nou
ik denk niet dat ik dit seizoen persé elke aflevering WIL zien zoals ik dat voorgaande seizoenen wel had. Vind het gewoon niet zo bijzonder.
ik vind het weer leuk.
nu al weer beneiuwd naar volgende week en wat de oorzaak is van de ijzige stilte bij frank!
dacht dat het daar juist een hele gezellige boel zou worden.
vind richard een vervelend accent hebben, maar voor de rest wel leuk.
haha… die boerin…
Yvonne: tsja… waar gaan jullie over praten, want in een relatie gaat het wel om meer dan alleen maar koeien en kazen…
:shock: :shock: Die ogen van haar… denkend “wat dan, wat dan? waar gaat een relatie over dan”…??? :shock: :shock:
Ik ben benieuwd of Harry haar warm genoeg vindt.
Richard vind ik ook een beetje engig… en die Dortmundse… die denkt “hij is van mij”…
ik vind het weer leuk hoor…
Frank is volgens mij TE leuk… Denk dat alle drie de vrouwen hem willen en dus de rivaliteit is goed te voelen!
Ik vind dit seizoen wel wat minder… deze boeren hebben geen van allen echt iets wat het leuk maakt
Boer frank lijkt in een keer af te knappen op Berber. Anita maakte ook al zo’n rare opmerking over berber en bij de preview zag je ook dat het tussen die 2 niet echt lekker loopt.
Boer Marcel, tja een mooie badkamer heeft tie wel :thumbup:
Maar wat een softie zeg, de sfeer is daar ook een beetje vreemd.
Boerin Annemarie, tja die zoekt gewoon een knecht een hulpje want echt diepgaand zijn die gesprekken niet. Ze is pas in haar ellement als ze de kalfjes kan voeren of tussen haar kaas staat en daar praat ze vol over…
Bij de preview zien we zelfs johannes met een reactie op het spelletje wat ze doen dat hij andere vragen had verwacht. En die Johannes mag volgens mij al blij zijn dat hij mag logeren want ik vind het maar een engerd met die rare “Ja” van hem…
Boer Richard, viel me deze keer juist mee…
Vind het wel gek dat hij Susan heeft uitgekozen want hij was alleen maar tegen heidy aan het praten en later gaf hij ook aan dat zijn engels niet zo goed is. (pauline die vorige week zelf weggaan is, was volgens mij zijn 3e keus voor de logeerpartij).
Boer Gijsbert, jeetje wat heeft hij troep op zijn erf. Mijn opa’s en oma’s waren vroeger ook boer en mijn ouders wonen tussen de boeren maar bij niemand is het zo’n troep.
Ik vond hem echt tegenvallen deze keer. Leuke vent om te zien maar weinig inhoud.
Ik vond Richard gisteren ook erg meevallen. Hij leek ook veel meer op zijn gemak.
Wat was alles netjes bij Marcel!!! Wow zeg! Verder is hij inderdaad wel een beetje een softie.
Bij Gijsbert daarentegen lag alles goed vol Hij zei er zelf ook iets over hè. Weet niet meer precies wat, iets over teveel bewaren geloof ik…
Ik had ook andere vragen verwacht Tja, van je eventuele toekomstige partner vind zij het nu eenmaal belangrijk om te weten of hij voor roodbont of zwartbont gaat… Ach misschien zijn dat vragen om in te komen :think: (hoewel ik verwacht dat het allemaal dat soort vragen zullen zijn…)
ik vind het wel weer leuk om te volgen, toch?
Ik vond het voorstukje voor volgende week wel leuk, dat ze allemaal stil zijn en dat de meiden dan steeds moeten giechelen en een boze boer
@Mama_jeanet wrote:
Boer Gijsbert, jeetje wat heeft hij troep op zijn erf. Mijn opa’s en oma’s waren vroeger ook boer en mijn ouders wonen tussen de boeren maar bij niemand is het zo’n troep.
Ik vond hem echt tegenvallen deze keer. Leuke vent om te zien maar weinig inhoud.
Whahaha, dat was het eerste wat ik ook dacht. MÃ n, ruim die troep eens op. Vanuit mijn werk kom ik nogal eens op boerenbedrijven, heb vroeger ook stages gedaan op boederenbedrijven, maar 't is lang geleden dat ik zo’n zooitje op een boerderij zag.
De logeerpartijen zijn wel altijd het leukst, vind ik. Dan zie je de boeren in hun eigen omgeving. En dan die dames tussen de beesten, heerlijk om te zien.
Ik vond Richard nu toch wel leuker dan de vorige keren, maar nog steeds vind ik het een vreemde vogel. Ik vind hem ook zo moeilijk te verstaan!
Wel een mooie Limburgse hoeve, van Marcel. Als hij er niet bij hoorde, wilde ik daar zo wel wonen

Ik vind Marcel juist een leuke vent. Volgens mij issie erg lief en goed voor een vrouw.
Richard viel me dit keer reuze mee. Ik vond hem eerst zo’n glibber, maar begin steeds anders over hem te denken. Ik denk dat de amerikaanse er als eerst uit gaat.
Annemarie, oh ik blijf haar echt 10 keer nix vinden. Die enge ogen, koele houding. Nee vind haar echt niet leuk overkomen. En de leukste jongens heeft ze niet gekozen :mrgreen:
Gijsbert, leuke hond heeft hij 8) Vind zijn vrouwen ook wel leuk.
Frank, deze aflevering niet zo op hem gelet.
koffie, check.
lekkers, check
kussentje, dekentje, check
afstandsbediening, check
Showtime!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :mrgreen:
Joepie, t begint :lol:
O wat een boer niet kent :lol: Die mannen bij Annemarie :snooty:
Gezellig bij Frank :mrgreen:
Inderdaad! Hij bleef er maar over doorgaan he? Ik denk ineens dat het toch niks word tussen hem en Berber :mrgreen:
Marcel kiest dus niet voor Marita :mrgreen:
Ik had BZV wel opstaan maar was tegelijkertijd ook aan het lezen dus ik lette niet helemaal goed op. Wat gebeurde er nu precies tussen Frank en Berber? Opeens had ik zoiets van: he, het is daar niet meer zo gezellig maar heb dus gemist wat… :wall: :mrgreen:
Dat zei ik ook meteen, Marita gaat weg :mrgreen:
Maar goed… eigenlijk is het wel duidelijk welke vrouw er overblijft :silenced:
Dat is al paar jaar zo… degene die de brief in het begin mag voorlezen. :silenced:
Annemarie, jakkes krijg straks nog een hekel aan dr. Wat hebben wij haar uitgelachen hier :oops: :mrgreen: :lol: Nee ik mag d;r echt niet. Koele kikker.
Frank: ja die is wel uitgekeken op berber :thumbdown: Gok ik zo. Maja hij zeefde er wel over door. Ik zou denken: Ok jij eet geen vlees, prima. :thumbup: Ieders eigen keuze.
Marcel: Ach gossie, de broedhaan :lol: Toch vind ik hem een schatje. Hij zorgt goed voor zijn vrouwen!
Gijsbert: Lijkt me gezellig daar. Vind ik nog steeds een leuke boer.
Richard: Susan kan wel inpakken Gok ik weer :lol:
las op een ander forum dat die boederij niet zijn boederij is, maar dat hij er bedrijfsleider is. Wat daar van waar is?
een discussie over haar vegetariër zijn. (volgens mij zeg je dat niet zo, maar kom even niet op het juiste woord)
Hij deed ook net of hij het niet wist, dat vond ik wel raar, stond toch gewoon in haar brief. Hij heeft het er zelfs over gehad met de andere boeren tijdens de speed-date.
@Pumba wrote:
Marcel kiest dus niet voor Marita :mrgreen:
whaha dat zeiden wij ook tegen elkaar…
Enne… we lachten ons slap toen ie die kamer in kwam in zn onderbroek. En ook nog iedereen bij langs ging te zoenen :lol: :lol: