ik blijf het leuk vinden dus eigenlijk maakt het mij helemaal niet uit of er een grote finale komt of niet…
@Douwine wrote:
eerst maar eens afwachten wat de KRO zegt van een grote finale hoor… dit riekt naar een mooi partijtje nieuws bedenken cq gissen van die site!
Zou niet weten waarom er niet een ‘grote finale’ zou kunnen zijn met de andere boeren. Richard zou toch niet zóveel invloed hebben op het verloop van het programma mag ik hopen… :think:
Dat idee heb ik ook. Er zijn nog boeren genoeg over om het “groots” aan te pakken die finale.
@knipoogje1983 wrote:
ik blijf het leuk vinden dus eigenlijk maakt het mij helemaal niet uit of er een grote finale komt of niet…
Vind ik ook!
En ik zie het niet terug op nu.nl etc etc
Of ik nieuws dat alleen op msn (braaak) kwam serieus moet nemen…
Maar goed, dat zou gewoon wel kunnen kloppen.
Vanavond is het weer zover
Ja vanavond weer. Joepie! Ben benieuwd
Ja leuk! Sta al bijna te springen van ongeduld! :mrgreen:
Ben zo benieuwd hoe het gesprek tussen Richard en de andere (boze) vrouwen gaat. En Frank ben ik ook benieuwd naar…eigenlijk naar allemaal. Ik verheug mij er al weer op.
Hahaha, lollig dat we ons er allemaal zo op verheugen. Ik dus ook hoor
ik ook haha!
me to :dance:
En ik!!! :dance:
En ik ook! :mrgreen:
Wat heerlijk burgerlijk!! :roll:
Ik ook, zorg er zelfs voor dat ik het huis aan kant heb en heerlijk kan gaan zitten, ontspannen kijken
Ja vanavond weer. Joepie! Ben benieuwd
Ik kruip zo ook weer op de bank :mrgreen: ben benieuwd…wat er vanavond gaat gebeuren…
At Gijs nou yoghurt met Nesquick? :sick:
oh oh die richard :naughty: zou mij niks verbazen als hij alleen overblijft…hoewel ik Annmiek ook niet helemaal eerlijk vind! Zij was er ook bij betrokken en nu doet ze opeens alsof ze het allemaal zo vreselijk vind! :naughty:
Frank gaat wel voor de snelle realtie denk ik
gijsbert, ben benieuwd maar denk Femke.
Marcel, ik denk Ksenia. Jammer dat het volgende week pas weer komt…
Wie weet heeft dwdd morgen nog iets over bzv :mrgreen:
Zo weer genoten. Ik denk dat Annemarie toch echt wel voor Harrie gaat (dacht ik eigenlijk in het begin al).
Frank zo emotioneel en in dubio, waarom was Anita nou zo emotioneel, ik had hem even niet helemaal geloof ik…
Gijsbert die de moeilijke keus moet maken tussen twee leuke meiden en dan het praktische of toch maar niet. Jammer dat José zo onzeker is en niet in de gaten heeft dat hij haar ook heel leuk vindt. Ben ook erg benieuwd wat daarvan te zien is volgende week.
Marcel tja, daarvan staat op het net dat Ksenia daar inmiddels woont en dat verbaast mij niks. Ik geloof dat hij zich een beetje ergerde aan Marita toen ze zo zat te zeuren over de wind en de plaats van het aardappels sorteren.
Richard, ik ben erg benieuwd wat er tussen hem en Heidi is voorgevallen, voor het gesprekje zei Yvonne (voice over) dat Annemiek had gezegd dat Heidi in het mail contact te ver zou zijn gegaan en dat hij daarom met Annemiek wilde praten, jammer dat Yvonne daar niet over sprak met Heidi en de schuld nu een soort van bij Richard werd gelegd, ze zijn uiteindelijk alledrie verkeerd bezig geweest. Ik vond de keus van Annemiek om weg te gaan een beetje dubbel. Zoals Susan heel mooi zei gaat het om de zoektocht van Richard naar een vrouw en hij denkt haar gevonden te hebben, waarom dan aan die kermis meedoen? Maar dan had hij dat gewoon eerlijk moeten zeggen. Als Annemiek hem echt zo leuk vindt zou ze toch gewoon moeten blijven? Ben erg benieuwd of zij het is die volgende week op de boerderij komt en hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Ik vind trouwens zijn manier van praten erg bijzonder, steeds die linkerarm omhoog voor zijn borst…
Ik vind het heel bijzonder hoe de mannen van Annemarie vinden dat ze een mooie vrouw is… Ik vind haar zó nÃet aantrekkelijk, brrrr… :shifty:
@Karin2 wrote:
Ik vind het heel bijzonder hoe de mannen van Annemarie vinden dat ze een mooie vrouw is… Ik vind haar zó nÃet aantrekkelijk, brrrr… :shifty:
haha dat vind ik ook