boer zoekt vrouw

Die Aad helemaal emotioneel, die is echt tot over zijn oren op jeanette, zij moet nog steeds wat los komen.

Jammer van willem, had het wel verwacht heleaas.

En die martin en henk :inlove: :inlove:

Leuk trouwens dat sommige niet op tv gevolgde boeren de liefde hebben gevonden, heerlijk. Jammer dat het nu weer over is voorlopig

@Marieke_5000 wrote:

Arthur is die komkommerboer?

jeps!

Ik denk dat Jeanette nog een flinke muur om zich heen heeft en zich nog niet helemaal durf te geven (zelfbescherming misschien?).

Martin en Wilma geweldig… :inlove:

De rest ook wel hoor, maar die twee springen er wel uit. :thumbup:

Ja Martin en Wilma zijn echt te leuk :inlove:

Dat van die muur denk ik ook, ze durft zich niet te geveb, bang misschien om verdriet te worden gedaan.

Misschien is ze zonder de camera’s erbij wel een stuk losser.

Ja cameraschuw, dat zei ik gisteren ook nog tegen ml

Ja, was leuk om te zien!

En zeker jammer van Willem. Achteraf wist hij het zelf ook wel, maar ja, als je iemand erg leuk vind, dan kijk je daar doorheen natuurlijk.

Voor Henrieke ook erg sneu allemaal. Vond dat ze het erg netjes bracht, zonder hem af te vallen ook.

En die komkommerboer, best een mooie vrouw die hij aan de haak geslagen heeft! Vond alleen haar manier van praten niet bij haar uiterlijk passen :mrgreen:

@Eppo wrote:

En die komkommerboer, best een mooie vrouw die hij aan de haak geslagen heeft! Vond alleen haar manier van praten niet bij haar uiterlijk passen :mrgreen:

Jij zegt ik dacht het… :wink:

En nu weer zonder moeten doen hè! Elke zondagavond kijken was toch wel een heel gezellige aangelegenheid.

Ik was helemaal hoteldebotel van Martin en Wilma en natuurlijk van Henk en Fiona. Mooi meiske is dat zeg! Zo fijn om die stelletjes samen te zien, al dat geluk zucht

Op naar de volgende reeks boeren!