De boertjes hebben idd goed gekozen. Vind Wilma en Martin zo leuk samen!!
En ook hier hebben we zo hard gelachen om Marieke en Bert in de theekopjes. De romantiek spat ervan af whaha :lol: .
Fiona en Henk ook helemaal leuk!
Ja ho nou, no way dat ik met Bert in een theekopje ga hoor :naughty: :mrgreen: :lol:
Ik zie je al gaan :lol: :lol:
En ooh oh, die jeanette …wat kijkt ze verdrorven. Ik hoop zo dat ze zich open kan stellen naar Aad. Het is een rare kwibus, maar ik geloof dat echt wel wat goeds in die man zit.
En Bert…sneu hoor. Volwassen kerel en dan zo gesloten zijn.
En ja… ik heb ook keihard zitten lachen om die twee in het theekopje… :mrgreen:
Ik ben het nu aan het kijken en ineens vind ik aad gewoon echt een leuke verliefde man.
IK vind het afentoe net of hij dingen die hij zegt uit een boekje voorleest.
Jeannette kijkt continu van hem weg.
ja maar ik denk dat het 2 mensen zijn die uberhaupt (weer) moeten wennen aan een ander om hun heen. een ander om rekening mee te houden. Ik denk dat jeannette een erg gekwetste vrouw is die moeite heeft om zich aan een ander over te geven. en aad vind ik gewoon een verliefde puber
Ik ben het nu aan het kijken en ineens vind ik aad gewoon echt een leuke verliefde man.
IK vind het afentoe net of hij dingen die hij zegt uit een boekje voorleest.
Jeannette kijkt continu van hem weg.
ja maar ik denk dat het 2 mensen zijn die uberhaupt (weer) moeten wennen aan een ander om hun heen. een ander om rekening mee te houden. Ik denk dat jeannette een erg gekwetste vrouw is die moeite heeft om zich aan een ander over te geven. en aad vind ik gewoon een verliefde puber