Bert heeft wel hele enge lippen :shifty:
ik moet er niet aan denken om met hem te zoenen eerlijk gezegd 8)
Ik heb een zwak voor Barry
Zo schattig tussen de koeien ‘ksssst ksssst’ :lol:
@mayo28 wrote:
Ik ook niet. Vind 'm een beetje eng :shifty: Barry lijkt me de leukste, die kletst ook een beetje. Die andere 2 zeggen niets heb ik het idee, beetje te verlegen misschien. Snap wel dat het eng is enzo, ben zelf ook vrij verlegen (daarom zou ik nooit aan zoiets meedoen 8)) , maar dit zijn wel de dagen waarin je elkaar zoveel mogelijk moet leren kennen zegmaar, dus zul je dan toch beetje overheen moeten stappen.
Henk en Martin blijf ik de leukste boeren vinden, gewone leuke, normale mannen
Ik vind Bert juist helemaal niet leuk, vind hem heel negatief overkomen. Dat geneuzel ook over Henrieke’s boederij. Laat haar lekker. Toch vind ik hem wel weer lief, hij heeft iig ook een hele lieve kant.
En idd Barry met zijn ksst kssst tegen de koeien :lol: :inlove: Ik vind Barry leuk, hoop dat ze voor hem kiest. Helpt graag mee. Die andere twee zitten als zoutzakken erbij en laten Henrieke alles alleen doen.
Vond het dit keer erg leuk van Aad dat hij een mooi slaapplek gemaakt heeft voor zijn dames. Wat heeft hij een gaaf huis zeg!
En Henk, haha hij zou rood kleuren tot achter z’n oren toen Yvon begon te praten over bij elkaar in 1 ruimte slapen. :mrgreen: Dat gaat veel te snel :lol: 8) :mrgreen:
En wij vonden Yoni en henk’s moeder wel op elkaar lijken. :lol:
@mayo28 wrote:
Ik heb een zwak voor Barry
Zo schattig tussen de koeien ‘ksssst ksssst’ :lol:
Ik las dit eerste zinnetje en dat vond ik ook :lol:
Ik vond Bert helemaal niet negatief over komen. Henrieke vond dat volgens mij ook niet, althans dat zei ze. Ze is daar juist heel open in.
Barrie vind ik echt uhmm beetje macho-uitstraling hebben.
Boer Aad wordt op internet al ‘Dict-Aad’ genoemd.
@Kwakje wrote:
Ik vond Bert helemaal niet negatief over komen. Henrieke vond dat volgens mij ook niet, althans dat zei ze. Ze is daar juist heel open in.
Barrie vind ik echt uhmm beetje macho-uitstraling hebben.
idd… Kwakje…ik begreep dat ze wel snapte dat hij toch… dierenarts is dus ook vanaf kant dingen vroeg waarom doe je dit zo en waarom doe je dat zo. De dierenarts kan hier ook wel van leren.
iemand het voorstukje van henrieke al gezien met bert?
dit had ik niet verwacht…
Ja gezien, beetje apart vond ik het :shifty:
nee, dit had ik ook echt niet verwacht… :shock:
Ik ben nieuwsgierig… Kan iemand het onder een spioler gooien??
Wil het weten :mrgreen:
Vind Bert wel bij haar passen. Juist vanwege zijn beroep. En de andere heren komen zo jong over…l
henk zegt dat hij de keuze van henrieke wel makkelijker wil maken en naar huis wil aangezien het toch niet zijn ding is op deze manier
@knipoogje1983 wrote:
henk zegt dat hij de keuze van henrieke wel makkelijker wil maken en naar huis wil aangezien het toch niet zijn ding is op deze manier
Bedankt.
Maarre… :shock:
Huh echt? :shock:
Maar gaat hij ook echt of is het een voorstel?
Dat horen we zondag wel.
@Huggie wrote:
Huh echt? :shock:
Maar gaat hij ook echt of is het een voorstel?
ja dat zeggen ze natuurlijk niet nu al he
@Eppo wrote:
Ik ben nieuwsgierig… Kan iemand het onder een spioler gooien??
Wil het weten :mrgreen:
Vind Bert wel bij haar passen. Juist vanwege zijn beroep. En de andere heren komen zo jong over…l
Volgens mij is Barry sowieso een stuk jonger dan haar.
Zij 29 en hij 23 geloof ik.
Niet dat dat wat uitmaakt natuurlijk
@knipoogje1983 wrote:
iemand het voorstukje van henrieke al gezien met bert?
dit had ik niet verwacht…
Waar kun je die voorstukjes terug zien ?
Op de bzv site of app