boer zoekt vrouw

Hahaha, die Willen :inlove: , das was meteen hoppa zoenen.

Ik vind fiona ook leuker, meer zichzelf, yoni gaat idd vor he leven op de boerderij.

Ik vind wilma ook wel erg leuk voor martin, zij is heel warm en hartelijk, dat heeft swaen iets mindee, die is praktischer, wie ie ook kiest als hij er maar gelukkig van wordt.

Nou marieke als dat zo is van henrieke dat is dat hopelijk beter, bert is wel heel stll, pffff. Je hebt stil en stil. Ze hadden ook maar een paar keer gesmst en 1 keer gebeld.

En aad tsja, aparte man, maar ik demk nu toch wel dat die 2 bij elkaar passen gooe.

En het is wel wat dat dit het saaaaaise seioen is, dig is be eerste seizoen wat wij kijken haha

@mayo28 wrote:

@jet1981 wrote:
Ik kijk trouw elke week, maar vind dit toch een minder leuk seizoen op de een of andere manier… Toch kijken er weer zoveel mensen!

Ben weer benieuwd vanavond!

het is dit jaar echt gewoon zo ongelooflijk saaaaaaiiiii…en toch iedere week kijken :angel:

En wij zijn daardoor afgehaakt. Daarom een filmpje gekeken

Nog een kwartiertje!

Ik kijk weer, en benieuwd naarde keuzes van martin en henk :slight_smile:

Whoooo Henk! :dance: Goed gedaan :thumbup: :wink:

@Tamma wrote:

Jaaa :inlove:

Nu moet martin nog voor Wilma kiezen :mrgreen:

Haha jaaaaa lief he, werd erbijna emo van :oops: :inlove:

@Amy82 wrote:

@Tamma wrote:

Jaaa :inlove:

Nu moet martin nog voor Wilma kiezen :mrgreen:

Hihihi jaaaa, ik was ook voor wilma, wat een heeelijke warme vrouw :inlove:

Ja, echt super keuze! 8 kinderen, whaha :inlove:

Haha jaaaa wat een bult vol, ik zei net tegen ml dan moetje veel broodjes smeren haha, maar wat zijn ze lief samen :inlove:

Arme Bert, hij kijkt wel heel angstig in het voorstukje van volgende week in die theekopjes, haha.

@Tamma wrote:

Arme Bert, hij kijkt wel heel angstig in het voorstukje van volgende week in die theekopjes, haha.

Ik heb me echt in tranen gelachen met dat beeld. Die man is dood, maar weet het nog niet!

Martin en Wilma vind ik echt heel leuk, maar ik vond Swaen ook zo’n leuk mens. Wat een geweldige reactie van haar. Martins dochter Anne lijkt heel veel op haar moeder, aldus mijn man. Hij heeft bij Anja in de klas gezeten op de lagere school.

@Tamma wrote:

Nou ik had het niet meer haha! Wat een gezelligheid! Wat een romantiek!

En martin heeft ook al goed gekozen! Leuk met al die kinderen :inlove:

Ik ben helemaal blij met de keuzes van Henk en Martin :inlove:

Wij zeiden al tegen elkaar, grote kans dat Swaen een hele goede vriendin van ze gaat worden.

Inderdaad Bert in dat theekopje, ik bescheurde het :lol: :lol: :lol:

En die dochter van Jeannette: Aad is zo grappig… whahahahahaha

Henk en Fiona :thumbup: leuk !!

Zo ontzettend leuk Wilma en Martin, volgens mij kunnen hun echt gelukkig worden samen.

Jeetje en die Bert :shock:

Ik ben ook helemaal blij met de keuzes :mrgreen: ! Leuk om die boeren zo blij te zien :thumbup:

Aad… weet niet wat ik er van moet denken. Heb het idee dat hij tot over z’n oren verliefd is en dat zij nog niet helemaal durft :think: .

En Bert… geweldig dat laatste beeld in die koffiekopjes :lol: !

Morgenvroeg in de auto naar m’n werk luister ik ook altijd even naar ‘Boer zoekt vrouw in 1 minuut’ bij Giel Beelen; zo grappig!

Henk en Fiona, super leuk :inlove: dat gaat vast wel wat worden.

Martin en Wilma wat een prachtig stel.

Aad en Jeannette, dat gaat wel een hele lange aanloop hebben. Volgens mij is deze vrouw zo beschadigd, dat ze nauwelijks kan genieten. De dochter zij ook al; een zorgzame man dat is wat mama nodig heeft.

Bert en Henrieke gaan het samen niet redden.

En Klaas en Willem denk ik ook niet.

De boertjes hebben idd goed gekozen. Vind Wilma en Martin zo leuk samen!!

En ook hier hebben we zo hard gelachen om Marieke en Bert in de theekopjes. De romantiek spat ervan af whaha :lol: .

Fiona en Henk ook helemaal leuk!

Nee klaas en Willem gaat ook niets worden, en dan denk ik dat Klaas er snel klaar mee is. Maar vind Willem echt een lieverd :inlove:

@chantalvw wrote:

De boertjes hebben idd goed gekozen. Vind Wilma en Martin zo leuk samen!!

En ook hier hebben we zo hard gelachen om Marieke en Bert in de theekopjes. De romantiek spat ervan af whaha :lol: .

Fiona en Henk ook helemaal leuk!

Ja ho nou, no way dat ik met Bert in een theekopje ga hoor :hand: :naughty: :mrgreen: :lol: