lekker hoor heb ik 3x een heel verhaal geschreven,
krijg ik een php foutmelding :think:
@Reat wrote:
Haha annemarie vind het juist handig, die gratis hulp.
Zoals ze hier zeggen “d’r zit geen mannenvlees aan, aan die meid!” nou, zo lijkt het inderdaad.
Ze zal wel gevoel hebben, maar dat is volgens mij al verspeeld aan de koeien.
En wat betreft richard, tja, ik vind dat die annemiek ook niet zo moet huichelen, zij heeft toch zelf toegestemd om met hem een dagje te zijn voor de opnames?
Dan weet je dat je een voorsprong hebt op de dames, moet je niet zo raar doen.
Een dag is op deze situatie ook wel heel veel, gezien het aantal dagen dat ze maar samen hebben.
Eerst die man het hoofd op hol brengen :mrgreen: en dan zo reageren
van boer marcel krijg ik zo onderhand ook de bibbers.
Gezocht,vrouw die:
Voorziet in primaire mannenbehoefte
Een kind baart
Het huishouden doet
Skills: Baarmoeder, niet bang zijn om te werken, gehoorzaam zijn.
Persoonlijke situatie niet belangrijk. Solliciteren via website BZV.
:sick:
Haha zo is dat helemaal. (bij beide boeren)
We vonden het ook raar van Annemiek. Moet ze toch even niet zeuren na al die tijd…
@janet76 wrote:
@Gab wrote:beetje autistisch ofzo? (zonder haar meteen in een hokje te plaatsen hoor)
:hand:
beetje ver uitgesproking mening, vind ik persoonlijk dan...
Een belachelijke opmerking vind ik het, niet dat ik Annemarie nou zo leuk vind, ook haar naam vind ik vreselijk..past wel bij een hork, vind ik...
Maar bovenstaande opmerking komt duidelijk van iemand die niks van autisme weet :hand:
Ze zet er toch een vraagteken achter?
Vind jouw opmerking over dat de naam Annemarie bij een hork past belachelijker.
Ik blÃjf met verbazen over annemarie… dat gezicht ook toen ze zei “ik ga toch ook niet knipogen ofzo??” haar gezicht gewoon 1 GROOT vraagteken :lol: volgens ons gewoon gebrek aan ervaring met mannen, dat ze zo reageert…
@ollie wrote:
@janet76 wrote:@Gab wrote:beetje autistisch ofzo? (zonder haar meteen in een hokje te plaatsen hoor)
Een belachelijke opmerking vind ik het, niet dat ik Annemarie nou zo leuk vind, ook haar naam vind ik vreselijk..past wel bij een hork, vind ik...
Maar bovenstaande opmerking komt duidelijk van iemand die niks van autisme weet :hand:
Ze zet er toch een vraagteken achter?
Vind jouw opmerking over dat de naam Annemarie bij een hork past belachelijker.
Eerder werd door dezelfde poster gezegd dat ze Annemarie een hork van een vrouw vind..ben ik het wel mee eens en ik vind de naam Annemarie daar wel bij passen. Dat is mijn persoonlijke mening. De poster vind de naam het enige leuke aan Annemarie..ik wil ermee zeggen dat ik de naam net zo min leuk vind als Annemarie zelf..Maar iemand zomaar autistisch noemen, helemaal als je er blijkbaar helemaal niks van weet, vind ik een domme opmerking. Autisme houd namelijk heel veel meer in dan maar wat voor je uit kijken.. :wink: dan kun je zoveel mensen wel autistisch gaan noemen he. Maar wat ik wil zeggen een hork van een vrouw, een vrouw als Annemarie hoeft niet meteen autistisch te zijn..
Die Johannes is toruwens een leuke vent, belachelijk dat Annemarie niet gewoon een reden had om hem er uit te zetten, tsja “ik moest toch iemand kiezen”… :think: Johannes verdient beter! :thumbup:
Vond Johannes de minst leuke, als vind ik al die mannen van Annemarie niet leuk. Had ze op uiterlijk al niet uitgekozen,maar goed dat is heel persoonlijk natuurlijk.
Ik vind dat ze dan gewoon had moeten zeggen ik denk dat je van alle 3 het minst mijn type bent of ik heb geen gevoel bij je verder, vind je aardig maar meer zit er niet in zoiets. Er moet, als je serieus bent en je echt verdiept hebt in de mannen toch een reden zijn waarom je iemand kiest om naar huis te gaan…?Voor de 2 die er nog zijn ook heel onduidelijk waarom juist die 2 door mogen van haar…heb je ook weinig aan denk ik dan. Ik zal er niet raar van opkijken als ze straks haar keuze maakt ze ook doodleuk gaat zeggen ‘tsja ik moet toch iemand kiezen, dan jij maar’’ haha ook een domper dan… :mrgreen:
@janet76 wrote:
@Gab wrote:beetje autistisch ofzo? (zonder haar meteen in een hokje te plaatsen hoor)
Mijn zoontje heeft ook autisme en ik vind idd ook dat Annemarie hetzelfde wegkijkt als mijn zoontje doet dus ik vind die vergelijking die gemaakt wordt niet eens zo verkeerd... ik zat namelijk aan hetzelfde te denken...
@Mama_jeanet wrote:
@janet76 wrote:@Gab wrote:beetje autistisch ofzo? (zonder haar meteen in een hokje te plaatsen hoor)
Mijn zoontje heeft ook autisme en ik vind idd ook dat Annemarie hetzelfde wegkijkt als mijn zoontje doet dus ik vind die vergelijking die gemaakt wordt niet eens zo verkeerd... ik zat namelijk aan hetzelfde te denken...
Mijn dochtertje heeft ook autisme en ik vind dus dat je dat niet zomaar direct kan zeggen, er kunnen ook andere redenen zijn waarom iemand wegkijkt. Zou alle mensen die dat doen niet meteen autistisch willen noemen...Zou makkelijk zijn om op deze manier de diagnose te stellen, als dat zo was dan hebben wij dus onodig zo'n lange weg nodig gehad om het vast te stellen. Nee zo snel kun je dat niet beoordelen hoor al helemaal niet op 1 ding ( zoals wegkijken).
@janet76 wrote:
@Mama_jeanet wrote:@janet76 wrote:@Gab wrote:beetje autistisch ofzo? (zonder haar meteen in een hokje te plaatsen hoor)
Mijn dochtertje heeft ook autisme en ik vind dus dat je dat niet zomaar direct kan zeggen, er kunnen ook andere redenen zijn waarom iemand wegkijkt. Zou alle mensen die dat doen niet meteen autistisch willen noemen...
Ze schreef toch ook "beetje" autistisch.
Het was weer erg leuk BZV.
Gijsbert, ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, hij lijkt wel leuk, maar ik vraag mij af hoe hij in een relatie staat. Beide dames die vinden dat hij meer moet leren plannen, ik vond dat een beetje raar zeggen. Die jongen werkt al jaren zo en de dames komen een paar dagen over de vloer en weten het wel even te vertellen hoe het beter kan. Vervelend karaktertrekje.
Marcel, bij hem heb ik zo’n ‘stille wateren hebben diepe gronden’ gevoel. Ik denk dat hij anders is dan hij overkomt. En dan niet persee in positieve zin. het zou best nog wel eens een erg claimerig type en allesbepalend over zijn 'baarmoeder’vrouw.
Frank, ik denk dat hij zijn hart al verloren heeft aan Anita. Maar dat haar studie een probleem is. Als ze nog 4 jaar op kamers moet, dan heeft hij nog niet een vrouw.
Richard, ik vind t wel komisch. Maar die Annemiek is geen haar beter, ze stemde er zelf ook mee in. Ik denk dat Annemiek haar vriendschap met Heidy misschien belangrijker vindt. Als Richard zonder vrouw blijft, ik denk niet dat t hem veel doet. Hij heeft nog genoeg brieven toch van vrouwen. Hij is denk ik erg goed in loslaten.
Annemarie: ik blijf haar ongemanierd vinden. ben benieuwd hoe het afloopt. Ik denk dat ze met Harry verder zal gaan, ze vinden het beiden wel best denk ik.
@Mama_jeanet wrote:
@janet76 wrote:@Mama_jeanet wrote:@janet76 wrote:@Gab wrote:beetje autistisch ofzo? (zonder haar meteen in een hokje te plaatsen hoor)
Mijn dochtertje heeft ook autisme en ik vind dus dat je dat niet zomaar direct kan zeggen, er kunnen ook andere redenen zijn waarom iemand wegkijkt. Zou alle mensen die dat doen niet meteen autistisch willen noemen...
Ze schreef toch ook "beetje" autistisch.
Tja ik vind het ook niet heel erg raar hoor, natuurlijk kan je niet zo een diagnose stellen maar ook ik vind het wel een beetje autistisch overkomen, het gebrek aan oogcontact, diepgang, social skills. En ik weet zeker niet niks van autisme ;)
Ik vond het wel een grappige aflevering met gekke boer Richard :lol: Oh en dan gewoon zeggen dat hij het zo af wil maken! Ik vind dat Yvonne het ook weer leuk presenteerd, ook bij Annemarie zeggen dat ze wel wat moeten doen (ook tegen die mannen, want die verwijten haar wel niet persoonlijker te worden maar zelf doen ze ook weinig pogingen geloof ik).
Even over dat autisme…
(die er wat over schreef)
Hebben jullie allemaal een kind wat autistisch is ?? :silenced:
Autisme, heeft echt niks met oog contact of contact-gestoord te zijn…
Mijn zoon zit op een zware rek 4 school,
en die kijkt je gewoon aan, als je tegen hem praat…
Jullie benadrukken en geven gelijk een stempel!
sorry als ik een beetje boos en gefrustreerd overkom! :-*
Maar loop al ruim 7 jaar in het traject, en ik vindt het erg sneu, als iemand gelijk bats, boem die stempel krijgt…
Annemarie heeft gewoon een dikke muur om haar heen,
die je gewoon niet zo doorbreekt…
Ze komt enorm hard en cru over,
ik herken mij enorm erin,
en ik ben niet autistisch haha… :mrgreen:
Ik werk hard, anders heb ik geen inkomsten,
als ik een man ontmoet, voel ik me onzeker,
en wordt een soort ijs-koningin…
hard van buiten, en zacht van binnen,
maar niemand die dat merkt !!!
Dat het niet voor iedere autist geldt maakt toch niet dat het niet zo zou kunnen zijn? Er is volgens mij niemand die zegt nou zeker weten autistisch hoor.
@Gab wrote:
Even over dat autisme…Mijn zoon zit op een reguliere basisschool en heeft wel klassiek autisme hij heeft echt moeite met contacten en dan vooral met leeftijdsgenootjes en hij heeft diverse tics en hij kijkt je echt amper aan. Maar ik herken annemarie ook echt in hem. Dat wil dus niet zeggen dat ze autisme heeft maar het zou zo maar kunnen....
(die er wat over schreef)
Hebben jullie allemaal een kind wat autistisch is ?? :silenced:
Autisme, heeft echt niks met oog contact of contact-gestoord te zijn…
Mijn zoon zit op een zware rek 4 school,
en die kijkt je gewoon aan, als je tegen hem praat…
oke dus iemand die verlegen is,
ook al komt de buiten kant niet zo over?
heeft een vorm van autisme ??
Kom een kijken op een rek 4 school?
Daar zit het gros wat je gewoon aankijkt hoor,
alleen problemen met sociale emoties, adhd. pdd-nos,
asperge, gedrags en sociale ontwikkelings problemen ?
maar dit gaat nu helemaal off- topic volgens mij :think:
nee, dat is juist mijn punt, het zou kunnen. Het zou ook heel goed kunnen dat ze erg verlegen is, daar nooit mee heeft leren omgaan, geen of slechte ervaring met mannen heeft… enz.
@Gab wrote:
oke dus iemand die verlegen is,
ook al komt de buiten kant niet zo over?
heeft een vorm van autisme ??
Kom een kijken op een rek 4 school?
Daar zit het gros wat je gewoon aankijkt hoor,
alleen problemen met sociale emoties, adhd. pdd-nos,
asperge, gedrags en sociale ontwikkelings problemen ?
maar dit gaat nu helemaal off- topic volgens mij :think:
Lees jij wel wat er door oa. mij geschreven wordt?
Het is toch rec 4. vorige week is onze Lucas geobserveerd door iemand van zo’n school en deze gaf aan dat Lucas niet opviel in de klas alleen het weinige oogcontact was opvallend…
janeat ik PB je even…
anders wordt het topic zo uit het verband gehaald…
Ja, laten we nu maar geen etiketje gaan plakken, het kan van alles zijn. Gewoon maar even sociaal gestoord Blijft nog steeds een vraag staan wà à rom ze zich opgegeven heeft bij BZV!