Ok, lijkt me de beste oplossing voor allemaal inderdaad !
Thx José. :-*
Nou zeg…dat je zo’n boom wel moet bijhouden is een feit,maar komop mensen…de dame was 89 jaar…die woont daar echt geen jaaaaaaaaren meer…
Ik blijf er ook bij dat als ergens komt wonen je zo’n boom niet zomaar over het hoofd kan zien. Die boom is niet zomaar ineens uit de grond geschoten…
Maar fijn dat het opgelost is.
Trouwens…ze reageerde volgens mij alsof mevrouw toevallig in de oorlog geleefd had…no,no…de dame was gewoon veteraan! Gevochten op haar 18e! En vast niet vrijwillig…wat een kranige dame…
Ik snap niet dat mensen over een boom kunnen gaan zeuren, waar hebben we het over?!
En idd als die boom er al zolang staat…je ziet het als je er komt wonen. Maar dan nog, klagen over een boom bij de buren…
@Mama wrote:
Ik snap niet dat mensen over een boom kunnen gaan zeuren, waar hebben we het over?!
En idd als die boom er al zolang staat…je ziet het als je er komt wonen. Maar dan nog, klagen over een boom bij de buren…
Ik snap wel dat mensen over een boom kunnen gaan zeuren.
Onze buren hebben een grote dennenboom in de tuin. Boom staat 3meter van ons huis en komt boven ons dakkapel uit.
Ding geeft hele jaar door troep! Hele tuin onder dennennaalden en laten we maar niet spreken van de dode takken die eraf komen als er een windje staat. We blijven hier vegen. :snooty:
Die boom die daar staat geeft van die vieze gelige slierten volgens mij. Snap ook dan wel dat je er op een gegeven moment genoeg van hebt.
@mariska89 wrote:
@Mama wrote:Ik snap niet dat mensen over een boom kunnen gaan zeuren, waar hebben we het over?!
Ik snap wel dat mensen over een boom kunnen gaan zeuren.
Onze buren hebben een grote dennenboom in de tuin. Boom staat 3meter van ons huis en komt boven ons dakkapel uit.
Ding geeft hele jaar door troep! Hele tuin onder dennennaalden en laten we maar niet spreken van de dode takken die eraf komen als er een windje staat. We blijven hier vegen. :snooty:
Die boom die daar staat geeft van die vieze gelige slierten volgens mij. Snap ook dan wel dat je er op een gegeven moment genoeg van hebt.
Tuurlijk dat begrijp ik, wij hebben ook buren met een boom waar we vaak last van hebben. De bladeren liggen dan in de bijkeuken bij ons…erg vervelend. Maar ik zou daar over nooit gaan klagen bij de buren. Het is erg vervelend, maar er dan over gaan klagen vind ik weer wat anders en dat zou niet in mij opkomen.
Klagen omdat je moet vegen :eh:
Hier ook genoeg bladeren van buurbomen.
van die bloesem dingen en in de herfst een tuin vol helikoptertjes.
Zomers moeten we hier sowieso iedere avond aanvegen…zand enzo :mrgreen:
Nee ik snap ht ook niet en helemaal niet in het geval bij dit programma.
Mevr is richting 90, laat haar genieten van haar boom.
Daarbij vond ik ze ook erg onrespectvol tegen haar, het lef wat zij heeft moeten tonen in haar leven…ppff alleen daarom zou ik mijn mond al houden.
@joseetje wrote:
Klagen omdat je moet vegen :eh:
.
Nou idd ik zie me al aankomen ‘‘wij hebben wel erg last van jullie boom’’ Buren ‘‘hoezo’’ Wij ‘‘alle bladeren vallen bij ons en nu moeten we wel heel vaak vegen’’ Ik zou me kapot schamen :oops:
Zomers zand vegen… :eh: als ik hier nu naar buiten kijk dan kunnen we vanavond al beginnen :mrgreen:
zomers…mooi buitenspeelweer eigenlijk.
@joseetje wrote:
zomers…mooi buitenspeelweer eigenlijk.
Moeten we dan ook maar bij onze kinderen gaan klagen… :mrgreen:
wat een vreselijke buren he. Ik was ook echt voor dat oude vrouwtje. Ze woont daar al zolang en die mensen hebben die boom heel wel gezien toen ze de woning accepteerden. Die ene buurman dat was volgens mij een beetje de stoker. De buurvrouw die geschreven had, die schaamde zich op het laatst geloof ik ook nog dat ze dat gedaan had.
Maar eind goed al goed. De boom gaat gesnoeid worden en hopelijk laten ze dat oude mensje dan met rust
@Mama wrote:
@joseetje wrote:zomers…mooi buitenspeelweer eigenlijk.
Moeten we dan ook maar bij onze kinderen gaan klagen… :mrgreen:
Ja natuurlijk…iedere avond vegen…en dan al die inloop in huis…zullen ze vast ook wel wat blaadjes mee naar binnen lopen.
Daar hebben de buren dan weer schuld aan.
Mevr is richting 90, laat haar genieten van haar boom.
Daarbij vond ik ze ook erg onrespectvol tegen haar, het lef wat zij heeft moeten tonen in haar leven...ppff alleen daarom zou ik mijn mond al houden.
Precies.....zei ik ook al..het mens liep niet zomaar op aarde toevallig tijdens de oorlog..ze heeft gevochten! Stel je eens voor dat je dat al achter de rug hebt nu.....waarom moet ze het dan nog over een boom gaan hebben..
(tuurlijk is oorlog geen excuus,maar idd..komaaaaan..ze was bijna 90! Zit je dan tegenover een tribunaal van klagers.....).
Noot...normaal zou ik ook meer inhoudelijke argumenten willen zien ipv "ik ben zielig" maar hier stonden die wat mij betreft als een paal/boom boven water.
kijken jullie nu ook :shock:
Ja gaat lekker daar :shock: :shock: :shock:
Ja ik zit ook te kijken.
Zit me rot te irriteren!! Hoe bedoel je… wij voelen ons beter dan de rest… ahhaahhaghhghh
ik aan allebei :shock: die oudere man wat een arrogante kwal zeg
Geloof dat ik ze ook niet als mijn buren zou willen hebben. Zou ik geen week volhouden!!!
Maar goed… het programma is er natuurlijk ook naar dat je direct al een ‘hekel’ krijgt aan 1 van de 2 partijen…
Ik kijk,maar begrijp werkelijk NIET wat nu het punt is…
Deels…denk ik wat er mis is…meneer praat natuurlijk vrij vlak en ongenuanceerd Nederlands…en de buurmeneer kan daar niet doorheen kijken…hij pakt elke zin,elk woord letterlijk…WIL niet begrijpen.
Maar ik snap het verhaal niet…
Wel een goede van die burgermeester…wij zijn geen speelbal…
@Loes-ofzo wrote:
Geloof dat ik ze ook niet als mijn buren zou willen hebben. Zou ik geen week volhouden!!!
Maar goed… het programma is er natuurlijk ook naar dat je direct al een ‘hekel’ krijgt aan 1 van de 2 partijen…
Nee, als buren hoef ik ze beide niet…maarre…het huis zou ik dan weer geen bezwaren tegen kunnen vinden. Hahahaha…
deal maken… jij het ene huis, ik het andere