrote:

@Tamara30 wrote:

Zo hadden we hier in de straat paar jaar terug buurt bbq en dat werd ook nog erg lachwekkend door een stel dat duidelijk niet bij de bbq was, maar het ook erg gezellig had samen :lol:

Ik zou dan volgens mij nooit weer over straat durven als ik zo gehoord was… en ik zeker wist dat het gehoord was (want de aanwezige heren bij de bbq hebben dat wel even laten weten :o )

Hahaha, dan had ik doodleuk gevraagd de dag erna, jullie hebben gisteren ook lol gehad heb ik gehoord :stuck_out_tongue:

Wat een vreselijk (maar wel zo irritant dat ik toch ga kijken) programma zeg.

Persoonlijk…stank of niet,maar hoe rot je het ook gehad hebt in je leven, dat is nog geen excuus om niet na te denken. Zoveel beesten op zo weinig leefruimte…ik zou me toch iets meer verplaatsen in de beesten. Is dit voor hen wel een leuke situatie??? Geen ruimte, geen rust…

Hoe hard ze ook werkte, hoe goed ze er ook voor was…precies wat de bovenbuurvrouw zei,dan begint ze toch ergens een asiel of opvang? Of ze gaat er werken.

Voor de beestjes zelf is dit toch al een rare situatie?

Alleen daarom al vond ik het gewoon too much…

Dat bleek later ook uit de grondige inspectie over de staat van de leefruimte. Het zag er schoon uit…maar dat was natuurlijk niet zo.

De ruzie zelf…ach…het zijn wel aparte mensen bij elkaar. Beide niet echt mondig,dus escalatie kan je op wachten. Die kaart…die ging veel en veeeeel te ver. En het excuus voor die kaart was nog zwakker.

“Tja het was 1 of 3 weken voor kerst” Ja…dus? Had ze 2 maanden eerder gemeld bij de woningbouw,dan was het 2 maanden voor kerst. Had ze 2 maanden later gebeld,dan was het 2 maanden na kerst. Zo kan je alles wel op kerst betrekken…het was toch niet OP kerst?

Ik kan me de emotie wel voorstellen…als kerst een zeer nare periode is,maar in tot hoeverre mag je verwachten dat vreemden daar rekening mee kunnen houden 3 weken VOOR kerst…(daar waren ze wat vaag over).

Eigenlijk bleef het verhaal van hoe rot ze het hadden gehad, hoeveel operaties en hoeveel zorgen wel steeds terugkomen.

Tuurlijk…rot,naar,vervelend…maar op een gegeven moment alsje in een conflict zit wat je op wilt lossen,dan moet je verder kijken dan “ik ben zielig en wat doen ze me aaaaaaaan,verhalen”. Vind ik dan hoor…

Daar kan de ander namelijk nooit tegenop en is zeker geen inhoudelijk argument. Ik kan denk ik niet zo goed tegen dat soort verhalen…

Dit conflict staan namelijk los van een operatie die je ooit gehad hebt…

Vond het wel ineens een enorme ommezwaai. Ineens de beste maatjes…

Dat ze katten heeft weggedaan vond ik echt enorm goed! Ik geloof helemaal dat dat moeilijk is geweest…heel zwaar,maar voor de beestje,misschien beter…(en wie ze er dan bijhalen…meeeen).

Aflevering van vandaag maar half gezien. Aan het einde zullen ze vast wel vriendjes geworden zijn…toch?

Mijn eerste indruk van die Carmen…wat fake…en wat een stem…jeetje…als die ligt te krijzen als ze komt…kan me voorstellen dat je daar na 3 uur (per nacht) wel klaar mee bent. Maar hihi…wat een verhaal…

Ik zou me geen raad weten als ik zoiets van mijn buren hoor…elke nacht…

1 x is leuk…of af en toe…maar 3 uur per nacht…wow…

Nou ja…dat zullen mijn “heb 2 kids dus trek dat niet meer” moods wel zijn…mijn wekker gaat ook om 06.00 uur…en dan komt lanlief net pas thuis…hihihi…

Vind overigens John en Natascha daar wel de perfecte types voor. Geen jonge,strakke mutsen…gewoon mensen met wat meer levenservaring die afstand kunnen houden. Ben die Natascha wel gaan waarderen…op een bepaalde manier…

Ik vond Carmen echt een pain in the ass… Zo niet beleefd!

Ja naderhand wel, je kon haar gewoon niet peilen.

Ik zou ook niet happy zijn met zulke buren.

Nou is het wel opgelost, althans laat de camera ons geloven…

:shock: Zoals John zegt, echt prettig gestoorde mensen :shock:

Carmen vind ik wel zeer overdreven met haar doen en laten.

Heerlijk de herhaling :smiley:

Heb alle afleveringen gezien behalve die van gisteren.

Heb weer een hoop gemist merk ik al… :mrgreen:

Op vrijdag is altijd de herhaling rond half 3 dacht ik :oops: Misschien dat je het ook terug kan kijken op internet.

Want na de hele uitzending gezien te hebben kan ik me niet voorstellen dat alles goed is.

de aflevering met de katten en de kerstkaart,

ik vond die overbuurvrouw maar overdreven, maar 15 katten in zo,n kleine ruimte vond ik echt niks, kijk ik houd ook zielsveel van mijn poezen, ik zou er wel veel willen hebben maar op een gegeven moment moet je wel stoppen

de aflevering met de luidruchtige seks :mrgreen: :mrgreen:

ik lag echt dubbel om john, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vooral toen natasja het ging testen, ik irriteerde me echt aan die carmen, ja wij zijn jong wij willen ook wat, nou volgens mij is die vent van je niet echt meer super jong, hilarisch aflevering :mrgreen: :mrgreen:

whahaha :mrgreen: :mrgreen:

ik volg het wel omdat ik gewoon van sensatie houd :mrgreen:

Kan dat mens ook iets anders zeggen dan: Doe ff normaal!! :roll: :roll: :roll:

Je zou maar naast zulke mensen wonen :shock:

En wie liegt er nu zit ik te denken. De dingen die ze tegen elkaar zeggen en doen. Jeetje zeg :?

ja lastig zeg wie nou de waarheid spreekt :think:

@oessie wrote:

ja lastig zeg wie nou de waarheid spreekt :think:

Weet je…dat doet er toch ook niet toe. Ze moeten beginnen te praten…niet verwijten…

Kunnen ze beide niet…