Ik moest verschrikkelijk lachen toen een van die mannen van Annemarie zei :ïk ben niet wereldvreemd, maar ik had nog nooit van dat toetje gehoord" of iets in die strekking. Ik had echt iets van duh! :wall: Volgens mij is tiramisu toch echt wel ingeburgerd in nederland. Elke supermarkt verkoopt er wel een variant van. In mijn ogen wel wereldvreemd dus en Annemarie heeft er zelfs drie om zich heen :lol:
@Mutsie86 wrote:
@angelbaby wrote:Hoe hij ook tegen dat kozijn leunde in zijn boxer![]()
sexy toch :mrgreen: :lol:
Pure horror!! :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Het was weer leuk!
Gijsbert denk ik met de meid die al een kind heeft, die vind ik wel leuk passen!
Frank en Berber zal het wel niet gaan worden, ik vind die Anita ook niet zo dus ik denk die andere blonde, Judith?
Marcel in zn boxer, niet erg charmant maar oke… Ik denk dat hij voor die kleinere vrouw gaat kiezen, die past wel goed bij hem vind ik. Die oudere zal er toch wel uitgaan, ondanks dat hij het wel oke vind dat er dan geen kind meer bij zal komen.
Annemarie, moeilijk… Ik vind zelf Harrie wel de leukste, maar kan nog niet echt zien welke van de 3 nou echt bij haar past.
Richard, vind ik Susan toch de leukste passen, die andere 2 vind ik van die kakvrouwen, mja misschien past dat juist ook wel bij hem. Maar wel ontzettend leuk hoe Susan over m praat, die is echt al smoorverliefd!
Weet nog niet alle namen, ben daar zo slecht in…
Gijsbert vind ik erg leuk met die blonde vrouw (uit Friesland) die een kind heeft.
De mannen van Annemarie vind ik helemaal niks, Annemarie zelf vind ik ook niks…hoe ze zat te eten ook (zucht!)Ik denk dat ze gaat voor die met die zwarte krullen.Johannes (vind ik zo’n sukkel…al vind ik ze dat allemaal bij Annemarie, Johannes staat toch wel op 1) gaat ze als eerste weg sturen denk ik.
Frank en Berber vond ik wel leuk, maar weet niet of dat er nog inzit :lol:
Marcel zal denk ik gaan voor die kleine vrouw met dat korte haar.
Richard zal denken Suzan als eerste weg sturen, nog geen idee wie van de andere 2 vrouwen hij zal gaan kiezen.
Ik zal me volgende week even wat meer in de namen van de vrouwen gaan verdiepen…
@hendrika wrote:
@salt wrote:En Annemarie eet echt als een boer, vergat ik nog even.
Met haar zou ik niet willen dineren…
Maar ja, ze is òòk een boerin, dus het is haar vergeven :silenced: :mrgreen:
wat grappig dit zei ik dus ook gelijk :lol: ze is aan het slootgraven hoe ze de lepen en vork vast hield als ze dat hier aan tafel doen zeg ik dus altijd we eten rustig sloten graven kan straks wel :oops:
Haha, ja inderdaad.
Ik zei tegen hub, ‘Ze praat nog net niet met haar mond vol…’
En hoppa, daar ging ze al! :shock:
Ik ben getrouwd met een boer en hÃj eet niet eens zo.
Nee echt vreselijk :lol:
Ik heb wel erg gelachen zeg, die Annemarie is gewoon echt een boerin zeg, mijn hemel.
En dan die vent die idd zei dat hij ‘bestwel wat gewend was’ maar nog noooit van tiramisu gehoord, ik lag echt helemaal in een deuk, hilarisch!
En eh die ene in zn boxershort een nachtzoen geven… :shock: Hoe bedenkt ie het, wat ongepast zeg.
En als ik Berber was zou ik er wel flink op afgeknapt zijn, wat een hork zeg.
En Frank en Suzan, ik vind het echt raar dat ze niet gewoon engels praten met zn allen… niet netjes en sneu voor haar!
Ik kan me wel voorstellen dat ze bij Frank Nederlands spreken, ze willen Frank beter leren kennen en ja dat doe je volgens mij toch het beste in je eigen taal. En ja je zit daar toch echt voor jezelf, dus kan me voorstellen dat ze niet om een ander Engels gaan praten tegen Frank en elkaar.Sneu is het wel voor Suzan, maar ze heeft zichzelf opgegeven.
Frank? Volgens mij heet de beste boer Richard toch?? Of mis ik nu iets?
@Reat wrote:
Frank? Volgens mij heet de beste boer Richard toch?? Of mis ik nu iets?
Hahaha ja klopt ik bedoel idd Richard, reageerde op het bericht boven mij en nam de naam gewoon over…terwijl toen ik het typte ik wel dacht er klopt iets niet… :oops: :lol:
Oh ja, ik ben echt slecht in al die namen onthouden :oops:
Excuses voor de verwarring!
Tja ik vind het echt niet netjes, voor mij is dat iets wat je gewoon niet doet. Wellicht ook doordat ik van kinds af aan gewoon maar mn best moest doen om engels te brabbelen als de familie over was, zo doe je dat gewoon in mijn ogen.
Engels gaat de meeste mensen toch wel makkelijk af en de koetjes en kalfjes gesprekken die er tot nog toe uitgezonden werden konden volgens mij voor de gemiddelde carrierevrouw gemakkelijk in het engels.
Ik vind Marcel eigenlijk vrouwelijker dan Annemarie :silenced: :mrgreen:
@natasja wrote:
Ik vind Marcel eigenlijk vrouwelijker dan Annemarie :silenced: :mrgreen:
Ik heb bij Frank ook af en toe mn twijfels… DIe heeft ook ergens wel een vrouwelijke kant…
Is het zo dat diegene die de brief voorleest het m ook wordt? klopt het dat iemand dat hier zei? Bij boer Frank gaat het dan denk ik niet op, bij hem las Berber haar brief voor.
En volgens mij is het die van Gijsbert die vegetarisch was, en dat in haar brief had staan… dat was ook mijn 1e ingeving, maar nu begin ik ook te twijfelen.
Ghihi… ik vind m grappig blijven: :lol: :mrgreen:
@Flier wrote:
Is het zo dat diegene die de brief voorleest het m ook wordt? klopt het dat iemand dat hier zei? Bij boer Frank gaat het dan denk ik niet op, bij hem las Berber haar brief voor.
En volgens mij is het die van Gijsbert die vegetarisch was, en dat in haar brief had staan… dat was ook mijn 1e ingeving, maar nu begin ik ook te twijfelen.
![]()
Hahaha geweldig, als ik al voor hem gevallen was (lees goed he ALS) dan was ik nu wel afgehaakt… :lol:
Ik vind hem ook vrouwelijker dan Annemarie! :mrgreen:
Dat is waar ook, was idd bij Gijsbert ipv bij Frank.
Dat het bij Gijsbert al bekend was wie vegetarisch was.
Marcel ja idd, maar ik vind het alleen wel positief eigenlijk, die ‘onderbroekenscene’, want hij is wel zichzelf gebleven en voelt zich op zijn gemak.
fietfieeeeuwwwwww
Die Marcel, blijft een lekker ding he :lol: :lol:
En ik heb niet gezegd dat bij iedere boer zo is dat de briefleestert het word, maar voorheen is het toch ook al gebeurt dat dit wel het geval was
toen ik hem gisteren zo zag staan in zn boxer zei ik gelijk ok wat charmant met zn sokjes erbij aan :lol: maar 1 ding moet ik wel zeggen hij heeft wel een hele mooie boerderie.
en kwa annermarie deedt me een beetje denken aan jeltje de huishoudster in de serie mn dochter en ik
Annemarie; vorig week was haar moeder in beeld, die vond ik wel een warmere vrouw.
die marcel…zou niet mijn keus zijn :eh:
ben benieuwd hoe het verder gaat met Berber en haar boer :think:
@Flier wrote:
![]()
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: SEXY!!! Vond het al een vreselijke actie. Toen ie naar de vrouwen liep zei ik al tegen hub ‘hij gaat toch niet zoenen?’. En ja hoor :eh: . Even een broek aantrekken is toch niets te veel gevraagd? Denk ook dat Marita eruit gaat. Hij kan wel zeggen dat ie niet perse een kindje van zichzelf wil, maar ondertussen…
Annemarie is echt een aparte. Snap wel dat ze nog alleen is

Frank en z’n ‘graftak elende’. Maar denk niet dat Berber een kans maakt :think: .
Bij Gijsbert is het volgens mij wel gezellig.
Richard vind ik een stuk leuker. Dat ze niet in zijn kamer mochten komen :mrgreen: . Denk eerlijk gezegd dat Suzan weggaat. Taal lijkt me toch wel een barriere.
Wb eigenaar zijn, wat ik gehoord heb zitten er mede-investeerders in zijn bedrijf. En doet ie het samen met een paar duitse boeren. Mijn schoonvader is er toevallig een paar weken geleden geweest.