oooh dat gevoel had ik nou bij hem vanaf het begin al! ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!
Vind Henk trouwens heeeeul schattig :inlove: Had die berg brieven ook wel verwacht bij hem. Haha ik moest ook zo lachen over dat samen slapen, wat schattig :mrgreen: :inlove:
ik vind henk ook leuk en schattig. maar aan de andere kant vind ik het ook wel heel dubbel.
want waarom moet een jongen van 21 aan zo’n programma meedoen? die kan toch ook wel “gewoon” aan een vriendin komen. zeker als hij er zo leuk uitziet.
Volgens mij is Henk 26.
Dat is nog jong
haha… ik hou van dierenarts b ert! dat kalf mooi begeleid oid… en de koe is goed te passe :)
geloof een van de sponstaanste momenten die hij liet zien toen hij dat zei.
Ja, hij lacht zowaar echt, haha. Een koe praat tenminste niet terug
Oh oh…wat liet ze zich gaan.
Ze botsen niet, terwijl ze botsen :mrgreen:
Precies…al botsend botsen ze niet :mrgreen: .
Ik vind die andere 2 bij aad onsympathiek, maar dat zal wel goed matchen misschien, want ik vind aad ook niet zo sympathiekn :lol:
Owww en henrieke, het is we wah niet he , jammer voor der, ze is zo,n leuke blije meid :thumbup:
En jose naar huis, ond het wel jammer, leuke vrouw, maar ik wist wel datie swaen zou gaan kiezen
ik vind die anderre 2 bij aad juist helemaal niet onsympathiek. ik vind de weggestemde juist erg onsympathiek en kinderachtig.
ik vind dat martin gewoon 3 leuke vrouwen had, dus dat is altijd lastig om iemand naar huis te sturen.
henks keuze kan ik begrijpen, en denk dat de weggestemde ook helemaal gelijk heeft wie er het beste bij hem zal passen en wie hij zal gaan kiezen. ik dacht namelijk precies hetzelfde
zo en nu ga ik werken.
Ja ze reageerde wat hectig, maar ik snapte wel waarom, vond haar wel leuk hoor, zo kan je zien smaken verschillen, maar voor mij is aad sowieso de minst leuke deelnemer.
denk trouwens dat bert zonder die cameraas ed wel spontaner zal zijn… ik zou het ook niet leuk vinden als ik lekker aan de klep zou zijn en die camera staat op me smoel! of tijdens het eten! geloof nooit dat het de hele tijd zo saai is… en anders kan ze toch ff caffeetje pakken oid? ze is niet alleen op de wereld? oid…
die aard is een vreemde zeg! hij zat maar te denken en denken wat hij nu weer kon zeggen. Op de voorgrond? nou vond jeanette veel meer op de voorgrond, botsen… vond ik ok niet, ze was gewoon duidelijk.
Ach jah…
Vond wel sneu voor lisa dat ze weggestuurd werd, ze is rustig, maar vind haar wel erg leuk passen bij Henk…
TJa… en die boeren bij elkaar… lekker zoetsappig aangelegenheid zeg! …
Ik vond Ina zo sociaal wenselijk. Ik denk dat Aad een goede keuze heeft gemaakt om deze vrouw te wieberen.
En bij Henrieke is het wel erg rustig. Wat naar lijkt me dat als je zo slecht bent om je gevoel te uitten.
Martin heeft 3 leuke vrouwen, al had ik niet verwacht dat José eruit zou gaan.
Sneu voor Henrieke dat het zo moeizaam gaat. Maar vind Bert en …?.. ook totaal niets… Bert zal wel het beste bij Henrieke passen, maja moet ie wel wat spraakzamer zijn.
Vond Lisa ook wel leuk bij Henk… Yoni vind ik wat minder, al denk ik dat hij uiteindelijk voor haar gaat kiezen.
En vind het leuk om naar Willem te kijken en zijn mannen :inlove:
Kennen jullie deze al:
@Kwakje wrote:
Kennen jullie deze al:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6387602/624e4521/boer_aad_draait_door.html
Ja, ik zag hem bij dwdd :lol: :lol: :lol:
Ik had hem nog niet gezien maar hij is leuk! :lol: :lol:
Om je te bescheuren! :lol: