Boer zoekt vrouw

In dit geval ligt dit wel anders hoor, het is wel je melk/vlees die van een boerderij afkomt. Algemene hygiene is erg belangrijk, zeker op een boerenbedrijf.

Maar los daarvan staat dit topic vol over meningen over de boeren, daar mag de mijn toch ook wel bij?

Juist het diverse aan de boeren en hun bedrijven is zo leuk, dat is zeker de formule die het programma een succes maakt. Hadden ze het in een studio opgenomen was het lang niet zo succesvol geweest.

jammer dat sonja weg is! had het ook niet zien aankomen hoor, maar vind het bij hem wel duidelijk dat hij voor die poolse gaat…

frank: berber eruit: was eigenlijk wel te verwachten. Vind die andere 2 ook beter bij hem passen.

gijsbert: yvonne eruit, ook dat was wel te verwachten. vind die blonde, die met dat kindje, wel goed bij hem passen. Lekker zorgend type lijkt me dat, dat kan hij best wel gebruiken!

benieuwd hoe het volgende week bij richard is! ze zullen toch niet allemaal naar huis gaan???

annemarie: vind het naar een nuchtere boerin. Net wat johannes ook zei: er mag best wat fsiek contact komen…

Vind Annemarie erg passief, zo oppervlakkig allemaal…maar haar mannen zijn niet veel beter vind ik. Die kunnen zelf natuurlijk ook meer initiatief nemen he.

Ben erg benieuwd naar wat er bij Richard aan de hand is…helaas nog een week wachten.

Hoop dat Gijsbert voor die blonde kiest, vind ik het beste bij hem passen en vind die andere ook niet zo leuk eigelijk.

Erg sneu voor Sonja, ze was zo verliefd op Marcel

Denk dat Frank voor die vrouw met het donkere haar zal kiezen, ik vind zijn beide vrouwen niet zo leuk. Vond Berber toch wel de leukste bij hem, maar niet echt een vrouw voor Frank. Vind Frank ook niet echt leuk trouwens.

Mijn favoriete boer is Gijsbert, als ik vrijgezel zou zijn en een boer zou willen dan zou ik misschien ook wel voor hem schrijven…maar zie mezelf echt niet op een boerderij :mrgreen:

Wat een avondje was het weer…

Annemarie: ik begin mij steeds meer af te vragen waarom zij zich heeft opgegeven voor het programma. Het ‘lijkt’ bijna wel of ze er geen zin in heeft.

Marcel: ik vond Sonja ook het beste bij hem passen. Ik heb t idee dat hij meer voor de looks van zijn smaak gaat. Ik denk dat hij aan t einde van de rit met lege handen staat.

En die opmerking :shock: . Ik vond het zo ongepast, zoiets zeg je toch niet?

Frank: vind m niet leuk. Beetje ongemanierd.

Gijsbert: ik vond Yvonne het leukste, die er nu uit is. Hij confronteerde haar dat ze stil was en teruggetrokken. Ze had haar kans moeten grijpen volgens mij. :naughty: Ja lekker makkelijk. Hij had ook zijn kans kunnen grijpen en meer investeren in haar. :snooty: Die blonde vind ik erg bepalend, zou niet mijn keuze zijn. Dan blijft d’r maar eentje over…

Richard: haha, ben benieuwd. Lijkt mij een type die precies weet wat hij wil en dat de dingen op zijn manier moeten gaan. wie weet, misschien is het volgende week wel einde oefening. Ik vind de vrouwen ook alledrie niet bij hem passen. Ik vind meer een huiselijk type, een verzorgend type, vind ik meer bij hem passen. …mja…die heeft hij er allemaal uitgebonjourd.

Al met al, erg leuk programma, maar de boeren van dit jaar zijn niet mijn types. De boeren van vorig jaar vond ik leuker.

Ik was verbaasd dat Sonja er uit moest, zij leek helemaal in het plaatje te passen van gezinnetje, kindje blabla precies wat Marcel wil.

Maar aan de andere kant; ze verkondigt datze zo met kindjes en spulletjes bij hem in wil trekken, hoe kun je dat nou zeggen na 1 of 2 dagen? Ik zou er ook voor terugdeinzen.

En die opmerking van boer Marcel :shock: Volgensmij schrok die Ksenia er ook van. Volgensmij vind zij hem helemaal niet zo leuk als hij haar.

Misschien is boer Marcel toch van de andere kant, en zoekt ie alleen een vrouw voor t nageslacht, maar niet eentje die verliefd op m wordt? :silenced:

Ik heb dus ook het gevoel dat Ksenia Marcel eigenlijk helemaal niet zo heel leuk vind.

En die opmerking vond ik dus ook echt bizar. Dat zeg je toch niet!

Ik had zeker niet verwacht dat Sonja eruit zou gaan.

Gijbert vind ik wel bij Femke passen. Maar die donkere is ook wel leuk denk ik. Goede keus om Yvonne naar huis te laten gaan. Past denk ik niet zo bij hem.

Frank vind ik ook niet zo heel geweldig. Wel erg logisch dat hij Berber naar huis heeft gestuurd. Ik vond haar juist niet bij haar passen. De overgebleven dames vind ik allebei wel bij hem passen. Judith is denk ik wat vlotter dan Anita.

Bij Richard wordt het niet wat denk ik. Volgens mij vond hij deze week z;n maxima wel erg tegenvallen. Hij zei toch zoiets van: dat ze zichzelf wat teveel op de voorgrond duwde? Ik vind die engelse een lieve vrouw, maar hij doet erg weinig moeite om met haar `te communiceren lijkt het zo op tv.

Annemarie is een geval apart, haha. Haar mannen zorgen voor vertraging tijdens het kaas maken enz. Ik ben benieuwd of er ook een wat minder nuchtere kant aan haar zit.

Ik heb ergens gelezen dat Annemarie door vrienden was opgegeven en ze doet meer mee voor de lol dan om een vent te vinden.

Straalt er ook wel af, vind ik!

Ja idd, maar dan nog lijkt me dat je wel wat moeite gaat doen als je daadwerkelijk 3 kerels over de vloer hebt, om ze beter te leren kennen!

Annemarie heeft geen tijd voor een man, die is veel te druk met de dieren,kaas en zichzelf doorworstelen tot de dag om is :mrgreen:

Aan de andere kant, als je meedoet, om welke reden dan ook doe dan wel een beetje je best.

Er zijn wel heren die wel serieus willen en als je dat niet wil of er geen energie in wil steken begin er dan niet aan. Grap of geen grap.

@Reat wrote:

Annemarie heeft geen tijd voor een man, die is veel te druk met de dieren,kaas en zichzelf doorworstelen tot de dag om is :mrgreen:

Aan de andere kant, als je meedoet, om welke reden dan ook doe dan wel een beetje je best.

Er zijn wel heren die wel serieus willen en als je dat niet wil of er geen energie in wil steken begin er dan niet aan. Grap of geen grap.

Eens, lijkt wel of er geen man past in haar leven…

Dat idee heb ik ook. Ze is veel te druk.

Had echt niet verwacht dat Sonja er uit moest. Dacht dat die oudere vrouw er wel uit moest. Ben nu ook benieuwd of het gaat werken tussen Ksenia en Marcel. Wat een opmerking :shock:

Berber eruit, had ik wel verwacht na vorige week :lol:

En Yvonne eruit, hmm had ik niet verwacht :think:

Ben wel benieuwd voor volgende week! Welke man er naar huis word gestuurd.

:lol: nou… dat zou me niet verbazen stiekem, mijn hemel…

En die opmerking dat hij hoopte dat er een weduwe tussen zou zitten :shock:

Ik lette niet helemaal op, maar hij zei zelf toch niet dat dat was ivm omgangsregeling enzo? Ik dacht dat Ksenia het wat dat betreft wel begreep.

Ik denk dat Annemarie eigenlijk net zo verlegen is als die Yvonne en dat de mannen daar echt doorheen moeten gaan prikken. Ze kan het zelf duidelijk niet zo goed… Misschien is ze ook wel heel onervaren in de liefde.

Een stukje uit de krant, als je niets wilt weten, moet je het niet lezen. Maar het zijn natuurlijk speculaties.

http://www.ad.nl/ad/nl/1025/TV-Radio/article/detail/563478/2011/01/17/Boer-Marcel-woont-samen-met-Poolse-Ksenia.dhtml

Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk om dat nu al te weten :? Misschien de link in een spoilertje plaatsen en erbij zetten dat je het niet moet openen als je niet nu al wilt weten hoe het afloopt… :shifty:

ik vond het eigenlijk ook niet zo leuk omn te lezen.

en hoewel ik wel denk dat hij voor haar zou kiezen, vraag ik me wel af in hoeverre het verhaal waar is of roddel.

O leuk, ik moet natuurlijk ook dit topic volgen! :mrgreen:

Zou wel een goed voorbeeld zijn van mijn theorie ‘De briefleester-in-het-begin-is-degene-die-overblijft’ :mrgreen:

Snap alleen niet dat dit naar buiten komt als het echt zo is. Boer Hans van een paar seizoene terug woont hier in de buurt. Zagen we toen ook al geregeld met Anneke. Is ook niet ‘uitgelekt’.

@salt wrote:

@lonneke1980 wrote:
wat het bedrijf van richard betreft, het programma heet toch boer zoekt vrouw en niet boer met eigen bedrijf zoekt vrouw 8)

ik kreeg de kriebels van marcel en dan te bedenken dat hij op een kwartier van ons af woont. zal eens op de loer gaan liggen om erachter te komen of er nog een vrouw langskomt, kan ik ook gelijk bij frank doen die woont ook niet ver weg. ben benieuwd of het daar nog gezellig gaat worden.

annemarie en der spel om de boeren te leren kennen :lol: ja de boer in de boer te leren kennen zeker… ik dacht ja nu gaan ze over zichzelf praten, niet dus.

gijsbert wat een troep op het erf, als het paard wegspringt tijdens de wandeling naar de wei dan is de kans groot dat ie een been mist :twisted:

Dan woon je dichtbij mij! :lol:

ik ben nu helemaal niet nieuwsgierig waar jij woont :angel:

SORRY!!! Ik had er niet zo goed over nagedacht :oops: , ik heb het in een spoiler gezet.

zo, we zitten weer te kijken.

Annemarie wil nadenken over hoe ze de jongens moet benaderen…nou, daar is ze dan wel een tikkie laat mee!

Werkelijk, waarom die meedoet? Voor knechies?

Boer Richard is verliefd…de arme man!