Oh oh oh ik had gisteren gewoon medelijden met Henrieke.
Wat een druiloor zeg :naughty:
Martin en Wilma zo verliefd, heerlijk om te zien :inlove:
Zelfde voor Henk en Fiona :inlove:
Aad oogt ook verliefd en doet ook echt wel zijn best, nu Jeannet nog van haar onzekerheid af. Ik weet niet of ze het gaan redden.
Willem en Klaas weet ik ook niet of ze het gaan redden.
Ik heb het dus niet gevolgd, maar keek gisteren mee met mijn moeder.
Die boerin… wat een hork had zij bij zich zeg. Moest wel heel hard lachen bij de tekening van 2x 60 euro :shock: :shock: :shock:
Die mannelijke stel: ik weet het niet. Ik vond die ene (niet boer) nou niet echt overkomen alsof hij gek op hem was.
“Gezellig” ook, op dat terrasje: ik wil in de schaduw… uuh, wel gek hoor, naast elkaar zitten, nou ik ga toch maar hier zitten, tegenover je… nou, wat zit je ver weg zeg… ppfff…
Martin en Wilma zijn in ieder geval nog wel bij elkaar.
Ze werden afgelopen weekend samen gesignaleerd op en verjaardag van de zus van martin.
Martin en Wilma, leuk om te volgen… oo wat een schatten zijn die twee en een super gaaf stel. :inlove: :inlove:
Jaaa die zijn echt leuk samen, henk en fiona ook.
Aad zijn lover moet idd nog wat los komen hoor, ze is wat stijf, ijskonijnerig, ml zegt dat ze soms op mij lijkt, net alsof ze zichzelf niet helemaal durft te geven
En die 2 mannen, daar had ik ook echt het idee van hmmm ik weet niet, willem vind hem wel heel leuk, maar of die niet boer hem wel zooo leuk vind, dnnw…
Henrieke en bert hahaha heel erg, wat een afzetterij van dat achilderij. Trouwens ze is ook alweer bij haar nieuwe liefde weg schijnt. Las dat ergens
Klaas begint nu te neuzelen dat zijn oude relatie net 4 maanden geleden verbroken is en dat hij dat nog een plaatsje moet geven, etc.
KNEUS! had dat dan eerder bedacht, voordat je achter Willem aanging! Ik vind dit echt lullig voor Willem ( maar ik vond jurjen ook veel leuker )
Oh en die Bert :wall: die komt echt nooit aan de vrouw! Dom ook om niet eerst naat een prijs te vragen voor die tekening. Hoe naief kun je zijn :roll:
Aad begint me nu trouwens steeds meer in positieve zin op te vallen. Hij doet zo aandoenlijk zijn best voor het ijskonijn. Ik hoop dat hen beide dat ze kan ontdooien!
Bert komt echt wel een vrouw tegen hoor… geloof mij maar.
Hij zal vast wel vrouwen tegen komen, maar versieren ho maar!
@Kwakje wrote:
Bert komt echt wel een vrouw tegen hoor… geloof mij maar.
Oh nee, zeg me niet dat je voor Bert door de knieën bent gegaan :roll: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:
@Marieke_5000 wrote:
@Kwakje wrote:Bert komt echt wel een vrouw tegen hoor… geloof mij maar.
Oh nee, zeg me niet dat je voor Bert door de knieën bent gegaan :roll: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mafketel ik heb een veel knappere man aan de haak geslagen.
:inlove: :inlove:
@Kwakje wrote:
@Marieke_5000 wrote:@Kwakje wrote:Bert komt echt wel een vrouw tegen hoor… geloof mij maar.
Mafketel ik heb een veel knappere man aan de haak geslagen.
:inlove: :inlove:
Ha, dat is niet moeilijk :lol: Volgens mij zijn de meeste mannen knapper
uhm daar laat ik me maar niet over uit… :oops:
Wij waren vrijdag op een personeelsfeest van mijn man, stoot hij me aan en zegt: kijk daar heb je Henrieke. Echt waar, vrouwtje leek er best op.
Ik kijk om voor me en zeg tegen manlief, kijk, Bert is er ook bij. Staat er een man die op Bert lijkt whahahahha.
wahahahah… :mrgreen: Soms heb je dat he.
Whahahahaha ik ben echt helemaal de weg kwijt :lol: :lol: :lol: :lol:
wahahahahhaha geniaal echt geweldig. :mrgreen: :mrgreen:
Willem en Klaas dus inderdaad niet meer samen. Dat had ik al aan zien komen. Sneu voor Willem, vind dat een leuke man.
Aad en Jeannet nog samen, had ik even mijn twijfels over maar leuk om te zien.
En weer had ik zo’n medelijden met Henrieke als ik die beelden weer zeg.
Wat onwijs leuk om te zien dat mijn exbuurman Arthur een vrouw gevonden heeft via het programma!
Van de stellen die nog bij elkaar waren straalde de liefde wel af hoor (bij Aad en Jeannet iets minder, maar ze zijn echt wel in love).
Arthur is die komkommerboer?
Aad glunderde wel helemaal hoor.