Boer zoekt vrouw

Marcel: Zaaddonor zoekt Baarmoeder :sick:

Richard: Verstokte puber zoekt aandacht:roll:

en de rest vind ik wel leuk om te naar te kijkenf! :mrgreen:

ik vind marcel helemaal niet zo erg eigenlijk… :think: hij was in zijn oproep al duidelijk dat hij toe is aan een gezin, en tja, dan is het logisch dat hij wil weten of ze kinderen willen of niet…

richard vind ik vooral erg lachwekkend. hij is zo slijmerig dat het gewoon grappig wordt vind ik. benieuwd hoe het volgende week is want in het voorstukje klaagde volgens mij een van zijn vrouwen over geen aandacht :slight_smile:

frank: jaaaa die vind ik leuk! vind dat een leuke jongen om te zien, en vond hem ook gewoon leuk overkomen.

gijsbert: ook al zo’n leukerd! een lekker spontane man

annemarie: tja, daar ben ik nog niet helemaal over uit. wel grappig dat zowel zij als frank beide een bekende uitnodigen voor de volgende ronde!

@knipoogje1983 wrote:

ik vind marcel helemaal niet zo erg eigenlijk… :think: hij was in zijn oproep al duidelijk dat hij toe is aan een gezin, en tja, dan is het logisch dat hij wil weten of ze kinderen willen of niet…

Mee eens, ik vroeg ook bijna meteen aan hub offie wel een kinderwens had. Anders was de date niet doorgegaan :mrgreen: :oops: Ik snap Marcel dus wel, vooral als zijn wens er al jaren is.

Ik vind Annemarie echt zo :thumbdown: Zit niets geen spontaniteit in. Of ik vergelijk haar teveel met Agnes. Moet ik ook niet meer doen dan :eh: :think:

Sommige vrouwen kon je van te voren al weten: Jij zit erbij! 8) Soms weet je dat gewoon! Maar sommige boeren kozen ook vrouwen waarvan ik dacht: nou zeg, zit toch wel een leukere bij :oops:

Ben benieuwd volgende week. Als Diana al klaagt over geen aandacht krijgen van Richard :mrgreen: Dan zal hij vast teveel met zijn Maxima bezig zijn :mrgreen:
Ben benieuwd volgende week. Als Diana al klaagt over geen aandacht krijgen van Richard Dan zal hij vast teveel met zijn Maxima bezig zijn

:mrgreen:
ja, slim voorstukje... iedereen wil natuurlijk jaloerse vrouwen zien 8)

Die Richard :sick: Komt over als een zelfingenomen kwast.. weet natuurlijk niet
of dat waar is.. maar ieeuw.. Ik heb sowieso een hekel aan mensen die bij
de eerste ontmoeting heeeel dicht bij iemand gaan staan, proberen heel indringend
in de ogen te kijken en zelfs aanraken.

De rest vind ik denk leuke boeren :thumbup:

oeee daar hou ik ook niet van nee. Zo’n iemand moet al helemaal niet in mijn aura gaan staan. Dan doe ik altijd een stap naar achteren :mrgreen:

Tot nu toe vind ik het nog niet top… Ik vond de afgelopen 2 series leuker, de boeren ook…

Misschien moet ik er nog aan wennen…

@sabje373 wrote:

Tot nu toe vind ik het nog niet top… Ik vond de afgelopen 2 series leuker, de boeren ook…

Misschien moet ik er nog aan wennen…

dat heb je wel snel gezien al :think:

Ik vind die Richard ook een beetje een engerd. Ik krijg het gevoel dat ie diepzinnig probeert te doen, maar het niet meent. En ik weet niet of iedere vrouw het fijn vindt om ‘‘een lekker ding’’ genoemd te worden. ‘‘Een mooie vrouw’’ klinkt toch iets subtieler, meer complimenteus, meer passend bij de leeftijd van ‘‘zijn’’ vrouwen. Maar goed, ik zit daar gelukkig niet!

Annemarie moet 's een beetje loskomen, ze lijkt me heel aardig, maar een beetje vastgebakken is ze wel.

Gijsbert is leuk, Frank ook, maar nog wat jong ofzo.

En Marcel zoekt idd een baarmoeder, whahaha. Alhoewel de vraag wel logisch is, hij heeft kennelijk een grote kinderwens. Ik stelde um ook hoor, aan manlief, toen we elkaar nog maar kort kenden. Maar niet tijdens de eerste date! En we zien natuurlijk lang niet alles hè!

Ik probeer het via uitzending gemist te zien.

Maar dat kuk ding blijft nu en dan hangen… bufferen ofzo… :wall:

Misschien via de website van Bzv proberen?

@Flier wrote:

Misschien via de website van Bzv proberen?

Ja dat werkt! Super!!!

Frank blijft wel een schatje :inlove: , vond het wel leuk om te zien dat hij in een keer verlegen werd bij dat meisje die hij al kende :smiley: ook wist hij niets zinnigs te zeggen bij Berber. Je merkte dus echt wie hij hij het leukste vond, daar werd hij verlegen en liep het gesprek meteen niet zo lekker.

Berber vind ik wel een leuke meid, maar volgens mij is ze iets te mondig voor hem :wink:

Richard, :sick: :sick: :sick: :sick:

Wat een vies mannetje is dat zeg. Hij zat die vrouwen gewoon met zijn ogen uit te kleden en idd dat hij meteen zo dichtbij kwam :hand:

Hij heeft allemaal dezelfde types, allemaal een beetje “tutjes” die een goede baan hebben. IK vraag me echt af hoe die vrouwen het zullen vinden als hij op de boerderij is en blijkt dat hij echt een boer is :wink:

Marcel, die zoekt zekerheid gaf hij toe. Hij heeft er 2 vrouwen bij zitten die al kinderen hebben dus die kunnen al zwanger worden. Die Ksenia zal het wel worden die had precies dezelfde wensen en ze wil gewoon dat haar zoontje een nieuwe papa krijgt :silenced: (kwam op mij echt over dat ze een relatie wilde om onderhouden te worden).

Verder vind ik hem een beetje een softie…

Annemarie, tja ik weet echt niet wat ik van haar moet vinden. De mannen die ze had uitgekozen leken niet op de eerdere foto zei ze… dat is toch gek dat alle mannen (behalve die harrie) er anders uit zagen… zou ze niet goed gekeken hebben naar de foto’s.

Die ene jongen (adriaan?) die was gewoon aan het solliciteren om boer te worden, en toch heeft ze hem door laten gaan dat snap ik echt niet…

Gijsbert, ik snap niet dat ze hem en zijn dates zo ongemakkelijk onder een boompje hebben gezet. Hij heeft volgens mij wel leuke meiden uitgezocht voor de speeddates.

Heeft hij die vegetarier nu door laten gaan?

Ooeehh bah, die Richard daar krijg ik echt de rillingen van (en niet op de positieve manier…)

Hub zei al: die vent ziet eruit alsof hij niet te vertrouwen is.

En eerlijk waar, als hij dat ‘ik zie ik zie…’ tegen mij had gezegd, had hij meteen naar de tandarts kunnen gaan voor een nieuw gebit :mrgreen:

Nee, doe dan die Gijsbert maar.

Lijkt me een leuke gast!

Ligt het aan ons of zijn we de enigen die Richard in verte beetje op David Hasselhof vonden lijken…

(of het nou positief of negatief bedoeld is, laat ik even in het midden)

@salt wrote:

Ligt het aan ons of zijn we de enigen die Richard in verte beetje op David Hasselhof vonden lijken…

Jaaaa, dat issum!

Ik zei gisteren al tegen hub dat ik hem op een amerikaanse acteur vond lijken, maar ik kon niet goed plaatsen wie.

Hij zou in een één of andere vage soap ook niet misstaan (als slechterik wellicht :wink:

Oké, ik heb weer genoeg gezeurd.

Hij zal zijn goede kanten ook wel hebben…)

@Esseke wrote:

@salt wrote:

Jaaaa, dat issum!

Ik zei gisteren al tegen hub dat ik hem op een amerikaanse acteur vond lijken, maar ik kon niet goed plaatsen wie.

Hij zou in een één of andere vage soap ook niet misstaan (als slechterik wellicht :wink:

Achterkant, onderkant, bovenkant.

@ollie wrote:

@Esseke wrote:
@salt wrote:

Jaaaa, dat issum!

Achterkant, onderkant, bovenkant.

Hihi :mrgreen:

@Drella wrote:

Berber vind ik leuk! Ik vind haar wel bij Frank passen :smiley: (heerlijk objectief oordelen is dat altijd he, op basis van een paar tv beelden :lol: )

Dat vind ik ook hoor :mrgreen:

En…?

Wat vinden jullie van BZV zoals het nu is met de 5 boeren?

Ik heb nog geen favoriete boer.

Maar die Annemarie, daar is romantiek nog 't verst te zoeken van alle vijf.

Nou he… echt een boerin. Wat een koele kikker zeg.

Ik vind die Richard niet echt een engerd eigenlijk, wel een beetje een apart typje (maar zeker ook wel een mooie vent!). Dat hij vrouwen met een goeie baan uitgekozen heeft zal ook wel aan de leeftijd liggen denk ik. De meeste mensen zijn dan toch wat meer gesetteld enzo.

Die Marcel vind ik wel echt een griezel… brrr daar moet je toch niet aan denken zeg…kinderen :sick:

Ach ja, zolang die vrouwen hem aantrekkelijk vinden he :wink: Dat hoef ik ook niet te begrijpen. Vind het juist wel leuk dat hij vrouwen met kinderen koos, maken die ook eens wat meer kans ipv minder zoals normaal.