Ben het helemaal met jullie eens vwb Annemarie.
Ik vind het ook raar dat Heidi niet aangesproken werd over het mailverkeer, Richard is nu de boeman. En Annemiek zegt dan wel zijn mening had kunnen veranderen, maar als ze geen contact hadden gehad waren ze er ook maar kort geweest, en als hij dan ook voor had gekozen had ze toch ook niet gezegd van: weet je het zeker? Dit kun je nu nog niet weten?
Marcel, tja, wat moet ik er van zeggen. Hij kiest denk ik Ksenia.
Frank, ik denk ook dat hij voor het snelle settelen gaat.
Gijsbert, weet ik eigenlijk niet :think:
Oh had ik het toch goed gezien zat me ook al af te vragen wat het was… Maar ja, er bestaat ook straciatella kwark of yoghurt toch?
Annemiek en Heidi hadden hetzelfde vest aan :lol:
Kan me trouwens wel voorstellen dat Annemiek naar huis is gegaan, het is niet helemaal netjes gegaan, van alle drie niet, dus ik kan me voorstellen dat ze -zoals ze zelf zei- niet in feeststemming is.
Gijs vindt ik leuk bij Femke passen!
Marcel zal idd wel voor Ksenia kiezen, ik vind die andere ook een beetje een raar mens eerlijk gezegd :shifty: Zo eh… nou ja, kan er niet de vinger opleggen, maar ik mag haar niet zo geloof ik.
Frank kiest denk ik voor de snelle relatie (ben haar naam even wijt :oops: ) maar haar vind ik ooj het leukste bij hem passen. Inderdaad wat volwassener dan Anita, die moet eerst nog maar wat levensaervaring op gaan doen
Annemarie zal idd wel voor Harrie gaan, lekker veilig, die kende ze al :roll:
@Tamma wrote:
@Mip wrote:At Gijs nou yoghurt met Nesquick? :sick:
Ja, whaha, dat riep ik ook meteen!
Jakkes.
Wij eten vaker vanillevla met Nesguik.
Wat is daar jakkes aan trouwens ?
Ik vind Anita wel een lieffie, maar ik denk idd dat zij het niet zal worden.
En Marita vind ik juist wel leuk, maar wat ze in vredesnaam in die Marcel ziet… Ik snap er niets van.
Femke vindt ik een beetje een modepopje en daardoor niet zo leuk… een boerin heeft toch niet van dat lange trullerige losse haar Vind die andere meid een stuk vlotter en beter op een boerderij passen. Jammer idd dat ze nu opeens zo onzeker wordt, denk niet dat dat nodig is!
En Nesquick, dus toch :lol: Wij zaten ook al van he… was dat nou…echt?! :lol:
@maantje wrote:
@Karin2 wrote:Ik vind het heel bijzonder hoe de mannen van Annemarie vinden dat ze een mooie vrouw is… Ik vind haar zó nÃet aantrekkelijk, brrrr… :shifty:
haha dat vind ik ook![]()
:lol: dit zeiden wij ook. Nou ja hier was het: zet je bril nu maar weer op.
@Mutsie86 wrote:
@maantje wrote:@Karin2 wrote:Ik vind het heel bijzonder hoe de mannen van Annemarie vinden dat ze een mooie vrouw is… Ik vind haar zó nÃet aantrekkelijk, brrrr… :shifty:
haha dat vind ik ook![]()
:lol: dit zeiden wij ook. Nou ja hier was het: zet je bril nu maar weer op.
En ze zeiden ook nog dat ze zo leuk lachte… :shifty: Ik vind haar echt een vreselijke lach hebben :silenced:
- dubbel * :roll:
:lol: :lol: idd… maja vind Annemarie een hork en ze kan niet zo snel meer iets heel goeds doen, wij hebben onze mening al :oops: :oops:
@Karin2 wrote:
Ik vind het heel bijzonder hoe de mannen van Annemarie vinden dat ze een mooie vrouw is… Ik vind haar zó nÃet aantrekkelijk, brrrr… :shifty:
Ze moeten toch wat goeds zeggen als hun gevraagd wordt wat ze van Annemarie vinden… ? :silenced:
@Tamma wrote:
@Mip wrote:At Gijs nou yoghurt met Nesquick? :sick:
Ja, whaha, dat riep ik ook meteen!
Jakkes.
Ja lijkt me ook erg vies, dacht dus hetzelfde.
Hier krijgen de meiden wel eens hagelslag door de vla, maar Nesquick wordt toch erg vies lijkt mij…
Bij Richard snap ik het moeilijke gedoe niet zo,
waarom gaat Annemarie nou ook weg ?
Oke het is niet netjes hoe het gegaan is, hij had beter niks kunnen zeggen en het spelletje gewoon mee moeten spelen…hoe moeilijk ook. Het gaat om gevoelens en liefde, dat kun je moeilijk sturen. Het is zo gelopen, ik hoop dat Richard en Annemarie gelukkig worden samen.
Frank heeft het moeilijk, ik heb ook nog niet echt een idee voor wie hij zal kiezen. Hij vind beide vrouwen wel echt heel erg leuk, moeilijk voor hem!
Gijsbert gaat denk ik voor Femke, ik vind ze ook erg leuk samen!
Ja en Annemarie en Marcel geen idee wie ze gaan kiezen…
Krijg helemaal de kriebels van Marcel, wat een engerd vind ik het toch! Hij gaat toch voor die poolse?
Frank zal wel voor Judith gaan, vind haar leuker dan Anita eerlijk gezegd.
Gijsbert en Femke vind ik wel leuk samen! Zij is zorgzamer dan Jose… en dat heeft hij wel nodig denk ik, is zn huis tenminste ook schoon en ziet t er wat netter uit!
Richard… tsja… ben benieuwd of ze nog samen zijn… Als ze echt verliefd waren dan had t er wel vanaf gespat toch?
Annemarie vind ik ook maar een vreemde vogel hoor! Die werkt alleen maar volgens mij. Ik vind Harrie wel erg leuk!
Met die slingers ophangen had Annemarie ook dikke lol met Harry. Adriaan vond er geloof ik niet veel aan dat ze de boel versierd hadden. Wat dat betreft denk ik eerlijk gezegd ook dat Harry en Annemarie een beetje dezelfde soort humor hebben.
Frank had het wel er moeilijk zeg. Gossie…
Ik zou als ik hem was voor Judith kiezen. DIe komt me wat vlotter over dan Anita. Maar goed, je ziet natuurlijk ook maar momenten.
Gijsbert en Femke blijf ik een leuk koppel vinden.
Marcel blijft typisch. Maar het wordt heus wel Ksenia, die ander stond ook veel te veel te miepen over die wind, haha.
En tja, Richard. Hij kan zichzelf wel voor z’n kop slaan volgens mij. Bij Heidy kwam echt dat zakelijke in haar naar boven. Hup geen gezeur meer nu ik ga. Het leek haast wel of ze zelfs geen afscheid heeft genomen?
Ben heel benieuwd hoe het daar verder gaat.
Heidy heeft ook geen afscheid genomen. Je hoorde dat Yvon vragen en toen zei ze dus heel hard nee, dat wil ik niet, ik wil meteen weg.
Suzan heeft alleen afscheid genomen
En welke vrouw gaan we volgende week aan de hand van Richard zien, bij het eindstukje dacht ik dat Susan daar liep??
Moeten we weer een hele week wachten…
@Drella wrote:
Annemiek en Heidi hadden hetzelfde vest aan :lol:
Zelfde smaak qua kerel en qua kleding! :mrgreen: Die Richard toch nu zonder vrouwen...Maar ik denk dat Annemiek nog wel terug komt, hoor.
Gos, wat is die Annemarie toch een onfatsoenlijke gastvrouw, je mannen alleen maar aan het werk zetten. Oké dat koeien scheren is nog leuk (tenminste, dat vind ik zelf altijd een leuke klus) maar ook nog even het geitenhok uitmesten omdat je toch 2 kerels op het erf hebt. :roll: Is er nou echt geen moment dat ze iets leuks met die mannen kan ondernemen? En het bedrijf eventjes het bedrijf laten? Ik snap wel dat al het werk doorgaat, maar een tandje minder kan m.i. ook wel.
Ik hoop dat Gijsbert voor Femke kiest, lijkt me een leuk stel.
Ach die arme Frank met z'n traantjes. Ik vond het echt sneu om te zien. Volgens mij gaat hij toch echt kiezen voor Judith. Ik vind haar ook leuker.
De emoties spelen bij een aantal nu echt een rol, heftig voor hen hoor.
Ik denk dat Heidi terug komt… :think:
gijsbert en femke…??? mwah… denk dat femke de boerderie niet aan kan.
@Chrissy wrote:
Gos, wat is die Annemarie toch een onfatsoenlijke gastvrouw, je mannen alleen maar aan het werk zetten. Oké dat koeien scheren is nog leuk (tenminste, dat vind ik zelf altijd een leuke klus) maar ook nog even het geitenhok uitmesten omdat je toch 2 kerels op het erf hebt. :roll: Is er nou echt geen moment dat ze iets leuks met die mannen kan ondernemen? En het bedrijf eventjes het bedrijf laten? Ik snap wel dat al het werk doorgaat, maar een tandje minder kan m.i. ook wel.
nou dat dacht ik gister idd ook. Ze heeft die mannen echt alleen maar aan het werk gezet! handig hoor, 2 van die knechten op je boerderie :eh:
Annemarie heeft het inderdaad wel makkelijk zo en denk dat ze voor harry gaat ja.
Gijsbert inderdaad Femke ja ookal is het ver weg.
En zat Frank nu te bellen met iemand tussen de geiten???
Marcel denk ik ook die Poolse
en dan Richard, geen idee hoe het daar afloopt.
Zondag maar weer kijken.
Groetjes