die paardeboer was toch niet meer met zijn vriendin? Ben de namen ff kwijt…maar volgens mij was dat uit?
een baby? Dat zal dan wel van die almeloer zijn toch, die niet gekozen werd maar toch een vriendin kreeg en zij was ongeveer direct zwanger. Zo’n donkere jongen met een blond meisje. Grrj er zit echt een gat in mijn hoofd als het gaat om namen :wall:
@WoLa wrote:
die paardeboer was toch niet meer met zijn vriendin? Ben de namen ff kwijt…maar volgens mij was dat uit?
een baby? Dat zal dan wel van die almeloer zijn toch, die niet gekozen werd maar toch een vriendin kreeg en zij was ongeveer direct zwanger. Zo’n donkere jongen met een blond meisje. Grrj er zit echt een gat in mijn hoofd als het gaat om namen :wall:
Die is het idd ja. Staat een heel klein ieniemie stukje van op de site.
Maar wij zitten er nu ook al klaar voor. Vind het altijd zo’n leuk programma.
Ben ook heel benieuwd wie er zoveel brieven heeft. Zou het die geitenboer uit Limbrug zijn? Of misschien wel de boerin?
jep, Peter en Hanneke dus uit elkaar. De rest allemaal aan het verbouwen :shock: die vrouwen toch ook :mrgreen:
En die baby klopte dus ook. Ook nog een onderweg bij boer Jan.
Ben ook benieuwd wie de meeste brieven heeft. Misschien ook wel die duitse boer, want ze zei: jij wilt toch altijd van alles het meest? Hoeveel brieven denk je dat er zijn?? En anders die knappe jonge kerel
ik vond het vooral wel leuk om te zien dat wietse en neeltje nog bij elkaar zijn! dat hadden er volgens mij niet zo veel gedacht
Het verbaasde mij eerlijk gezegd dat Wietse en Neeltje nog bij elkaar zijn.
@Marieke_5000 wrote:
Het verbaasde mij eerlijk gezegd dat Wietse en Neeltje nog bij elkaar zijn.
Mij ook! Vind ze niet echt passen maar oke…
Ze waren wel allemaal rigoreus aan het verbouwen op de boerderijen zeg! Was ook wel nodig bij de meesten he…
@knipoogje1983 wrote:
ik vond het vooral wel leuk om te zien dat wietse en neeltje nog bij elkaar zijn! dat hadden er volgens mij niet zo veel gedacht
Nou idd dat had ik echt niet verwacht, Peter en Hanneke keek ik overigens niet van op…had ik wel verwacht eigelijk.
Ben benieuwd naar de nieuwe boeren van volgende week.
@jet1981 wrote:
@Marieke_5000 wrote:Het verbaasde mij eerlijk gezegd dat Wietse en Neeltje nog bij elkaar zijn.
Mij ook! Vind ze niet echt passen maar oke…
Ze waren wel allemaal rigoreus aan het verbouwen op de boerderijen zeg! Was ook wel nodig bij de meesten he…
maar je vind ze niet bij elkaar passen op de beelden die je op tv gezien hebt… wie weet passen ze juist wel goed bij elkaar: wietse die neeltje nodig heeft om wat losser te komen, en neeltje die misschien wat rust van wietse over kan nemen.
ik vind het helemaal niet zo’n verkeerd stel :mrgreen:
Ik vond het weer even helemaal leuk, even terugblikken op de boeren van vorig jaar.
Ja wietse en neeltje (vind blond trouwens leuker bij haar) had het ook niet verwacht!
Wel leuk, veel boeren gaan samenwonen en verbouwen en idd een baby. (Hub zei meteen al, nou die heeft er geen gras over laten groeien :lol: )
Wat een schatje. :inlove:
En dat stukje van boer Jan heb ik gemist, daar dus ook een baby op komst?
Wietse is in het echt niet zo stil hoor.
Heeft gewoon een beetje camera vrees.
Ik vind ze wel bij elkaar passen eigenlijk.
Ja, was een leuke aflevering!
Heel leuk, ook die stellen allemaal.
Kijken jullie?
De vriendin van een collega is dus door boer Frank uitgekozen voor een speeddate (Berber).
Ja, ik kijk.
berber lijkt leuke meid
Ik keek ook!
Tjonge wat vond ik annemarie lauw reageren zeg op die brieven :thumbdown: Dacht echt: je mag wel wat blijer zijn met alles. Ze reageerde zo zakelijk ofzo.
Voor de rest, leuke aflevering Zo, een boer met 1029 brieven :shock: Zoveel is er nog nooit geweest :mrgreen:
En we moesten stiekem wel even lachen om de boer met twee brieven. ‘Twee maar?’ Zegt die ook nog :mrgreen:
Ik ben benieuwd naar volgende week met de speeddate :thumbup:
:o ik ben het gister helemaal vergeten!!! :wall:
@Mutsie86 wrote:
@janet76 wrote::o ik ben het gister helemaal vergeten!!! :wall:
:mrgreen: Hoe kan dat nu?
Ja dat vraag ik me ook af, wou het zo graag kijken, steeds aan gedacht en dan komt het en toch vergeten…zoo dom! :oops:
Kun je het niet terug zien?
Ik ken het wel :mrgreen: naja ik kijk dan al dagen uit naar een bepaalde serie en dan val ik na een paar minuten in slaap :oops: Zo stom :?
Was wel weer een leuke aflevering gisteren. Ben ook heel benieuwd of diegene die nu de 1ste keus zijn, het ook worden.
En die geitenboer (zit nog niet zo in de namen) :shock: , meer als duizend brieven :shock: .
En dan het voorstukje voor volgende week: ‘ik zie ik zie, wat jij niet ziet…een lekker ding’ :sick: . Gatver, volgens mij is dat een enorme gladjakker.
Frans is de geitenboer. Ben ook benieuwd.
Wij begrijpen alleen niet dat hij uitgerekend die vegetarische vist uit ontzettend veel brieven, terwijl hij een vleesliefhebber is.
Had het wel verwacht dat de 3 broers eruit zouden liggen. Al vind ik 2 en 4 brieven toch wel erg sneu. Ik hoop dat er een ware tussenzit, want daar is het om te doen, niet om aantal.