boer zoekt vrouw

Geweldig he… vooral met die container. :oops: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

whaahaaa… zou ie nu gaan zoenen die aard?

Ieks!!

En aaah… Henrieke :inlove:

oooh Herieke en Bert… ze zijn leuk!!!

@konijn wrote:

oooh Herieke en Bert… ze zijn leuk!!!

Ja!! Echt fijn dat ze nu hun gevoelens hebben uitgesproken!

Geloof niet dat ze lang bij elkaar blijven Henrieke en Bert…

Volgens mij moet Yvonne maar bij ze intrekken, dan kan ze "vertalen " :lol:

@Elka wrote:

Volgens mij moet Yvonne maar bij ze intrekken, dan kan ze "vertalen " :lol:

Dat zeiden wij ook al! Zij laat ze dingen uitspreken over elkaar, welliswaar tegen Yvon die ze niet tegen elkaar durven zeggen. Ik dacht constant, geef elkaar gewoon eens een knuffel haha!

Vind het verder wel een beetje een saai seizoen eigenlijk. Vind het bij Henk niet bijster interessant en op één of andere manier vind ik dat meisje met die pony ook niet zo heel sympathiek overkomen, de situatie bij Aad vind ik dan wel weer grappig, maar ook wat sneu. Ze zijn allemaal zo zakelijk en sjago ofzo. Martin daarentegen vind ik dan weer zo’n lieve man :inlove: en Wilma zo’n lieve vrouw (Swaen ook btw) maar die Wilma lijkt me de perfecte vrouw voor het hele gezin daar!

Henrieke en Bert, ik hoop echt dat ze een lang stel blijven zo. Volgens mij zijn ze niet echt van die types die zich voor de camera niet zo uitspattend reageren.

oooo die Martin, de kinderen hebben het enorm getroffen met zo’n vader wat een schat en een lieverd.

Aad, hahaha mafkees. Ben benieuwd wat er gebeurd is.

Ik denk dat Willem voor Jurjen gaat kiezen.

Die Henk is nog zo lekker jong. Ben benieuwd voor hij gaat kiezen.

ik vind henrieke en bert een leuk stel. passen voolgens mij goed bij elkaar want volgens mij is bert zonder cameras veel spontaner.

hoop dat henk voor fiona gaat kiezen. vind haar een erg leuke meid, leuker als die andere.

vermoed dat aad het spelletje blijft spelen in plaats van dat hij linda verteld dat hij al gekozen heeft.

martin: wat een lieve man is dat toch!! maakt me weinig uti wie hij gaat kiezen, als hij er maar heel lang gelukkig mee is!

Henrieke en Bert gaan voor een rustig leven :zzz: Het ontbreekt ze echt aan sociale vaardigheden. Ze hebben beiden een goed karakter, maar ze versterken elkaar in het zwijgen.

Aad wordt voor het blok gezet en terecht. Ik denk dat Jeanet een goede partner voor hem is.

Boer Henk kiest voor Fiona denk ik. Yoni is te sterk van karakter.

Ik heb bij Yoni het gevoel dat het haar niet om Henk te doen is, maar meer om het boerenleven op zich. Het komt zo uitgestippeld over.

Fiona is een stuk spontaner, komt gevoeliger over en is oprecht geinteresseerd in Henk, heb ik het idee.

Ik denk dat Martin voor Wilma gaat kiezen. Ik vind Swaen ook een hele leuke vrouw, maar Wilma is wat zachtaardiger.

En ik betwijfel ook of Swaen haar hele leven op de manege achter zich kan laten.

Jeanet is een goede keus voor Aad. Hij heeft iemand nodig die hem zo nu en dan de waarheid zegt.

Linda lijkt me te lief voor hem.

Bert en Henrieke zijn een leuk stel. Alleen weet ik niet of ze het gaan redden, ze zullen meer open naar elkaar toe moeten zijn.

Ik denk dat Willem voor Klaas gaat kiezen, omdat ze qua karakter beter bij elkaar passen en meer overeenkomsten hebben wat hobby’s betreft.

@Jippie wrote:

Ik heb bij Yoni het gevoel dat het haar niet om Henk te doen is, maar meer om het boerenleven op zich. Het komt zo uitgestippeld over.

Alsof ze op sollicitatie is. :wink:

@Kwakje wrote:

@Jippie wrote:

Alsof ze op sollicitatie is. :wink:

Inderdaad

Ik kijk trouw elke week, maar vind dit toch een minder leuk seizoen op de een of andere manier… Toch kijken er weer zoveel mensen!

Ben weer benieuwd vanavond!

whaahaaaa… die aard!!!

@jet1981 wrote:

Ik kijk trouw elke week, maar vind dit toch een minder leuk seizoen op de een of andere manier… Toch kijken er weer zoveel mensen!

Ben weer benieuwd vanavond!

het is dit jaar echt gewoon zo ongelooflijk saaaaaaiiiii…en toch iedere week kijken :angel:

Ik mis emoties. De enige boer die wat dat betreft wat jus aan dit seizoen geeft is Aad, van een boze vrouw die naar huis gestuurd wordt tot zoenen, alleen bij Aad gebeurd het.

Verder lijkt Yoni inderdaad wel te solliciteren op ‘de lege plek naast Henk’.

Ik vind Willem en Klaas lief samen :inlove:

Oh oh die Aad whahaha het is en blijft een lomperik.

Ik hoop echt dat Henk voor Fiona gaat, het lijkt idd of Yoni puur voor haar toekomstdroom op een melkveebedrijf gaat.

Martin vind ik moeilijk, ik vind beide vrouwen leuk bij hem, ieder op hun eigen manier.

Ik heb gehoord dat Bert en Henrieke alweer verleden tijd is en dat zij iets heeft met iemand uit haar dorp.