Annemarie gaat idd voor boerin zoekt knecht heb ik het idee.
En foei Richard! Maakt het voor ons wel leuker om te kijken want verder gebeurt er vrij weinig dit seizoen
Lijkt me ook erg onbevredigend om weggestuurd te worden met de woorden 'tja ik weet eigenlijk ook niet waar ik moet selecteren, ik moet nog kijken hoe ik dat aan ga pakken, maar ja er moet er nu toch één weg" :?
Jeetje, die Annemarie beseft misschien niet helemaal dat je met mensen anders omgaat als met koeien :silenced:
Haha die Richard, die moet door het stof! Hij heeft zijn vrouw gevonden, maar als ik haar reactie hoor dan vraag ik me af of hij voor haar ook de ware is… :think:
:lol: nog meer mensen lekker zitten kijken.
Boer Richard heeft er wel een rommeltje van gemaakt he :roll: :lol:
Frank in tranen volgende week :think: ik ben benieuwd, vind die Anita het leukste bij hem passen…
Volgens mij neigt Gijsbert ook eerder richting José ipv Femke :shifty:
Marcel, tsja jeuk krijg ik van vent TE zijïg brrrr :sick:
Annemarie hahahaha lekker nuchter ding die heeft idd een cursus nodig wat betreft versieren :lol:
En een cursus mensenkennis ja… Pff ze heeft heel wat te leren.
Maar Harry vindt het prima zo, lekker doorwerken, geen gedoe. Al vind ik hem nog steeds type van lol maken…
Gijsbert, ja idd José.
Frank, ja we wachten af, vind hem ook wat jong, die zal misschien last hebben van druk bij het uitkiezen.
Richard, o o o… ben heel benieuwd of die Annemarie nog wel met hem verder zou willen na deze gang van zaken. Heidy is wel type dat echt boos kan worden, dat zagen we in het slotscene nog wel. En Susy hevig teleurgesteld, zich misbruikt voelen. Spannend, ja ze hebben het bij KRO wel door, zo houden ze kijkers bij BZV!
Ik zag net een stukje met die Annemarie - dat is niet nuchter meer te noemen maar compleet horkerig. Die is volgens mij nog nooit in contact geweest maar haar gevoelens - die moet eers maar eens een jaartje lekker gaan emotioneel lichaamwerken ofzo.
@F’lien wrote:
Marcel, tsja jeuk krijg ik van vent TE zijïg brrrr :sick:
Hahaha… wij zitten ook te rillen op de bank samen… Mijn man gaat hem na lopen doen… brrrr
Marcel moet en wil en zal nu een gezin hebben. Zagen jullie die meiden schrikken toen hij het had over een huwelijk voor het leven? Zegt de een ook nog: je bent dus erg serieus.
Eeehhh…tja, daar was ik als kijker natuurlijk nog helemaal niet achter .
Annemarie heeft echt geen flauw idee wat ze met die kerels aan moet, haha. Ze had wat mij betreft beter Adriaan naar huis kunnen sturen.
Laat ze Harry maar uitkiezen, die vind het ook allemaal wel best.
Gijbert en José vind ik erg leuk samen. Lijkt me goed te klikken.
Frank weet volgens mij straks echt niet meer wie hij moet kiezen.
Richard maakt er een zooitje van zeg! Volgens mij blijft hij met lege handen achter zometeen. Die dames zijn niet op hun mondje gevallen en zitten hier helemaal niet op te wachten.
Richard, maakt er echt een potje van. Ben erg benieuwd hoe dat gaat aflopen. Volgens mij is Annemiek (zo heet ze toch?) helemaal nog niet zeker of hij het wel helemaal is voor haar.
Annemarie, wat een hork van een vrouw. Onvoorstelbaar. Zegt ze: ik ga toch niet constant zitten knipogen enzo! En dan met zulke :shock: ogen.
Dat hoeft ze natuurlijk niet te doen, maar ze kan toch wel een beetje leuk doen tegen die mannen?
Ik heb niet alles goed gevolgd, dus kan niet echt iets zeggen over de rest.
Normaal mis ik BzV altijd, maar nu zat ik met twee zieke kindjes op de bank en de oudste vond al die koeien en trekkers wel mooi.
Die Annemarie… wat je zegt Bella, of ze moet gewoon eens een goeie beurt :silenced: .
Voor de rest heb ik weinig meegekregen, maar die Annemarie viel me gewoon wel op :lol: !
Haha Marite
Wat een bende daar bij Richard, maar volgende week zit ik weer te kijken in elk geval.
En Marite je kan wel een gelijk hebben ja
Die Annemarie doet me denken aan een vriendin van vroeger. Die kon ook zo horkerig doen, soms en had ook hele aparte opvattingen.
Ze zou mijn getuige zijn geweest op mijn huwelijk, maar ze vond het afscheidsetentje van een collega belangerijker dan mijn vrijgezellenfeest. Haar redenatie: “ja, die collega zie ik nooit meer.”
Ik kreeg een kaartje op de dag van mijn vrijgezellenfeest dat ze niet kon komen die avond. Weg verrassing!
Ach en zo had ze wel meer. Ik heb vanaf de lagere school mee om weten te gaan, maar rondom mijn huwelijk begon het me persoonlijk te raken.
Annemarie had volgens mij beter niet mee kunnen doen, snap echt niet wat ze daar doet met haar mannen. Die zit volgens mij meer op een werkhulp te wachten dan een man in haar leven…
Ben erg benieuwd hoe het bij Richard verder zal gaan…
En Frank in tranen…ik kan niet wachten tot volgende week…
Voor Marcel hadden ze beter de titel aan kunnen passen “Boer zoekt baarmoeder” brrrr krijg de bibbers van die vent terwijl hij eerst nog wel redelijk leuk overkwam (naaah eigenlijk alleen maar in de aankondigingsfilmpjes maanden geleden, want de speeddate was al zooo overdreven ik zoek een baarmoeder).
Richard is een eikel…beetje buiten de boekjes gaan en dan een toneelstuk op willen blijven voeren… Dat ie maar eens lekker door het stof gaat :twisted: …Denk ook niet dat er liefde is tussen hem en die (uh hoe heet ze ook alweer?) Ohja en dan ook nog een beetje een potje te zitten knuffelen met Maxima (die hij tegenwoordig dan toch wel Heidy noemt) en haar een kus te geven :doh: :naughty: . Vond hem vanaf het begin af aan al bibbers…Vriendlief noemt hem de serialkiller
Ik vind Femke veel leuker bij Gijsbert…
Annemarie…sja het enige leuke aan haar is haar naam! :mrgreen: Complete hork van een vrouw idd! Heeft wat rare trekjes, ze kijkt ook echt nooit iemand recht in de ogen aan, altijd richting grond…beetje autistisch ofzo? :shifty: :silenced: (zonder haar meteen in een hokje te plaatsen hoor)
En dan hebben we nog Frank…ben benieuwd waarom hij volgende week in tranen is…
beetje autistisch ofzo? (zonder haar meteen in een hokje te plaatsen hoor)
:hand:
beetje ver uitgesproking mening, vind ik persoonlijk dan...
@Gab wrote:
beetje autistisch ofzo? (zonder haar meteen in een hokje te plaatsen hoor)
:hand:
beetje ver uitgesproking mening, vind ik persoonlijk dan...
Een belachelijke opmerking vind ik het, niet dat ik Annemarie nou zo leuk vind, ook haar naam vind ik vreselijk..past wel bij een hork, vind ik...
Maar bovenstaande opmerking komt duidelijk van iemand die niks van autisme weet :hand:
oh oh die richard :naughty:
hoop dat de dames hem snel op zijn plaats zetten!
Annemarie ach ja…wat een nuchtere dame zeg. volgens mij had ze ook niet echt een idee waarom ze dei man weg stuurde :think:
Vind marcel en frank wat minder hoor…Marcel te, en frank gewoon niet zo…
@maantje wrote:
Annemarie ach ja…wat een nuchtere dame zeg. volgens mij had ze ook niet echt een idee waarom ze dei man weg stuurde :think:
Dat vond ik ook wel raar, kwam op mij heel erg onverschillig over en op de mannen volgens mij ook. Die Johannes wist ook niet echt wat hij er mee moest geloof ik, weet nu ook niet waarom ze niet voor hem gekozen heeft. Vind dat ze best wat duidelijker mag zijn naar de mannen toe..Ik vroeg me af of ze er wel over na gedacht heeft, ze is zo druk met het werk dat ze daar volgens mij amper mee bezig is geweest. Vraag me daarom echt af wat ze met een man moet, volgens mij past het alleen zijn op het moment helemaal bij haar en het lijkt ook helemaal niet of ze behoefte heeft aan een man in haar leven.
@Marite wrote:
Die Annemarie… of ze moet gewoon eens een goeie beurt :silenced: .
haha, wij zeiden precies hetzelfde!
Daarbij had ze het veel te druk ingepland voor die dag. Kijk, ik snap dat je het druk hebt, maar je wilt toch ook je mannen beter leren kennen, ik zou geloof ik maar even hulptroepen hebben ingeroepen voor die dag, zodat ik wat meer tijd had gehad om met de mannen te praten…
Haha annemarie vind het juist handig, die gratis hulp.
Zoals ze hier zeggen “d’r zit geen mannenvlees aan, aan die meid!” nou, zo lijkt het inderdaad.
Ze zal wel gevoel hebben, maar dat is volgens mij al verspeeld aan de koeien.
En wat betreft richard, tja, ik vind dat die annemiek ook niet zo moet huichelen, zij heeft toch zelf toegestemd om met hem een dagje te zijn voor de opnames?
Dan weet je dat je een voorsprong hebt op de dames, moet je niet zo raar doen.
Een dag is op deze situatie ook wel heel veel, gezien het aantal dagen dat ze maar samen hebben.
Eerst die man het hoofd op hol brengen :mrgreen: en dan zo reageren
van boer marcel krijg ik zo onderhand ook de bibbers.
Gezocht,vrouw die:
Voorziet in primaire mannenbehoefte
Een kind baart
Het huishouden doet
Skills: Baarmoeder, niet bang zijn om te werken, gehoorzaam zijn.
Persoonlijke situatie niet belangrijk. Solliciteren via website BZV.
:sick: