boer zoekt vrouw

wie heeft er ook gekeken?

wat een leuke boeren en vooral erg leuke boerin zitten er tussen!

Zeker, veel leuker dan vorig jaar!!

ik vind die jonge boer ook zo leuk, net als de weduwnaar. ik vind die oudere man, wel heel streng en nors… weet nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden…

De jong boer is zeker een schatje om te zien. Kan me goed voorstellen dat er veel meiden hebben gereageerd.

Volgens mij is de boerin ook een leuke spontane meid.

Ha die hele busvol post, geweldig :mrgreen:

Ja ik kijk al uit naar volgende afleveringen,mleuk!

Jaaa…we hebben weer genoten gisteravond!! Vind die jonge boer ook wel erg leuk!

Vond eerlijk gezegd die 2ling ook wel leuk, had wel verwacht dat die meer brieven zouden krijgen…

Mijn man heeft met Anja, de overleden vrouw van Martin in de klas gezeten. De zus van martin is de schoonzus van een vriend van ons.

Martin zelf kennen we niet, maar het kijkt wel leuker nog, vind ik.

Ik vond Boer Martin idd erg leuk, dapper ook dat hij er gewoon weer voor gaat. Die kweker met dat zilveren haar vond ik niet zo heel sympathiek… beetje gevoel dat hij echt een jonge blom zocht en teleurgesteld was dat alles rond zijn eigen leeftijd zat. Ja… wat denk je dan…

En Boer Henk, wat onwijs veel reacties!!

Vond die boer op de zorgboerderij die een man zocht, ook wel heel lief… hij was helemaal verbaasd en ontdaan dat zoveel mannen hem leuk vinden en hij vond ze allemaal leuke mensen… :inlove:

Volgende week weer kijken en wel beetje jammer dat ze de tweeling niet gaan volgen. Boer Doede ook niet (vind dat niet zo heel erg… sorry :shifty:)

Maar wat blijft het toch een leuk programma

Aad vond ik eerst heel leuk overkomen, leek me een aardige en vrolijke vent. Maar ik kreeg nu het idee dat hij een vrouw van 30-40 wil. En dan ook nog verbaasd zijn dat juist die leeftijdscategorie niet gereageerd heeft… :roll: En ik vind hem er ook nog eens veel ouder uitzien dan 48, eerder 58. Dus ik had liever een ander zien meedoen, één van de tweeling bijvoorbeeld.

De tweeling wordt wel gevolgd, maar dan alleen voor de website en de app :slight_smile:

Net als die 3 broers van de vorige keer.

ik heb ook weer genoten!

ik vind het ook jammer dat de tweeling niet gevolgd wordt, vind hen sympathieker dan boer Aad. maar goed, stond wel versteld van de vele reacties van boer Henk. ik wist dat een knappe jonge boer wel goed in de markt ligt, maar 1109 reacties is echt veeeeel.

we hebben eindelijk weer een invulling van de zondagavond :mrgreen: zal er weer met veel lol naar kijken (en hubbie ook :wink: )

Ik heb ook genoten en kijk nu alweer uit naar de volgende uitzending.

Boer Henk met zoveel brieven, geweldig! Het is een leuke jongen ook!

Aad vond ik ook een beetje apart. Had dan duidelijk in je oproepje gezegd welke leeftijd je zocht (misschien heeft hij dat ook gezegd maar weet ik het niet meer).

Ben wel benieuwd naar Henrieke ook, leuk spontane meid vind ik het. Kortom… ben helemaal klaar voor het nieuwe seizoen, de zondagavond wordt weer leuk op tv :smiley:

Ik zie Martin wel met Swaen eindigen… de “klik” spat van het scherm af!

Aad blijf ik een niet zo sympathiek eigenzinnig mannetje vinden… :shifty:

@Cell wrote:

Helemaal mee eens!

@mama_desiree wrote:

@Cell wrote:

Helemaal mee eens!

Hier ook! :slight_smile:

@Esseke wrote:

@mama_desiree wrote:
@Cell wrote:

Helemaal mee eens!

Hier ook! :slight_smile:

nu aan het kijken en ook ik ben er helemaal mee eens! vind swaen ook een leuke vrouw.

en blijf het ook leuk vinden om henrieke te volgen :), aad zou er van mij echt uit mogen.

Ga zo ff terug kijken, ben benieuwd. :mrgreen:

Is Swaen die met dat korte haar? Ik zit echt even mn hersens te breken hier :wink:

Vind die Aad maar een rare vogel… :mrgreen:

Henrieke idd leuke meid! En Henk een leuke vent! :inlove:

Wat een hork van een vent die Aad zeg. getverdegetver.

Echt heel vreemd dat ie altijd alleen is geweest :roll: