Boer zoekt vrouw

Dan zou Frank dus wel voor Berber kiezen als het weer net zo gaat als voorgaande jaren met het voorlezen van de brief :think:

Moest wel lachen dat Marcel ineens in zijn boxershort binnen liep bij de vrouwen :lol:

Tegelijk :lol:

Hoe hij ook tegen dat kozijn leunde in zijn boxer :smiley:

@angelbaby wrote:

een discussie over haar vegetariër zijn. (volgens mij zeg je dat niet zo, maar kom even niet op het juiste woord)

Hij deed ook net of hij het niet wist, dat vond ik wel raar, stond toch gewoon in haar brief. Hij heeft het er zelfs over gehad met de andere boeren tijdens de speed-date.

dat was zij dus wel. Ik zei al tegen hub, dat wist hij toch? Maar zat dus te twijfelen of dat dit meisje was. Ja dus :?

@angelbaby wrote:

Hoe hij ook tegen dat kozijn leunde in zijn boxer :smiley:

sexy toch :mrgreen: :lol:

Hij had gelukkig een boxer en niet zo’n ouderwetse slip :lol:

of erger nog… een lange onderbroek :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

@Mutsie86 wrote:

@angelbaby wrote:
een discussie over haar vegetariër zijn. (volgens mij zeg je dat niet zo, maar kom even niet op het juiste woord)

Hij deed ook net of hij het niet wist, dat vond ik wel raar, stond toch gewoon in haar brief. Hij heeft het er zelfs over gehad met de andere boeren tijdens de speed-date.

dat was zij dus wel. Ik zei al tegen hub, dat wist hij toch? Maar zat dus te twijfelen of dat dit meisje was. Ja dus :?

Dat was toch een van die dames van Gijsbert?

Klopt, vond ik ook maar raar van Frank. Hij wist het toch wel en was zelfs verbaasd dat hij uitgerekend haar uitvisde uit die honderden dames die wèl vlees lusten. Dus ze moet iets bijzonders hebben, dat merken we wel vanzelf.

Marcel, ik gok toch dat hij voor Annemarie gaat (zo heet die ene met rode trui en korte kapsel toch?) Idd grappig zo aan het eind. Vond meevallen dat hij gewoon zegt dat hij het zou accepteren als er geen mini-Marcel komt.

Gijsbert, kan niet anders zeggen dat het daar gewoon gezellig is! (maar wel opvallend dat die avond iedereen aan tafel in het grijs was)

Annemarie, ik denk dat zij voor die blonde gaat, hoe heet die ook alweer, die niet Christelijke, maar andere. Johannes? Maar idd, we kunnen niets peilen hoe ze denkt of voelt. Vond haar ook wat koel ja.

Richard, ik weet het niet zo hoor met Susan, dat ze als eerste kan inpakken, ze heeft ook zo haar charmes. En hij had toch over dat men snel kan leren etc.

@sensje wrote:

@Mutsie86 wrote:
@angelbaby wrote:

Dat was toch een van die dames van Gijsbert?

Ik twijfel nog steeds :lol:

Ik dacht ook meteen: dat was toch één van de meiden van Gijsbert? (mbt vegetariër zijn).

Maar bij Gijsbert werd ook de broef van Femke toen uitgelicht ivm het hebben van een kindje.

Nu twijfel ik ook, haha…

Hehe ik vond het weer meesterlijk

Richard, hij lijkt me wel eigenaar, er zal toch echt wel screening e.d. plaatsvinden zodat er gee leugens e.d. rondkomen?

Verder vind ik die grijs/blonde die het eten had gemaakt niet zo. Beetje carrieredametje. De andere ook die vandaag binnenkwam, maar wel zo een beetje vrouw van de wereld, maar alleen nog een man.

gijsbert, wat een rotzooi! Heeft die man geen woonkamer? Maarre…het blonde moedertje zet ik op in. :mrgreen:

Marcel, gaat voor de dame in rood, de wat kleinere. Denk ik, vind ik er bij passen. De andere vind ik wat zeuren en de poolse? te verlegen.

Frank., typisch gevalletje niet handig aangepakt. Prima als je wil discussieren, maar iemand leren kennen doe je niet echt op die manier. Bybye Berber.

annemarie…pff dat is zelf net een man. Wel leuke eerlijkheid, hou ik wel van. Maar weinig vrouwelijks aan. Harry lijkt erg gecharmeerd, maar of dat de ware gaat worden?

vond het al met al weer een heerlijke aflevering.

ik vind Gijsbert een beetje vies…

ieks… die nagels ! :sick: :sick:

wat een leuk programma toch…

Richard: k heb er een vreemd gevoel bij. ik vind die amerikaanse vrouw het beste bij hem passen. voor zover ik daar ook maar een idee bij kan hebben dan. :mrgreen:

Marcel: beetje vrouwelijk typje. :silenced:

Frank: ben benieuwd hoe dat loopt, ik heb zo’n gevoel dat hij nog wel eens een dominant mannetje kan zijn.

Gijsbert: :think: zou hij een vrouw zoeken of huishoudster? :wink:

Annemarie: zeker koel typje, maar ergens vind ik t ook wel weer grappig. ze weet in ieder geval wat ze wil. Toen ze haar vroegen met welk gevoel ze naar bed ging na een avondje kletsen met de mannen gaf ze een soort van antwoord…ja gevoel, ik heb er nu wel genoeg van…of iets wat daar op leek. :mrgreen:

En Annemarie eet echt als een boer, vergat ik nog even.

Met haar zou ik niet willen dineren…

Maar ja, ze is òòk een boerin, dus het is haar vergeven :silenced: :mrgreen:

Oooowwh!

Ik vergeet het elke keer (net als alle andere tv programma’s),

wordt het overdag ook een keer herhaalt? En zo ja wanneer?

@salt wrote:

En Annemarie eet echt als een boer, vergat ik nog even.

Met haar zou ik niet willen dineren…

Maar ja, ze is òòk een boerin, dus het is haar vergeven :silenced: :mrgreen:

wat grappig dit zei ik dus ook gelijk :lol: ze is aan het slootgraven hoe ze de lepen en vork vast hield als ze dat hier aan tafel doen zeg ik dus altijd we eten rustig sloten graven kan straks wel :oops:

volgens mij op dinsdagmiddag… weet het alleen niet zeker :shifty:

Oh was dat een vrouw van Gijsbert… Dan heb ik dat door elkaar gehaald…

Ik heb bzv ook wel eens op maandagmorgen terug gekeken.