12 December begint het nieuwe seizoen weer! :dance:
Zondagavond eerst nog een terugblik en kijken hoe het met de boeren van vorig jaar gaat!
Ik heb dr weer zin in! sytycd afgelopen, nu weer tijd voor bzv! :mrgreen:
Heerlijk, ik zit zondag ook weer klaar!
staat al wéken op de keukenkalender!!!
hier is de indeling iets anders… 24 afgelopen, nu bzv!
ow leuk!! ik zit er klaar voor zondag hoor!
zondag wil ik zien kijken hoe het met de boeren is en of ze nog bij de dames zijn :thumbup:
Ik ga ook weer kijken :dance:
Wij keken altijd grenzeloos verliefd op zondagavond, maja dan slaan we dan wel over :lol:
Hier ook van sytcyd naar bzv!! Zinin!!
nou dacht ik eindelijk niets meer op te hoeven nemen, moet het dus nog steeds…
moest altijd keizen tussen sytycd en de pfaffs, en nu dus weer tussen de pfaffs en bzv :think:
Lang leve de recorder! Of heb je die niet? Dat is dan ideaal als er 2 dingen tegelijk op tv komen…
ja heb ik wel! en kan bzv ook altijd nog via uitzending gemist kijken, maar ik wil dan altijd alles tegelijk zien :oops: :oops:
Komt dan nu wel de hele serie?
Volgens mij heb ik me vorig jaar ook enorm lopen verheugen, en kwam alleen het voorstellen van de nieuwe boeren zodat mensen konden gaan reageren. En volgens mij kwam toen in het voorjaar pas de hele serie van BZV.
Ik ga ook weer kijken, leuk!
@Tamma wrote:
Volgens mij heb ik me vorig jaar ook enorm lopen verheugen, en kwam alleen het voorstellen van de nieuwe boeren zodat mensen konden gaan reageren. En volgens mij kwam toen in het voorjaar pas de hele serie van BZV.
Ik heb even op de site gezocht, en idd gaat het weer helemaal van start, leuk!
@Tamma wrote:
het voorstellen is ook al geweest! benieuwd welke boeren veel reacties hebben gekregen

Blijft leuk :-*
Ik wil het dit jaar ook weer gaan volgen, want een vriendin van een collega van mij is 1 van de 10 vrouwen die uit de brievenronde is uitgekozen. Ik weet alleen niet door welke boer, want heb de aflevering met het voorstellen e.d. niet gezien
Heb er ook weer zin in! Las pas al ergens dat 1 van de boeren echt ruim 1000 brieven heeft gehad :shock:
Ben zondag ook wel benieuwd. Weet van 1 stel dat ze nog bij elkaar zijn. Verwacht de rest eigenlijk ook wel.
Oe leuk leuk, ga ook echt weer kijken. Heb er nu al zin in… :dance:
De hele schoonfamilie (tja ben nu eenmaal getrouwd met een boerenzoon) kijkt hier, sv omdat hij wil zien wat voor boerderijen er zijn sm omdat ze het zo leuk vind dat die mannen een partner krijgen hahahaha
Zwager is ook boer maar heeft sinds kort een vriendin (volgens mij hebben ze elkaar leren kennen via bzv site ).
@angelbaby wrote:
Heb er ook weer zin in! Las pas al ergens dat 1 van de boeren echt ruim 1000 brieven heeft gehad :shock:
Ben zondag ook wel benieuwd. Weet van 1 stel dat ze nog bij elkaar zijn. Verwacht de rest eigenlijk ook wel.
1000 brieven?? dat moet die leuke jonge boer zijn :mrgreen:
en er was een baby geboren zei Yvon van de week bij Paul de Leeuw, maar bij wie weet ik ook niet…