boer zoekt vrouw

@*Esther wrote:

Is Swaen die met dat korte haar? Ik zit echt even mn hersens te breken hier :wink:

Ja, die met dat korte haar.

En op de een of andere manier doet ze me vreselijk denken aan Astrid van twee jaar geleden. (die van die motor zeg maar).

Maar de vergelijking zal de plank wel mis slaan als ik ze naast elkaar ga zetten. Maar ik zag en hoorde haar en moest meteen aan Astrid denken.

Ik had ook een Astrid dejavu toen ik haar voor de.eerste keer zag al.

Echt waar? Wat grappig!

@knipoogje1983 wrote:

En ik ook :wink: Zo vreemd is het dus niet! Al vond ik deze vrouw wel ietsjes vrouwelijker dan die Astrid destijds…

en ik ook… ik had zoiets… huh… zij deed toch al eerder mee, maar nu ik dit lees, kan ik die gedachte plaatsen.

@*Esther wrote:

@knipoogje1983 wrote:

En ik ook :wink: Zo vreemd is het dus niet! Al vond ik deze vrouw wel ietsjes vrouwelijker dan die Astrid destijds…

haha wij zaten ook zo, goh lijkt wel op Astrid :lol:

Dus die vergelijking hebben er meer gezien.

Oh die Aad :silenced: Ik zou echt héél hard weglopen voor hem, wat een betweter.

Idd, Astrid :slight_smile:

Volgens mij zijn ze beide Fries, dus dat accent heb je er dan ook een beetje bij.

Nou hier nog 1… die dat dacht. :wink:

Wat is het nog rustig hier :slight_smile:

Henk vind ik wel leuk, Henrieke is volgens mij een leuke meid, lacht wel erg veel trouwens en ze valt niet op uiterlijk volgens mij :slight_smile: Martin vind ik een erge leuke man. Wim is een beetje vaag en Aad vind ik echt een vreselijk eng mannetje.

noekie: waarom zou ze niet op uiterlijk vallen? omdat ze er mannen tussen heeft zitten die je zelf niet mooi vind??

ik vind het juist leuk dat henrieke ook echt naar het innerlijk kijkt. innerlijk is tenslotte belangrijker dan het uiterlijk.

Ik zeg toch niet dat ik het niet leuk vind dat ze naar het innerlijk kijkt? Dat vind ik juist wel leuk! Maar dat viel gewoon op :slight_smile:

Vanavond weer!

Kan daar zó naar uitkijken :dance:

Ik vind het ook zo leuk, ze zijn allemaal zo lief en onzeker en kneuterig, vooral bij henrieke, heerlijk. Ook zo herkenbaar. Vind ze allemaal wel interessant al vind ik aad een beetje onsympathiek, maar miaschien doet ie zich zo voor zodat niemand hem loijn kan doen, soort muurtje, herken dat wel :wink:

Aad vond ik tijdens het voorstellen toen echt zó schattig, nu irriteer ik me mateloos aan hem, het moet allemaal helemaal volgens het perfecte plaatje, maar zelf is hij dat ook niet, ik vind hem nogal oppervlakkig wat dát betreft.

Henrieke heeft iets heel schattigs, ik vind die ene knul, die wat kleinere en dunne jongen ontzettend leuk bij haar passen, al heb ik ook een zwak voor Bert, wát een dotje :inlove: :inlove: :inlove:

Ik mis wel iemand als Sietse uit seizoen 2009, die toen koos voor ik geloof Neeltje ofzo :mrgreen: Die was onwijs aandoenlijk :inlove:

Ik vind, vooralsnog, die veearts (ben z’n naam even kwijt) wel erg goed bij Henrieke passen. Ik vond het dus ook wel heel leuk dat ze hem erin heeft laten zitten!

die veearts vind ik lief:) in dat bed met die benen mega overboord… en proef ik daar jaloezie tov Ba rrie?

tis gewoon schattig! Maar ooooh… wat een herinneringen en wat een enorm verlangen om zelf op een boerderij te werken! Ik kom zelf van een boerderij en ooh… wat lijkt mij het gaaf om dat te doen… dagelijks aan het werk te mogen!

Helaas… is het voor mij niet weggelegd… hoop ooit later een klein huisje met geitjes oid te kunnen bekostigen! Fantastisch!

@Tamma wrote:

Ik vind, vooralsnog, die veearts (ben z’n naam even kwijt) wel erg goed bij Henrieke passen. Ik vond het dus ook wel heel leuk dat ze hem erin heeft laten zitten!

Bert :slight_smile:

Bert is CUTE :inlove:

als bert niet aan herieke komt, dan komt hij wel aan een ander :):slight_smile: Hij heeft al een hele fanclub!!

Het is altijd zo snel weer afgelopen :thumbdown:

@konijn wrote:

als bert niet aan herieke komt, dan komt hij wel aan een ander :):slight_smile: Hij heeft al een hele fanclub!!

Als je op Wikipedia leest zie je dat heel veel boeren, die het niet eens tot de uitzending haalde helemaal, happy zijn, het opent vast genoeg deuren :mrgreen: