Boer zoekt vrouw

@janet76 wrote:

Vond Johannes de minst leuke, als vind ik al die mannen van Annemarie niet leuk. Had ze op uiterlijk al niet uitgekozen,maar goed dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Yvon: “ben je Annemarie al aan het versieren?” Johannes: “jihaa, ik heb geen slingers meegenomen jihaa” :lol:

net zoveel socials skills als zij :wink:

Ik denk dat zij zch juist heeft opgegeven omdat het via de normale weg lastiger is voor haar, door haar gebrek aan eh… vaardigheden hierin maar misschien ook het leven op de boerderij. Ze zal er vast wel behoefte aan hebben, anders deed ze toch niet mee.

Ik ga mijzelf ook opgeven voor volgend jaar… :angel:

eerst nog een boerderij zoeken :mrgreen:

Ik geloof dat ik even mijn excuses moet maken…de opmerking die ik eerder vandaag plaatste is verkeerd gevallen en geinterpreteerd.

Ik heb nooit willen zeggen dat boerin Annemarie autisme heeft en dat iedereen die niemand aankijkt autistisch is.

Ik weet wel iets van autisme, meer dan een totale leek, maar inderdaad niet alle ins & outs. Sorry voor degene die ik met mijn opmerking heb gekwetst, dat was niet de bedoeling :hug:

Echter vind ik het een beetje een stomme opmerking om nu maar meteen te stellen dat alle Annemarie’s horken zijn…dat vind ik nu echt een suffe opmerking! :hand:

Hierna weer ontopic over de boeren en boerin! :wink:

@Gab wrote:

Ik ga mijzelf ook opgeven voor volgend jaar… :angel:

eerst nog een boerderij zoeken :mrgreen:

Ik zoek geen man, maar een boerderie lijkt me wel wat.

Overigens wordt ik vaak genoeg voor boer uitgemaakt (ik kom echt een gat met boeren uit twente) en ach, dat doet me niks.

Ik voel me een diva!!!

en ja, ik heb gele houten klompen, en een overall :oops:

Maargoed, ontopic weer.

Ik vind het hilarisch om te kijken, ondanks dat het minder leuk is als vorig seizoen.

Daarbij heb ik soms echt mn buik vol van al die moordseries. Ik mag graag een goede serie kijken (ncis) maar nog liever een boer zoekt vrouw aflevering.

Vrouw zoekt boer

in mijn geval dan haha

Heeft Yvon weer wat werk! :mrgreen:

Blijf me verbazen over de hoeveelheid jassen die ze heeft…

@Gab wrote:

lekker hoor heb ik 3x een heel verhaal geschreven,

krijg ik een php foutmelding :think:

Ik kan de TVOH topic niet meer openen en krijg een pphp error oid :think:

Nu bij dwdd. Yvon Jaspers over boer richard.

Oh, Jos ook erbij zie ik.

@annemarie69 wrote:

Oh, Jos ook erbij zie ik.

die vond ik verleden jaar leuk om te volgen :mrgreen:

Ik ook. Ik heb geen tijd om dwdd te volgen, te druk hier en hub kijkt al een film. Kan iemand heel kort samenvatten wat er over is gezegd?

@sensje wrote:

Nu bij dwdd. Yvon Jaspers over boer richard.

Jammer, niet gezien ben wel benieuwd!

Morgen even op uitzending gemist kijken :slight_smile:

Oh de herhaling is NU op ned 3…

even kijken, kan toch niet slapen.

@sofie1981 wrote:

Ik geloof dat ik even mijn excuses moet maken…de opmerking die ik eerder vandaag plaatste is verkeerd gevallen en geinterpreteerd.

Ik heb nooit willen zeggen dat boerin Annemarie autisme heeft en dat iedereen die niemand aankijkt autistisch is.

Ik weet wel iets van autisme, meer dan een totale leek, maar inderdaad niet alle ins & outs. Sorry voor degene die ik met mijn opmerking heb gekwetst, dat was niet de bedoeling :hug:

Echter vind ik het een beetje een stomme opmerking om nu maar meteen te stellen dat alle Annemarie’s horken zijn…dat vind ik nu echt een suffe opmerking! :hand:

Hierna weer ontopic over de boeren en boerin! :wink:

Ik zeg niet dat alle Annemarie’s horken zijn, de naam vind ik goed bij haar (een hork van een vrouw, zoals je zelf al zei…) passen. Dat is natuurlijk wat anders dan zeggen dat alle Annemarie’s horken zijn, ik heb het alleen over de naam.

Zoals ik vind en denk dat iemand die een ander niet aankijkt niet meteen autistisch is denk ik ook zeker dat iemand die autistisch is altijd compleet onaangepast is dat lees ik tussen de regels door ook een beetje in dit topic…vind ik jammer.

Verder over boer zoekt vrouw…ik vind het dit seizoen weer erg leuk om naar te kijken, eigelijk niet minder leuk dan andere seizoenen.

@sofie1981 wrote:

Heeft Yvon weer wat werk! :mrgreen:

Blijf me verbazen over de hoeveelheid jassen die ze heeft…

Dat viel ons ook op idd, steeds weer een andere jas!

Het blijft leuk vermaak vind ik, bzv!

@salt wrote:

Ik ook. Ik heb geen tijd om dwdd te volgen, te druk hier en hub kijkt al een film. Kan iemand heel kort samenvatten wat er over is gezegd?

Je moet vooral blijven kijken (is wat Yvon bleef herhalen en wat me is bijgebleven :lol: )!

http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=106293

de grote finale is afgeblazen. hierboven lees je waarom. het is natuurlijk al gedeeltlijk bekend maar toch voor degene die het spannend wil houden even in spoiler.[/spoiler]

Ik heb steeds meer het idee dat dit seizoen 1 grote flop is. De boeren zijn niet interressant, de vrouwen nog minder, eerst komt de ene boer in het nieuws, nu deze boer, en nu geen grote finale.

Wanneer komt het nieuwe seizoen? :mrgreen:

eerst maar eens afwachten wat de KRO zegt van een grote finale hoor… dit riekt naar een mooi partijtje nieuws bedenken cq gissen van die site!

Zou niet weten waarom er niet een ‘grote finale’ zou kunnen zijn met de andere boeren. Richard zou toch niet zóveel invloed hebben op het verloop van het programma mag ik hopen… :think: