Boer zoekt vrouw

ik ben benieuwd naar het speeddaten!

Het leukst vind ik eigenlijk altijd de logeerpartij :lol:

zo zeg… Gijsbert!!! (waar is die kwijlende smiley als je 'm nodig hebt???)

Boer Frank met zijn 1000 brieven was natuurlijk ook leuk, maar een beetje jong he.

Ik heb wel echt zitten genieten hoor. Heerlijk programma, elk jaar weer!

Moet ook wel kijken, anders heb ik niets om over mee te praten hier hahaha!

oh ik vind Gijsbert ook de leukste :mrgreen: :drool: Yvon zei: haal maar een kruiwagen! Liep die weg, haar naar achteren haha dacht, lekker stoer!! :mrgreen: :wink: :smiley:

Ik vind die duitse boer zo’n kwal, getsie krijg de kriebels van hem :shifty:

En Frank is dan wel van mijn leeftijd, maar vind hem helemaal niet leuk.

En dan het voorstukje voor volgende week: ‘ik zie ik zie, wat jij niet ziet…een lekker ding’ . Gatver, volgens mij is dat een enorme gladjakker

dit vondt ik ook vreselijk :sick:

en net als wat Mutsie86 zegt die gijsbert :slight_smile:

wel vindt ik zelf persoonlijk die boer met de boerderij net in duistland vreselijk praten :oops:

maar ook wij zitten op zondag avond te kijken en de logeer partijen vindt ik zelf ook het leukste :lol:

vind frank en gijsbert leukkk :thumbup: :thumbup: :thumbup:

die duitse vind ik ook wel een beetje een verwaande kwast hoor… :naughty:

@wannie wrote:

vind frank en gijsbert leukkk :thumbup: :thumbup: :thumbup:

die duitse vind ik ook wel een beetje een verwaande kwast hoor… :naughty:

Ja eens, krijg een naar gevoel bij die man… gaan mn nekharen van overeindstaan… :think:

ja idd dat is het goede woord… het voelt niet goed bij die kerel… :naughty:

Weer genoten van de aflevering.

Arme broers, zo weinig brieven.

Ik vind Frank en Gijsbert het leukste :lol:

Ga weer elke week ervoor zitten :smiley:

@hendrika wrote:

En dan het voorstukje voor volgende week: ‘ik zie ik zie, wat jij niet ziet…een lekker ding’ . Gatver, volgens mij is dat een enorme gladjakker

dit vondt ik ook vreselijk :sick:

en net als wat Mutsie86 zegt die gijsbert :slight_smile:

wel vindt ik zelf persoonlijk die boer met de boerderij net in duistland vreselijk praten :oops:

maar ook wij zitten op zondag avond te kijken en de logeer partijen vindt ik zelf ook het leukste :lol:

Ja, vreselijk dat accent :sick: . Schijnt ook niet zo’n sympatieke vent te zijn. Kan me daar wel iets bij voorstelen. En dan dat ie alleen wilde weten of ie door was of niet :roll:

Vind Frank en Gijsbert ook de :drool: van het stel. En die broers, wel heel sneu. Maar wie weet zit er tussen die 2 of 4 wel de ware. Dan zal het hun een worst wezen.

Ze stonden allemaal in het boekje van de tros, als ik afga op uiterlijk vind ik Marcel de leukste :thumbup: :inlove:

Jaaa Gijsbert en Frans

Ghehe grappig die reacties :mrgreen:

Die duitse boer… vreselijk idd! :shifty:

Vanavond weeeeer!!! :clap:

@wannie wrote:

ja idd dat is het goede woord… het voelt niet goed bij die kerel… :naughty:

Ik vind hem ook helemaal niks. Krijg een apart gevoel van die man (en dan niet in positieve zin). Ik had dat ook al bij die voorstelfilmpjes.

Ik ga wel weer kijken dadelijk! Zit er al klaar voor eigenlijk.

Mijn man zegt net dat hij hem grappig vindt :roll:

die Gijsbert vind ik het leukste en eerlijkste overkomen, daarna Frank. Alhoewel ik dat ook weer niet een echte vent vindt…

En dan die kerel die steeds over kinderen begint… Krijg ik een beetje kriebels van.

@Pumba wrote:

Mijn man zegt net dat hij hem grappig vindt :roll:

mannenhumor blijkbaar? :think: :wink:

Jemig zeg, ik moet geloof ik nog even wennen aan de personen van dit jaar :shifty: Die Richard is een engerd, en ik versta hem de helft van de tijd niet.

Annemarie, tja, wat zal ik daar van zeggen. Kan geen hoogte krijgen van haar, net zo min als van haar smaak wat mannen betreft :shifty:

Gijsbert is wel leuk! Frank (? de geitenboer in elk geval) ook wel, haha die rode wangen waren wel cute.

En Marcel… een beetje té zachtaardig als je het mij vraagt… kan me niet voorstellen dat hij ooit iets onaardigs of negatiefs over iemand zal zeggen. Maar hij zoekt vooral een vrouw die voor hem wil baren :silenced:

@Drella wrote:

Maar hij zoekt vooral een vrouw die voor hem wil baren :silenced:

:mrgreen: Dat dacht ik ook al, die vraag bleef terug komen.

En die ene meid die bij Frank vandaan kwam: het is alsof ik 'm al een half jaar ken. Gesprek: hij: dus, zij: dus, hij: ja, zij: ja… Was een boeiend gesprek volgens mij :mrgreen:

Ik zal morgen mijn collega eens vragen of ze meer weet over Berber bij Frank, maar waarschijnlijk niet, want de deelnemers mogen natuurlijk niets vertellen.

Berber vind ik leuk! Ik vind haar wel bij Frank passen :smiley: (heerlijk objectief oordelen is dat altijd he, op basis van een paar tv beelden :lol: )

Ik vind alle vijf wel leuk, niet een bij van wheee gatver neee…

Vind het meevallen met Richard, hoor. Wel duidelijk dat zijn dames uit een bepaalde groep komen; zelfverzekerde, succesvolle zakenvrouwen, zo zal ik 't maar zeggen.

Alleen vond ik wel beetje … eh, hoe zeg je dat… die Marcel wilt idd binnen een jaar vader worden, zo blijkt het, haha iedereen denkt hier hetzelfde over. Zo opvallend, maar de kro heeft hier ook aandeel aan, die monteren uitgerekend dat erin.Want het was niet 5 (boeren) x 5 (potiëntele partners) x 5 minuten, maar fracties ervan.