Wij moesten erg lachen om Anne Marie. Ik wil mijn boeren beter leren kennen.
Om vervolgens kaartjes te maken met:
Geit of Schaap
Kroket of Frikandel
:mrgreen: :mrgreen:
Kijk dat is waar het om gaat in het leven
Annemarie is een echte boerin, jeetje wat at ze die soep ranzig. Ze slurpte nog net niet
Ik heb net dat recept voor tiramisu op de BZV-site gelezen en dat ziet er wel lekker uit dus dat ik ga ik snel een keertje maken :drool: , maar dat die mannen daar nog nooit van gehoord hebben vond ik ook wel opmerkelijk…
Marcel, tja het meeste is al gezegd over hem, maar wat vonden jullie dan van zijn reactie toen hij hoorde dat marita’s dochter bij haar vader was, hij zei echt zo van “haar vader?” oja en dan dat gezicht erbij. Hij schrok denk ik dat er nog een echte vader in beeld was…
Marita valt volgens mij wel vanwege zijn kinderwens, want ik denk toch wel dat hij perse een kind van zichzelf wilt.
Frank, jeetje wat een vreemde manier van reageren hij wist toch al dat ze vegetarier was? Hij draafde wel erg door…
Hij liet wel een hele andere kant van zich zelf zien… hij kwam nu over als een hele nare jongen.
Gijsbert, met zijn groente, haha
Ik vond het wel opvallend dat hij de meiden zo hard liet werken de een mocht het eten maken en de andere moesten mest scheppen. Terwijl hij zelf lekker in de trekker zat om de koeien eten te geven.
Richard, viel me ook deze keer wel mee. En dan de taalbarriere dat was te verwachten ik zou als ik een van die dames was ook gewoon nederlands praten. Susan woont in Nederland dus dan mag ze het gewoon proberen om het in onze taal te doen.
Vind Annemieke en Heidy ook wel erg puberaal over komen met dat gegil en gespring.
@rijstkorrel wrote:
Wij moesten erg lachen om Anne Marie. Ik wil mijn boeren beter leren kennen.
Geit of Schaap
Kroket of Frikandel
ja je moet natuulijk prioriteiten stellen he 8)
wat het bedrijf van richard betreft, het programma heet toch boer zoekt vrouw en niet boer met eigen bedrijf zoekt vrouw 8)
ik kreeg de kriebels van marcel en dan te bedenken dat hij op een kwartier van ons af woont. zal eens op de loer gaan liggen om erachter te komen of er nog een vrouw langskomt, kan ik ook gelijk bij frank doen die woont ook niet ver weg. ben benieuwd of het daar nog gezellig gaat worden.
annemarie en der spel om de boeren te leren kennen :lol: ja de boer in de boer te leren kennen zeker… ik dacht ja nu gaan ze over zichzelf praten, niet dus.
gijsbert wat een troep op het erf, als het paard wegspringt tijdens de wandeling naar de wei dan is de kans groot dat ie een been mist :twisted:
ik vond frank eigenlijk helemaal niet zo vervelend overkomen.
Ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar de motivatie waarom iemand vegetarier is.
Oke, hij had het misschien anders kunnen brengen, maar sommige mensen kunnen dat nu eenmaal minder goed dan een ander.
vind het bij gijsbert een gezellige boel
marcel lijkt me een erg aardige man die gewoon duidelijk weet wat hij wil in het leven: een lieve vrouw en een kind op het huisje,boompje, beestje gevoel compleet te maken.
onze boerin… tja… wat zal ik daar nu van zeggen… het is een echte nuchtere boerin, die niet echt bij mij in de smaak valt. Niet met hoe ze is, hoe ze praat, hoe ze eet, hoe ze reageert. ’
richard: vind het eigenlijk zoiezo al raar adt hij suzanne had uitgenodigd aangezien hij aangeeft niet zo goed engels te kunnen. Denk dat zij er dus ook als eerste uitvliegt en hij bij de andere 2 flirtende dames zijn hart kan ophalen.
@Mama_jeanet wrote:
Annemarie is een echte boerin, jeetje wat at ze die soep ranzig. Ze slurpte nog net niet
Ik heb net dat recept voor tiramisu op de BZV-site gelezen en dat ziet er wel lekker uit dus dat ik ga ik snel een keertje maken :drool: , maar dat die mannen daar nog nooit van gehoord hebben vond ik ook wel opmerkelijk…
Marcel, tja het meeste is al gezegd over hem, maar wat vonden jullie dan van zijn reactie toen hij hoorde dat marita’s dochter bij haar vader was, hij zei echt zo van “haar vader?” oja en dan dat gezicht erbij. Hij schrok denk ik dat er nog een echte vader in beeld was…
Marita valt volgens mij wel vanwege zijn kinderwens, want ik denk toch wel dat hij perse een kind van zichzelf wilt.
Frank, jeetje wat een vreemde manier van reageren hij wist toch al dat ze vegetarier was? Hij draafde wel erg door…Hij liet wel een hele andere kant van zich zelf zien… hij kwam nu over als een hele nare jongen.
Ik vond het wel opvallend dat hij de meiden zo hard liet werken de een mocht het eten maken en de andere moesten mest scheppen. Terwijl hij zelf lekker in de trekker zat om de koeien eten te geven.
Richard, viel me ook deze keer wel mee. En dan de taalbarriere dat was te verwachten ik zou als ik een van die dames was ook gewoon nederlands praten. Susan woont in Nederland dus dan mag ze het gewoon proberen om het in onze taal te doen.
Vind Annemieke en Heidy ook wel erg puberaal over komen met dat gegil en gespring.
Dat was Gijsbert die al wist dat 1 van zijn vrouwen vegetatier is. Tenminste als je de filmpjes terugziet, Staat ook op de website zelf.
Voor de rest is het gewoon heerlijk om naar te kijken naar die boeren en onze boerin. :D:D:D
@anjella80 wrote:
@Mama_jeanet wrote:Annemarie is een echte boerin, jeetje wat at ze die soep ranzig. Ze slurpte nog net niet
Frank, jeetje wat een vreemde manier van reageren hij wist toch al dat ze vegetarier was? Hij draafde wel erg door…Hij liet wel een hele andere kant van zich zelf zien… hij kwam nu over als een hele nare jongen.
Dat was Gijsbert die al wist dat 1 van zijn vrouwen vegetatier is. Tenminste als je de filmpjes terugziet, Staat ook op de website zelf.
Voor de rest is het gewoon heerlijk om naar te kijken naar die boeren en onze boerin. :D:D:D
Bij de speeddate nam hij de brieven door met de mede boeren en toe zei hij dat toch, dat ze zich maar eerst moest waarmaken, of iets in die trant.
@lonneke1980 wrote:
wat het bedrijf van richard betreft, het programma heet toch boer zoekt vrouw en niet boer met eigen bedrijf zoekt vrouw 8)
ik kreeg de kriebels van marcel en dan te bedenken dat hij op een kwartier van ons af woont. zal eens op de loer gaan liggen om erachter te komen of er nog een vrouw langskomt, kan ik ook gelijk bij frank doen die woont ook niet ver weg. ben benieuwd of het daar nog gezellig gaat worden.
annemarie en der spel om de boeren te leren kennen :lol: ja de boer in de boer te leren kennen zeker… ik dacht ja nu gaan ze over zichzelf praten, niet dus.
gijsbert wat een troep op het erf, als het paard wegspringt tijdens de wandeling naar de wei dan is de kans groot dat ie een been mist :twisted:
Dan woon je dichtbij mij! :lol:
ik vond het erg te ver gaan zoals Frank erover sprak, hij mag best een menig hebben natuurlijk maar zo fel als hij was, Berber maakt geen schijn van kans nu.
En tja Marcel, vind hem echt een enengerd of hij is gay…
Annemarie: Ze proberen wel van iedereen een bepaald beeld te geven he, wie weet zaten er wel meer kaartjes bij over bijv uitslapen of kerk Ze heeft idd geen lichten erbij zitten met dr Tiramisu :lol:
Richard: vroeg vanaf het begin om carrierevrouwen en die heeft hij gekregen 8) Ik had wel vervangend schaamtegevoel toen ze Nederlands bleven praten
Frank: liet zich teveel gaan, maar ik kan het me wel goed voorstellen omdat vaak beslissingen worden genomen op basis van een beeld uit de media, terwijl die niet altijd juist zijn. Ze draagt waarschijnlijk ook leren schoenen, waar denkt ze dat die van gemaakt zijn?
Marcel: brrrrrrr, maar hij heeft wel een mooie grote boerderij :inlove:
Gijsbert: Lekker ding! Wel een rommeltje, maar ook hier heb ik het idee dat ze dit beeld ook heel erg proberen weer te geven 8)
Ik blijf genieten :lol:
Nog 1 nachtje en dan is het weer zover. hoe zou het met de boeren zijn. ik kijk er al naar uit morgen.
Ze maken het beeld inderdaad wel zo, dat er iets uitspringt, bijv dat boer Marcel steeds naar kinderen vraagt etc. etc!
Maarree… kan ook niet wachten tot morgen!!! :dance:
@maantje wrote:
@rijstkorrel wrote:Wij moesten erg lachen om Anne Marie. Ik wil mijn boeren beter leren kennen.
Geit of Schaap
Kroket of Frikandel
ja je moet natuulijk prioriteiten stellen he 8)
En de belangrijkste vraag was nog wel: fonduen of gourmetten :lol:
Heb zin in morgen!

:dance: :dance: Jahoor de dag
Zit ook te genieten van boer zoekt vrouw/man
Ik las al dat meer mensen helemaal kriegel worden van marcel brrrrr, ik vind die Sonja wel bij hem passen :shifty:
Frank, tsja die ging wel even een flinke stap te ver, wijzelijk hielden die andere twee hun mond, alhoewel ze ook haar een handje hadden kunnen helpen Frank te stoppen in zijn felheid :shifty:
Gijsbert, ja leuk :mrgreen: :mrgreen:
Annemarie, lekker nuchter ding met heerlijk accent :thumbup:
Richard tsja ik weet het niet hoor, beetje vage kerel tot nu toe :eh:
Kortom genoeg om weer te kijken vanavond :dance:
Frank liet aardig zijn ware ik zien volgens mij.
Had ie zo tegen mij gesproken, dan had ik gelijk mijn boeltje gepakt.
Bij Marcel was de onderbroekenscene met opgetrokken sokken de druppel geweest.
Mijn man en ik zaten gierend op de bank :lol:
Richard was in de tv-kantine, ik kon dr wel om lachen.
Ik ben het eens met Ollie… Frank was DE favoriet voor velen (mijne overigens niet, ik vind Gijsbert leuker), maar nu krabt men zich bedenkelijk op het hoofd na zijn actie. Ik denk dat zijn favoriete positie behoorlijk in het geding is… Ik was afgehaakt als ik daar logeerde. Al snap ik zijn standpunt wel, dat hij iets duidelijk wilde maken. Prima, maar niet op zo’n manier.
En ik gierde het ook uit bij Marcel in zijn boxershort :lol:
Ach ja…
Richard was in de tv-kantine, ik kon dr wel om lachen.
Ja geweldig stukje :lol:
Gijsbert is mijn favoriet, Frank vind ik niet zo leuk meer.
Vanavond weer kijken :dance:
Oh ik kan het vanavond niet zien
Frank vind ik ook niet zo leuk meer!
Vind de boeren van dit seizoen zowieso niet zo leuk, ik weet niet wat ik mis in deze serie, maar het is anders dan de andere jaren…
Vanavond moeten ze iemand naar huis sturen ik denk dat deze naar huis gaan bij;
Annemarie -> johannes
Marcel -> Marita
Richard -> Susan
Frank -> Berber
Gijsbert -> dat meisje met dat bruine haar, ben haar naam vergeten…
ik blijf frank leuk vinden.
maar ik hou ook wel van die felheid die hij liet zien in zijn gesprek met berber.