Boer zoekt vrouw

En wat voor sexy slip zal Marcel vanavond aanhebben? :wink:

Ik gok een tanga, tijgermotief :mrgreen:

Of zo’n olifanten slip :mrgreen:

’ ik heb altijd gewenst dat er een meisje bij zat waar de man van overleden was’’

Hoorde ik dat goed :shock:

@ollie wrote:

’ ik heb altijd gewenst dat er een meisje bij zat waar de man van overleden was’’

Ik dacht precies hetzelfde… :shock: :shock: Heel bijzondere opmerking :think:

Zeer merkwaardig, en niet bepaald leuk voor haar…

Verder valt me de mega oude troep en bende bij Gijsbert op. Wat een rommelige meuk!

Zegt ook wel iets over de boer…

@Reat wrote:

Zeer merkwaardig, en niet bepaald leuk voor haar…

Verder valt me de mega oude troep en bende bij Gijsbert op. Wat een rommelige meuk!

Ja, maar ik vind hem toch echt de leukste boer die ertussen zit… Hij heeft wel iets sexy’s :angel:

@Puma wrote:

@ollie wrote:

Ik dacht precies hetzelfde… :shock: :shock: Heel bijzondere opmerking :think:

Nee! Heb ik dat net gemist. Wat een vreemde opmerking.

Oei… dat had ik niet verwacht… sneu voor Sonja :frowning:

Ojee en Sonja was zo verliefd

Waarom zegt hij tegen Sonja nou niet hetzelfde als wat hij net tegen de anderen zei :think:

Ik ook! Wat zou er gebeurd zijn?! :think:

oeioeioeioeioei…wat gebeurt er in duitsland? Daar ben ik dan echt benieuwd naar!

Zo die sonja, die baalde wel…

jammer dat we nu nog niet weten wie er bij richard en annemarie weg moet. De sfeer impressie van richard voor volgende week zegt niet veel goed iig :angel:

Grr irritant dat we de andere twee niet zien :roll:

Naja, op naar volgende week dan maar!

(En Marcel… tja… :silenced: )

Het programma is veeeeeeeel te kort :slight_smile:

ja, jammer dat we niet van iedereen zien wie er weg mag…

Die Marcel idd weer met die rare opmerking :shock:

Ik had ook echt niet verwacht dat hij Sonja weg zou sturen… vond ze wel bij elkaar passen (maar wat hij zei is misschien ook wel weer waar, hij is zelf al zo suf, mag wel een vrouw met een beeeetje pit naast).

het was idd. weer veels te kort :slight_smile:

Ben benieuwd wie er volgende week weg gaan…en wat is er aan de hand bij richard???

kijk al uit naar zondag :mrgreen:

@Reat wrote:

op sit soort opmerkingen heb ik wel een antwoord je mort je prioriteiten stellen en kunt niet alles opruimen enz je hebt een huis houden een bedrijf en beesten je hebt niet overal tijd voor…

Wat sneu voor Sonja he… Ik vond ze juist wel passen! Hij was eerst ff die oudere aan het peilen wat zij van hem vond, slimmerd! Beetje rare opmerking van m hoor, zoiets zeg je toch niet?

Idd een rommel bij Gijsbert zeg! Kan wel een vrouw gebruiken die wat in huis doet!

Altijd jammer als de aflevering weer voorbij is!