Boer zoekt vrouw

Ben het helemaal met jullie eens betreft Annemarie. We hebben Annemarie nu wel genoeg afgekraakt, maar het is en blijft een rare (workaholic) woman. Raar dat ze ook de BZV lijkt te gebruiken om geitenstal te uitmesten. De mannen gaan wel hier humorisch mee om, maar van binnen? Zullen ze niet denken, nou ja, we werken alleen maar…

Mijn gok:

Gijsbert, vind het moeilijk, 50-50…

Frank gaat voor Judith.

Annemarie voor Harrie

Richard, ik meen gehoord te hebben dat er Engels gesproken is op de achtergrond toen er een vrouw later alsnog terugkwam… Maar ik geloof echt niet dat Heidy terugkomt, hoor.

Van Marcel is toch al bekend??? Ksenia dus. (Die Marita kan wel last hebben van de ogen, dan stop je er maar even mee, maar niet hele tijd doorzagen he over de wind, tjeezz)

Als je al meer wilt weten over Marcel en niet wil wachten totdat alle uitzendingen zijn geweest, lees dan maar eens de spoiler, anders echt niet lezen, want onthult veel. Ik heb het van een collega, waarvan een vriend van haar een familielid is van Marcel.

:mrgreen: Marcel wordt in 2011 nog papa dankzij Ksenia

@welkom wrote:

Als je al meer wilt weten over Marcel en niet wil wachten totdat alle uitzendingen zijn geweest, lees dan maar eens de spoiler, anders echt niet lezen, want onthult veel. Ik heb het van een collega, waarvan een vriend van haar een familielid is van Marcel.

:mrgreen: Marcel wordt in 2011 nog papa dankzij Ksenia

Whahaha ik had ook niet anders verwacht

Wanneer is dit programma eigenlijk opgenomen?

Lekker snel, die Marcel en Ksenia! :lol:

Ik lees altijd braaf mee in dit topic, omdat ik het natuurlijk ook kijk. Ik vind het echt heerlijk jullie commentaar te lezen! :lol:

Vaak deel ik jullie mening ook nog (hoe kan het ook anders! :wink: )!

Jammer dat het al weer bijna afgelopen is… En ook jammer dat we nog zo lang moeten wachten tot het zondag is! :mrgreen:

Het is de eerste week van november opgenomen. Alweer een paar maanden terug dus.

Zijn ze er NOG snel bij als het nu al uitgelekt c.q. bekend is dat hij dit jaar vader wordt… 8)

@Kim3e wrote:

Zijn ze er NOG snel bij als het nu al uitgelekt c.q. bekend is dat hij dit jaar vader wordt… 8)

dan zijn ze er zeker snel bij, dat bedoelde ik ook niet hoor. Ik vind iedereen die binnen een jaar zwanger is (dat het binnen een jaar proberen lukt) er al snel bij is :wink:

Bedoelde in het algemeen dat de opnames al even terug zijn :slight_smile:

@janet76 wrote:

Oke het is niet netjes hoe het gegaan is, hij had beter niks kunnen zeggen en het spelletje gewoon mee moeten spelen…hoe moeilijk ook.

Hier ben ik het dus niet mee eens… Omdat hij dus zo nodig contact moest zoeken met 2 van de 3 meiden en hij daarop heeft besloten met Annemarie verder te willen, vindt ik pertinent niet dat hij daarom maar toch het " spelletje" mee moet spelen… Hallo? Die andere vrouwen hebben ook hun gevoel hoor… Ik had niet in die situatie willen zitten, voor het zelfde geld had een van die vrouwen echt gevoelens voor hem gehad… Dan was het allemaal nog veel zuurder en harder geweest als het allemaal maar een “spelletje” was geweest… :thumbdown: :thumbdown:

Nee, ik vind het top dat Yvon heeft doorgepakt.

eens :thumbup:

Op de site van de Telegraaf staat nu een stukje over Frank en Richard.

Berber is helemaal niet naar huis gestuurd omdat ze vega is :roll:

Hun hebben het trouwens ook nog helemaal samen uitgepraat, dat is alleen niet op de tv geweest.

Wbt verhaal van die Richard, dat geloof ik meteen

haha, ik lees in de spoiler over Marcel! Leuk om te weten.

Ik vond het weer een leuke uitzending.

Richard, tja, wat moeten we daar nu over zeggen. Die rooit het wel voor zichzelf. misschien heeft hij de oude brieven er weer bij gepakt en nieuwe uitgekozen. Ik denk niet dat het gaat klikken tussen hem en Annemiek, ik vind ze helemaal niet bij elkaar passen.

Frank, ik denk dat hij Anita had willen kiezen, maar dat hij op safe speelt en voor Judith gaat. Ik denk ook niet dat hij met Anita een toekomst heeft. Zij gaat 4 jaar studeren en op kamers, ze houdt daar vast niet haar ogen in haar broekzak. Partytime voor haar denk ik.

Gijsbert, het zal vast Femke worden hoewel ik die andere meer bij hem vindt passen. Hoewel, eigenlijk vind ik ze allebei niet bij hem passen.

Marcel, zijn vrouw (die ik t meest vond passen) heeft hij al weggestemd. we weten allemaal al wie het gaat worden. Ik besef ineens dat van de 10 boeren hij bij de vijf zat met de meeste brieven :shock:

Annemarie, ja Harry, dat vind ik haar man. Een goed stel samen. Ze kenden elkaar al, dus hadden ze eigenlijk niet mee hoeven te doen aan het programma, hoewel het wel erg leuk is om naar te kijken. Wat ik wel moet zeggen, ik vind dat Annemarie qua woninginrichting wel smaak heeft, het ziet er gezellig uit in haar huis.

WOEIIIIIIII zitten jullie al klaar hiervoor??? :mrgreen:

nog niet helemaal :mrgreen:

spurt naar beneden

Bijna :lol:

Ik zit start klaar om naar de tv te rennen 8)

Hoera voor Femke! Vond haar echt leuk en ook bij Gijsbert passen. Frank snap ik niet zo goed, die wist toch al vanaf de brief dat Anita nog op school zat? :think:

Het was weer leuk :thumbup: .

Mip, klopt. Dus hij valt voor haar wegens andere zaken wat voor hem zwaarder weegt dan opleiding. Maar ja, als je uitgerekend deze moet uitvissen uit zoveel brieven… Vind nog steeds, ondanks alles, Judith een leukere voor Frank.

Dus Annemiek probeerde het nog even bij Richard…

Annemarie, tja, wat kan ik hier nog over zeggen… :think: Haar broer zegt wat wij denken: volg je gevoel. Ja, moeilijk voor zo’n type als zij.

Marcel, ja, hoewel we het eigenlijk al weten vanuit 't roddelhoek, was het zonder die kennis vanavond ook al duidelijk gebleken, Ksenia zou het worden. Wel sneu voor Marita dat ze tijdens het eten niet helemaal goed zichzelf kan zijn.

Gijsbert, leuke keus, het zal mij benieuwen of ze het volhouden. Maar kan hij niet eens een weekendje weg? Zelfs geen vakantie? Ik ken boeren die dat wel kunnen.

Wat heeft Annemarie een leuke broer :thumbup: